توييتر مملو از واكنش‌ها به سخنراني ديشب ترامپ در رابطه حادثه شارلوتسويل

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سخنان دونالد ترامپ در رابطه با مقصر بودن دو طرف درگيري شارلوتسويل، واكنش‌هاي توييتري بسيار زيادي برانگيخته است.
تبليغات

دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريكا، روز گذشته در جريان كنفرانس مطبوعاتي خود هم انديشي هاش در مورد درگيري‌هاي شارلوتسويل را ارائه كرد كه واكنش‌هاي بسياري برانگيخت. در جريان درگيري شارلوتسويل يك زن جان خود را از دست داد. 

ترامپ به جد معتقد است كه دو طرف درگيري به يك اندازه در اين حادثه نقش داشته‌اند. يكي از دو طرفي كه ترامپ به آن‌ها اشاره كرده است، گروهي از مردم هستند كه نژاد سفيد را برتر از ديگران مي‌دانند. گروه موسوم به برتر پنداران نژاد سفيد (White Supermacist) در دوران ترامپ بيش از پيش به عرض اندام مي‌پردازند و از همين رو بسياري از افراد در توييت‌هاي خود ترامپ را به اشاعه‌ي عقايد نژادپرستي متهم كرده‌‌اند. 

جي‌. كي‌. رولينگ، نويسنده سري داستان‌هاي هري پاتر، در توييت خود به اين نكته اشاره كرده است كه طرفداران ترامپ حال نمي‌توانند كتمان كنند كه او چه نوع انساني است. 

برني سندرز، رقيب درون‌حزبي هيلاري كلينتون در انتخابات اخير رياست جمهوري ايالات متحده، در توييت خود با نام بردن از حساب متخصصي توييتر دونالد ترامپ، وي را عامل نااميدي و دلسردي كشور آمريكا و همچنين مردم اين كشور خوانده است كه مبارزات بسياري عليه نازي‌ها انجام داده‌اند. 

پير اميديار، مؤسس و مديرعامل Ebay نيز با انتشار توييتي، اعلام كرده كه زمان كنار گذاشتن شك و شبهه در خصوص ترامپ فرا رسيده است. وي به‌صراحت گفته است كه ترامپ شخص مناسبي براي رهبري نيست. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات