Vizio پيروز رقابت اندازه و ارزش در تلويزيون‌هاي 4K نمايشگاه CES

دوشنبه ۲۳ دي ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در ميان تمام ارائه‌هاي تلويزيون‌هاي 4K نمايشگاه CES، كمپاني Vizio بر اساس دو معيار خود را از ديگران متمايز كرد. مورد اول، ارائه بزرگترين تلويزيون 4K در اين نمايشگاه و ديگري ارائه ارزان‌ترين تلويزيون 4K تا به حال. در ادامه با ما همراه باشيد.
تبليغات

 Visio با ارائه تلويزيون 120 اينچي خود حتي سامسونگ را نيز كه محصولي 110 اينچي با كيفيت Ultra HD را نمايش داده بود از ميدان به در كرد. اين پنل عظيم كه بخشي از سري مرجع اين كمپاني محسوب مي‌شود در نيمه دوم سال 2014 عرضه خواهد شد. تلويزيون عظيم‌الجثه Visio بزرگترين پنلي است كه در CES 2014 مشاهده كرديم.

اما اين كمپاني از جهت ديگري نيز خود را متمايز ساخته و آن ارايه يكي از ارزان‌ترين تلويزيون‌هاي 4K بازار است. اين مدل كه يكي از نمونه‌هاي سري P اين شركت است توانايي ارائه محتوا با كيفيت واقعي 4K را در مقابل ارزش 999 دلار دارد.

البته در مقابل اين ارزش تنها صفحه اي پنجاه اينچي دريافت خواهيد كرد كه مسلما بسياري از مزاياي محتواي 4K در آن محسوس و ارزشمند نخواهد بود. با اين حال سري P اين مجموعه شامل پنل‌هايي با اندازه 70 اينچ نيز مي شود كه اغلب آن‌ها از پيكسل‌هاي اضافي بهره مي‌برند.

براي مشاهده كليه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات