با همكاري مايكروسافت، امكان ويرايش اسناد در فضاي ابري دراپ‌باكس فراهم شد

جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت و دراپ‌باكس هر روزه ارتباط خود را قوي‌تر كرده و درصدد ارائه سرويس‌هاي بيشتر و بهتري برمي‌آيند. پيش از اين در ماه نوامبر سال گذشته، اين دو كمپاني با همكاري‌هايي كه داشته‌اند توانستند ويرايش فايل‌هاي آفيس را در دراپ‌باكس فراهم كنند. حال با بروزرساني اخير، روشي جديد براي ويرايش فايل‌ها در سرويس ابري ارائه شده است.
تبليغات

اويل ماه نوامبر سال گذشته شركت دراپ‌باكس كه داراي اسم و رسمي در ارائه‌ خدمات hfvd است در توافق‌نامه‌اي با مايكروسافت از تصميم خود بر گسترش همكاري با اين شركت در زمينه‌ي همراهي بهتر از مجموعه Office Suite خبر داد.بر همين اساس دراپ‌باكس از نسخه‌ي جديد اپليكيشن اندرويد و iOS خود پرده برداشت كه در آن متخصصان مي‌توانند به صورت لحظه‌اي فايل‌هاي مجموعه آفيس را ويرايش كنند. پيش از اين دراپ‌باكس در وبلاگ رسمي خود با اشاره به اين خبر اعلام كرده بود كه متخصصان نسخه اپليكيشن موبايل اندرويد و آي‌اواس اين سرويس مي‌توانند با مراجعه به قسمت on the go به صورت مستقيم به فايل‌هاي مجموعه آفيس ذخيره شده در حساب متخصصي خود دسترسي داشته باشند؛ همچنين متخصص با كليك بر روز گزينه Edit به نسخه جديد اپليكيشن آفيس مخصوص موبايل‌هاي همراه منتقل مي‌شود و سپس بعد از اعمال تغييرات مدانديشه متخصصين، مي‌تواند فايل خود را به صورت مستقيم در اكانت دراپ‌باكس ذخيره كند.

 مايكروسافت طي چند سال اخير تصميم‌هاي خوبي را اتخاذ كرده است، اين كمپاني با بزرگ‌ترين سرويس ابري يعني دراپ‌باكس همكاري‌هايي را داشته است. حال اين دو كمپاني روشي جديد را براي ويرايش فايل‌هاي آفيس در دراپ‌باكس را ارائه كرده‌اند. ديگر نيازي به نصب اپليكيشن‌هاي آفيس از جمله ورد، پاورپوينت و اكسل در سرويس ابري نيست و متخصصان مي‌توانند با استفاده از روشي جديد اين اسناد را ويرايش كنند. زماني كه يكي از اسناد را به طور الكترونيك مشاهده مي‌كنيد، با كليك كردن بر روي دكمه‌ي Open، تمام گزينه‌هاي ويرايش اسناد آفيس به طور الكترونيك فراهم مي‌شوند.

مرجع متخصصين ايران drop-office

با اين بروزرساني جديد، دراپ‌باكس تمامي ابتكارات و امكانات مايكروسافت را در سرويس خود ارائه مي‌كند. همكاري دراپ‌باكس و مايكروسافت را بايد يكي از ويژگي‌هاي مثبت ساتيا نادلا عنوان كرد كه داراي شخصيت انعطاف‌‌پذير است. نادلا سعي دارد اجازه استفاده از هسته اصلي محصولات مايكروسافت را در اختيار ساير شركت‌هاي نوپا نيز قرار دهد. به انديشه متخصصين تحليلگران، همكاري با دراپ‌باكس بسيار ارزشمند است، چراكه اين همكاري يك حركت مثبت در جهت سهولت استفاده از سرويس دو شركت براي تمام مشتريان خواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات