تماشا كنيد: قفل چمدان خود را با NFC باز كنيد

دوشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يكي از اشكالات سفر اين است كه بايد مدام قفل چمدان خود را باز و بسته كنيد. كاري كه با قفل‌هاي رمزي كمي سخت است و با كليد فيزيكي سخت‌تر!
تبليغات

شركت اگي‌تاچ محصول جديدي را معرفي كرده كه كار شما را براي قفل يا باز كردن چمدان‌تان راحت‌ مي‌كند. براي باز كردن اين قفل مدرن نيازي به كليد نداريد و مي‌توانيد آن را با NFC باز كنيد. به جاي آن كه از قفل‌هاي رمزدار يا كليد استفاده كنيد، مي‌توانيد از اين قفل هوشمند استفاده كنيد.

اين قفل با NFC كار مي‌كند و باتري آن تا ۳۰،۰۰۰ بار باز و بسته كردن قفل را همراهي مي‌كند. كافي است دكمه باز كردن قفل را بفشاريد تا دستگاه فعال شود. سپس بايد تگ NFC همراه اين قفل هوشمند يا تلفن هوشمند خود را نزديك آن كنيد تا قفل باز شود.

مرجع متخصصين ايران egeetouch

شايد نگران اين باشيد كه در ميانه سفر، باتري اين قفل تمام شود، اما جاي نگراني نيست. مي‌توانيد با استفاده از كليد فيزيكي آن را باز كنيد يا از طريق پورت USB كه در كنار آن قرار گرفته، دستگاه را فعال كرده و قفل را باز كنيد. توسعه‌دهندگان Egeetouch فعلا قصد ندارند، اين قفل را به صورت جداگانه روانه بازار كنند، اما در حال صحبت با كمپاني‌هاي توليدكننده كيف و چمدان هستند تا محصولاتي مجهز به اين قفل هوشمند را توليد كنند. شايد در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۵ شاهد ارائه محصولاتي با قفل NFC باشيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات