اپل، از نسل جديد مك پرو پرده برداشت: نهايت زيبايي، خلاقيت و قدرت

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مك پرو، قدرتمندترين كامپيوتر ساخت اپل، پس از مدت زمان طولاني، به‌روز شد. اين كامپيوتر طراحي استوانه‌اي شكل خارق‌العاده به خود گرفته است.
تبليغات

مك پرو، قدرتمند ترين كامپيوتر ساخت شركت اپل، كه براي مدت‌ زمان نسبتا طولاني، مورد بي‌توجهي واقع شده بود، بروزرساني شد. اين كامپيوتر دسكتاپ كاملا بازطراحي شده و نكته جالب در مورد آن اين است كه، مراحل ساخت و مونتاژ آن تماما در ايالات متحده صورت خواهد گرفت.

با وجود آن‌كه در WWDC امسال هم  خبري از زمان ارائه رسمي آن به بازار نيست، اما اطلاعات خوبي از مشخصات منحصر به فرد آن منتشر شده است. به گفته مسئولان اپل، مك پرو كه به نوعي ادامه دهنده‌ي راه G5 است، اينبار با قدرتي بي‌نظير و طراحي منحصر بفرد ظاهر خواهد شد.

فيل شيلر، در هنگام معرفي اين محصول گفت كه "ديگر خلاق‌تر از اين نمي‌توانيم باشيم". برخلاف مدل‌هاي پيشين و ساير محصولات اپل، اين دستگاه به طور كامل در ايالات متحده طراحي، ساخته و مونتاژ مي‌شود و كيفيت آن تضمين شده است.

محصول جديد از انديشه متخصصين اندازه تنها يك هشتم نسل پيشين مك پرو خواهد بود، وزن كمتري خواهد داشت و در پاييز امسال به همراه نسل بعدي پردازنده‌‌ي 12 هسته‌اي و 256 بيتي زنون اينتل، دو پردازنده‌ي گرافيكي FirePro با همراهي از رزولوشن 4k ، درگاه تاندربولت 2 ، حافظه رم از نوع DDR3 با فركانسي 1866 مگاهرتزي و حافظه SSD وارد بازار خواهد شد.

اين كامپيوتر روميزي و قدرتمند اپل، به طور ويژه براي طراحان، امور رندرينگ و وظايف سنگين پردازشي بهينه‌سازي شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات