اندرويد تي وي بر روي تلويزيون‌هاي شارپ، سوني و فيليپس استفاده خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ دي ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل اعلام كرده كه تلويزيون‌هاي توليد شده توسط سوني، شارپ و فيليپس كه از بهار سال جاري ميلادي روانه‌ي بازار مي‌شوند، مبتني بر اندرويد تي‌وي خواهند بود. گوگل پس از تلاش يك ساله براي اشاعه‌ي استفاده از اندرويد تي‌وي در حال دست يافتن به اهداف خود است.
تبليغات

دو كمپاني شارپ و سوني اعلام كرده‌اند كه شماري از تلويزيون‌هاي 4K خود را با استفاده از اندرويد تي‌وي روانه‌ي بازار خواهند كرد. همچنين تمام تلويزيون‌هاي فيليپس نيز با استفاده از اين سيستم‌عامل روانه‌ي بازار خواهند شد. از جمله‌ي محصولات ديگري كه همراه با اين سيستم‌عامل روانه‌ي بازار خواهند شد، مي‌توان به كنسول اندرويدي Forge TV اشاره كرد كه توسط Razer در ماه فوريه روانه‌ي بازار خواهد شد. هوآوي نيز پخش‌كننده‌ي اندرويدي خود را تا پايان سال جاري ميلادي روانه‌ي بازار خواهد كرد.

اما در مقابل توليدكنندگان بزرگي چون ال‌جي، سامسونگ و پاناسونيك كه سهم بزرگي از بازار تلويزيون‌هاي هوشمند دارند، استفاده از اندرويد را كنار گذاشته و تلويزيون‌هاي خود را با سيستم‌‌عامل‌هاي ديگري چون WebOS و تايزن روانه‌ي بازار خواهند كرد، از اين‌رو اين كمپاني هنوز با روياي تلويزيون‌هاي اندرويدي كه متصور بود، فاصله دارد.

كليه‌ي مقالات مربوط به نمايشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات