كاسيو نسل جديد ساعت‌ هوشمند پروترك را معرفي كرد

پنج‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كاسيو ساعت هوشمند جديدي طراحي كرده است كه كوهنوردان مي‌توانند با دانلود نقشه، بدون دسترسي به اينترنت از آن‌ استفاده كنند.
تبليغات

كاسيو ساعت‌ هوشمند جديدي از سري Pro Trek به نام WSD-F20A توليد كرده است. همان‌طور كه از نام اين ساعت پيدا است، اين مدل براي كوهنوردان و افرادي كه اغلب وقت خود را بيرون از خانه سپري مي‌كنند، طراحي شده است. از جمله ويژگي‌هاي پرو ترك مي‌توان به صفحه نمايش گرد و همراهي از سيستم عامل پوشيدني گوگل اشاره كرد. متخصصان با خريد اين دستگاه، به ماندگاري بالا و نقشه‌هاي آفلاين آن دسترسي خواهند داشت. كاسيو قصد دارد اين ساعت‌ هوشمند را ماه آينده ميلادي در ايالت متحده رونمايي كند.

همانند ساعت‌هاي هوشمند Pro Trek كه تا به حال طراحي شده‌اند، WSD-F20A  از طراحي اسپرت و ويژگي مقاومت تا عمق ۵۰ متري در برابر آب برخوردار است. بر اساس گزارش كاسيو، مدل جديد اين برند از استاندارد MIL-STD 810G بهره مي‌برد؛ بدين معني در برابر حوادث جزئي مقاوم است.

كاسيو چندين سنسور مرتبط با ساعت‌هاي هوشمند را در مدل WSD-F20A قرار داده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به ردياب، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و قطب‌نماي ديجيتال اشاره كرد. اين قابليت‌ها به وسيله اپليكيشن +MOMENT SETTER، يك ميكروفون و ال‌سي‌دي دولايه در دسترس قرار مي‌گيرند. از جمله مشخصات ظاهري جديدترين مدل Pro Trek مي‌توان به بند مشكي رنگ، حاشيه محافظ و نگهدارنده دكمه اشاره كرد.

مرجع متخصصين ايران كاسيو Pro Trek WSD-F20A

علاوه بر ويژگي‌هاي عمومي مذكور كه از طريق سيستم عامل پوشيدني در اختيار متخصصان قرار مي‌گيرند، مدل جديد Pro Trek دسترسي آسان به نقشه‌ و دانلود آن‌ها  را براي مواقعي كه دسترسي به اينترنت وجود ندارد ميسر مي‌سازد. كاسيو اعلام كرده است كه جهت عرضه اپليكيشن‌هاي ورزشي، با ۹ شركت بزرگ توسعه‌دهنده‌ي اپليكيشن وارد مذاكره شده كه همه آن‌ها از بخش اختصاصي اپليكيشن‌ها در دسترس قرار مي‌گيرند.

Fishbrain، ViewRanger و Hole 19، نمونه‌هايي از اين اپليكيشن‌ها هستند؛ اما شركت فوق هنوز اطلاعاتي از ديگر برنامه‌ها منتشر نكرده است. از ويژگي‌هاي ديگر اين گجت پوشيدني مي‌توان به نسخه‌ي كم‌قدرت GPS در نقشه‌هاي تمام‌رنگي براي هدايت در مواقع آفلاين اشاره كرد. كاسيو قصد دارد Pro Trek WSD-F20A را ماه آينده با ارزش ۳۹۹ دلار از طريق فروشگاه‌هاي الكترونيك يا خرده‌‎فروشان، در معرض فروش قرار دهد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات