با كنسول خانگي KFC آشنا شويد؛ تجربه گيمينگ 4K با پخت همزمان مرغ

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
KFC به بهانه رونمايي از طراحي ظاهري پلي استيشن ۵ در اقدامي جالب از كنسول خانگي خود رونمايي كرده است.
تبليغات

در صورتي كه اطلاعاتي در مورد KFC نداريد بايد گفت كه KFC يكي از بزرگ‌ترين رستوران‌هاي زنجيره‌اي آمريكايي است كه البته در نقاط مختلفي از دنيا نيز شعبه دارد. مقامات اين رستوران زنجيره‌اي در زمان رونمايي از طراحي ظاهري پلي استيشن ۵ در اقدامي جالب از كنسول بازي خود رونمايي كردند كه البته بيشتر جنبه طنز داشت.

ايده KFC از كنسول خود درواقع ساخت دستگاهي است كه علاوه بر ارائه تجربه گيمينگ در رزولوشن 4K و حالت ۱۲۰ فريم‌بر‌ثانيه، بتواند غذا نيز بپزد يا حداقل غذا را گرم نگه دارد. بخش گيمينگ KFC در حساب توييتر و اينستاگرام خود ويديويي منتشر كرد كه در آن مي‌توان تيزري از رونمايي از كنسول خانگي KFC را مشاهده كرد.

در گذشته نيز KFC دست به چنين اقدامي زده بود و براي به وجد آوردن طرفداران و شوخي با شركت‌هاي ديگر، تيزرهاي جالبي منتشر كرد. بااين‌حال، تيزر اخير در نوع خود بسيار جالب است. برخلاف طراحي‌هاي پلي استيشن ۵ و ايكس باكس سري ايكس، كنسول خانگي KFC طراحي استوانه‌اي شكلي دارد كه بيشتر شبيه به فرهاي پيتزا پز خانگي است.

در اين بين، طراحي پلي استيشن ۵ نيز با انديشه متخصصينها و واكنش‌هاي مختلفي روبه‌رو شد. بسياري طراحي كنسول نسل بعدي سوني را شبيه به روترها مي‌دانند؛ البته تشبيه پلي استيشن ۵ تنها به روتر ختم نشده و شاهد انواع تصاوير فتوشاپ‌شده از كنسول نسل بعدي سوني بوديم.

در هر صورت، بايد گفت كه كنسول خانگي KFC تنها در حد شوخي و طنز بوده است و اين رستوران زنجيره‌اي قصد عرضه كنسول خانگي ندارد. بااين‌حال، طراحي ظاهري جالب و ويژگي‌هاي آن تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان خواهد ماند. در ادامه مي‌توانيد تيزر تبليغاتي كنسول خانگي KFC را مشاهده كنيد.

دانلود ويدئو

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات