ال‌جي همراهي از G-SYNC را در تلويزيون‌هاي OLED عرضه مي‌كند

پنج‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي براي توسعه‌ي هرچه بيشتر بازار خود در صنعت تلويزيون، وارد همكاري جدي با انويديا شد و قابليت G-SYNC آن‌ها را به محصولات خود افزود.
تبليغات

ال‌جي در همكاري جديد با انويديا، قابليت G-SYNC را به مدل‌هاي ۲۰۱۹ تلويزيون‌هاي OLED خود اضافه كرد. از ميان مدل‌هاي جديد مي‌توان به 65/55E9 و 77/65/55C9 اشاره كرد. محصولات اولد ال‌جي قابليت‌هاي بازسازي سريع رنگ را به‌ متخصص ارائه مي‌كنند. براي حصول اطمينان از عالي بودن محصول نهايي،‌ كارايي اين تلويزيون‌هاي با ابزارهاي آزمايشي هماهنگ با انويديا G-SYNC اندازه‌گيري شد. هدف از انجام آزمايش رسيدن به اين نتيجه بود كه تجربه‌ي بازي در محصولات ال‌جي با كمترين كاهش كيفيت انجام شود.

محصولات ال‌جي در بازار تلويزيون اولد در حال حاضر هم محبوبيت بالايي در ميان متخصصان و خصوصا گيمرها دارند. آن‌ها زمان پاسخگويي بسيار سريع و ورودي بدون لگ را به متخصص ارائه مي‌كنند كه از نيازهاي اوليه و اساسي گيمرها محسوب مي‌شود. با اضافه شدن قابليت G-SYNC، محبوبيت تلويزيون‌هاي ال جي بيشتر هم خواهد شد. با قابليت جديد مي‌توان تجربه‌ي بازي‌هاي كامپيوتري عميق‌تر و نزديك‌تر به واقعيت را محصولات پرچم‌دار 4K ال‌جي انتظار داشت. محصولات مذكور در ابعاد ۵۵ تا ۷۷ اينچ ارائه مي‌شوند.

فناوري OLED مورد استفاده در محصولات ال‌جي، قابليت نوردهي خودكار دارد كه تجربه‌اي عميق‌تر را از بازي‌هاي كامپيوتري براي متخصص ايجاد مي‌كند. كنترل پيكسل قوي با دقت بالا، قابليت ديگري اين تلويزيون‌ها است كه تصاويري بسيار نزديك به واقعيت را ارائه مي‌دهد. كنتراس بالا و بازساري رنگ بسيار قوي نيز به مجموعه‌ي مشخصات جذاب تلويزيون‌هاي ال‌جي اضافه مي‌شود كه در كنار مواردي همچون پاسخگويي بسيار سريع و نرخ بازسازي ۱۲۰ هرتز، محصول كره‌اي را به تلويزيوني كم‌رقيب بدل خواهد كرد.

تأخير (لگ) در دريافت ورودي تلويزيون اهميت بالايي در دنياي گيمينگ دارد. درواقع اين فاكتور مي‌تواند برد يا باخت بازيكن را تعيين كند. در تلويزيون‌هاي ال‌جي با محتواي 1440p و نرخ ۱۲۰ هرتز، زمان تأخير حداكثر به ۶ ميلي‌ثانيه مي‌رسد. در تنظيمات 4K و نرخ ۶۰ هرتز، آمار مذكور تا ۱۳ ميلي‌ثانيه افزايش مي‌يابد. چنين آمارهايي براي زمان تأخير، به‌معناي تأخير كمتر از يك فريم خواهد بود. درنتيجه شايد بتوان تلويزيون‌هاي ال‌جي را جزو بهترين انتخاب‌ها در بازار گيمينگ دانست.

جديدترين محصولات ال‌جي در بازار تلويزيون‌هاي اولد، علاوه بر قابليت‌هاي بالا همراهي قوي از فرمت‌هاي HDR را هم به متخصص ارائه مي‌كنند. فرمت‌هاي مذكور،‌ كيفيت تجربه‌ي بازي را بازهم براي گيمرها بهبود مي‌بخشند. متخصصان در تلويزيون‌هاي جديد مي‌توانند بازي‌هاي اختصاصي را با فرمت HDR10 يا Dolby Vision بازي كنند. شايان ذكر است محتواي Full HD حداكثر تا ۱۲۰ فريم‌بر‌ثانيه همراهي مي‌شود. قابليت‌هاي مذكور با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي HDMI 2.1 همچون ALLM, eARC و VRR به دست مي‌آيد.

مرجع متخصصين ايران ال جي G-SYNC

قابليت‌هاي جديد با تمركز بالا بر بهبود تجربه‌ي گيمينگ عرضه مي‌شوند

ال‌جي براي بهبود هرچه بيشتر تجربه‌ي متخصصان در زمان تماشاي محتواي سريع يا بازي كردن، در تلويزيون‌هاي ۲۰۱۹ اولد خود از فرمت‌هاي صوتي سينمايي همچون Dolby Atmos و Dolby TrueHD هم همراهي مي‌كند. گيمرها با بهره‌گيري از اين فرمت‌هاي حرفه‌اي صوتي احتمالاً تجربه‌ي صوتي بسيار نزديك به طراحي اوليه‌ي توسعه‌دهنده‌ها را خواهند داشت. به‌علاوه مدل‌هاي جديد از قابليت‌هاي صوتي مبتني بر هوش مصنوعي و يادگيري عميق هم بهره مي‌برند تا صداي مجازي فراگير 5.1 را به متخصص ارائه كنند.

سم كيم، معاون ارشد برنامه‌ريزي محصول در بخش تلويزيون شركت Home Entertainment ال‌جي در توضيح محصولات جديد مبتني بر G-SYNC مي‌گويد:

همه مي‌دانند كه تلويزيون‌هاي مبتني اولد ال‌جي محبوبيت بالايي در دنياي گيمرها دارند و ما متعهد هستيم كه تجربه‌ي بازي را براي آن‌ها بهبود دهيم. ما با اضافه كردن Nvidia G-SYNC به محصولات جديد،‌ نشان داديم كه همراهي از يكي از برترين برندهاي سخت‌افزار بازي در جهان را براي هرچه بهتر كردن تجريه‌ي متخصص به خانواده‌ي محصولات خود اضافه مي‌كنيم.

مت ووبلينگ مدير بازاريابي جي‌فورس در انويديا پيرامون همكاري جديد مي‌گويد:

ما بسيار هيجان‌زده هستيم كه همراهي از فناوري جديد را به تلويزيون‌هاي اولد سال ۲۰۱۹ ال‌جي اضافه مي‌كنيم. همچنين همراهي از HDMI Variable Refresh Rate هم براي پردازنده‌هاي گرافيكي سري GeForce RTX 20 ارائه مي‌شود. گيمرها قطعاً از تجربه‌ي گرافيكي نزديك به واقعيت در تلويزيون‌هاي جديد شگفت‌زده خواهند شد. به‌علاوه بازي كردن جديدترين عناوين بازي با همراهي از فناوري اختصاصي رهگيري پرتو انويديا، تجربه‌ي متخصصي را به بهترين حالت خود مي‌رساند.

درپايان شايان ذكر است همراهي از G-SYNC در محصولات ۲۰۱۹ تلويزيون اولد ال‌جي به‌زودي در بازارهاي متعدد دردسترس قرار خواهد گرفت. متخصصان تنها با به‌روزرساني فرمور تلويزيون‌هاي مدل ۲۰۱۹،‌ همراهي از قابليت مذكور را دريافت مي‌كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات