آيا اپل واچ ضد آب است؟

پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيم كوك به يكي از متخصصان فروشگاه‌ اپل در برلين گفته كه حتي زير دوش حمام هم اپل واچ را از مچش باز نمي‌كند. اين نشان مي‌دهد كه اپل احتمالا استاندارد IP مناسب و قابل قبولي دارد.
تبليغات

وب‌سايت فرانسوي iGEn گزارش داده كه تيم كوك به يكي از متخصصان فروشگاه اپل در كورفورستندام در شهر برلين گفته كه او هميشه اپل واچ خود را روي مچش دارد، حتي زير دوش حمام! اپل پيش‌تر هم اشاره كرده بود كه اپل واچ ضدآب است و داخل آن كاملا با رزين پوشانده شده تا مانع نفوذ مايعات شود. با اين حال اين اولين باري است كه مي‌شنويم اين ساعت به طور عملي تا اين حد در برابر اب مقاوم است كه مي‌توان در زير دوش حمام هم از آن استفاده كرد!

در مورد باتري هم بد نيست بدانيد كه كوك تاييد كرده كه هر شب ساعت را از مچش در مي‌آورد تا آن را شارژ كند، كه اين موضوع نشان مي‌دهد گمانه‌زني‌ها درباره عمر يك روزه باتري اپل واچ صحت دارد.

مرجع متخصصين ايران apple-watch-showerproof

اما خبر بد براي متخصصان اروپايي اين است كه به انديشه متخصصين مي‌رسد اپل فعلا براي ارائه اپل پِي در اروپا عجله‌اي ندارد و فعلا فقط Visa اعلام كرده كه تا ماه آوريل امكان استفاده از اين سرويس را فراهم خواهد كرد. البته بانك‌هاي بريتانيايي هم گفته‌اند كه در نيمه ابتدايي سال جاري ميلادي با اپل پِي سازگار خواهند شد، اما زماني كه كوك براي ارائه Apple Pay در اروپا به صراحت اعلام كرده، «تا پيش از پايان سال» است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات