ابراز خوشحالي جوليان آسانژ از سرمايه‌گذاري در بيت كوين

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جوليان آسانژ با انتشار توييتي ضمن تشكر از مقامات آمريكايي براي تحريم بانكي ويكي‌ليكس، از افزايش ارزش بيت‌كوين كه ويكي‌ليكس روي آن سرمايه‌گذاري كرده است، ابراز خوشحالي كرد.
تبليغات

جوليان آسانژ، بنيان‌گذار ويكي‌ليكس با انتشار توييتي، ضمن تشكر از دو سناتور آمريكايي به نام‌هاي سناتور مك‌كين و سناتور ليبرمن براي تحريم‌هاي بانكي ويكي‌ليكس، سرمايه‌گذاري در بيت‌كوين را به فال نيك گرفت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط آسانژ، سرمايه‌گذاري اين نهاد در بيت‌كوين با بازگشت سرمايه‌اي ۵۰ هزار درصدي همراه شده كه عددي فوق‌العاده براي يك سرمايه‌گذاري است.

آسانژ در توييت خود به اين نكته اشاره كرده كه پافشاري‌هاي دو سناتور آمريكايي باعث شده است هيچ يك از مؤسسات مالي مستركارت، ويزا، پي‌پال، آم‌اِكس، موني‌بوكرز و ساير نهاد‌هاي بانكي به ويكي‌ليكس خدماتي ارائه ندهند كه از اين‌رو راهي آسانژ ناچار به سرمايه‌گذاري روي بيت‌كوين شده است. جوليان آسانژ سرمايه‌گذاري خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز كرد و سرمايه‌ي اوليه‌ي وي طي هفت سال اخير بيش از ۵۰ هزار درصد رشد داشته است.

در حال حاضر ارزش بيت‌كوين بيش از ۵۶۰۰ دلار آمريكا است و به‌ انديشه متخصصين مي‌رسد پول رمزنگاري شده پس از عبور از مرز ۵۰۰۰ دلار، در پي عبور از مرز ۶۰۰۰ دلار است؛ حال آنكه شماري از تحليل‌گران، حباب ارزش بيت‌كوين را در آينده‌ي نزديك از بين‌رفتني مي‌خوانند.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات