شيائومي ردمي بند را با ارزش پايين‌تر و قابليت‌هاي بيشتر از مي بند 4 رونمايي كرد

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ردمي، برند مستقل شده از شيائومي، پس از ماجراجويي موفق در دنياي موبايل‌هاي پرچم‌دار، حالا با قدرت پا به عرصه‌ي دستبندهاي سلامتي گذاشته است.
تبليغات

شيائومي امروز، پانزدهم فروردين، دستبند سلامتي ردمي بند (Redmi Band) را با ارزش شگفت‌انگيز ۱۴ دلار رونمايي كرد. با وجود ارزش پايين، دستبند هوشمند ردمي نسبت به جديدترين دستبند عرضه شده با برند شيائومي يعني مي بند ۴، برتري‌هايي دارد.

يك نمايشگر كاملا تخت ۱/۰۸ اينچي رنگي از نوع OLED اصلي‌ترين بخش ردمي بند را تشكيل مي‌دهد كه بزرگتر از صفحه‌نمايش ۰/۹۵ اينچي مي بند ۴ است. ردمي بند اعلان‌هاي موبايل را نمايش مي‌دهد و صفحه‌اي براي نمايش آب‌و‌هوا نيز در آن در انديشه متخصصين گرفته شده است.

مرجع متخصصين ايران ردمي بند / Redmi band

ردمي در اولين دستبند سلامتي خود با به‌كارگيري درگاه USB-A فرايند شارژ محصول را تسهيل كرده است؛ به اين معني كه براي شارژ اين دستبند نيازي به شارژر مخصوص نخواهيد داشت. از طرفي، برخلاف آن‌چه در مي بندها شاهد بوديم، امكان جداسازي بند از دستگاه و تعويض آن‌ها وجود ندارد.

مقاله‌هاي مرتبط:

ردمي بند عرض دو ساعت شارژ مي‌شود و اين شارژ را تا دو هفته نگه مي‌دارد. در مقام مقايسه، اين ميزان شارژدهي يك هفته كمتر از شارژدهي دستبند هوشمند شيائومي مي بند ۴ است.

حسگر اپتيكال ضربان قلب و پايش حركات ورزشي ردمي پنج حالت ورزشي را همراهي مي‌كند و پايش وضعيت خواب نيز از گزينه‌هاي موجود در ردمي بند است. قابليت مقاومت در برابر فشار آب تا ۵ اتمسفر اين امكان را به متخصص مي‌دهد كه در استخر و هنگام شنا نيز بتواند از آن استفاده كند.

تنها قابليتي كه شايد به‌نوعي جاي آن خالي باشد، NFC است. قابليتي كه نسخه‌ي گلوبال مي بند ۴ نيز از آن بي‌بهره است و تنها در نسخه‌ي چين مي بند ۴ وجود دارد.

ردمي بند كه از پرداخت آفلاين مبتني بر باركد AliPay نيز همراهي مي‌كند، ۷۲ واچ فيس را نيز در خود جاي داده كه به كمك آن‌ها ظاهر ساعت به‌كلي قابل شخصي‌سازي است.

مرجع متخصصين ايران  شيائومي ردمي بند / Redmi band

اولين دستبند هوشمند ردمي از هم‌اكنون در چهار رنگ مشكي، آبي، قرمز و قهوه‌اي به ارزش ۱۳/۵ دلار قابل پيش‌خريد است و پس از عرضه در ۱۹ فروردين ۱۴ دلار ارزش خواهد داشت. گفتني است مي بند ۴ هم‌اكنون در چين ارزشي معادل ۲۲ دلار و رقيب اصلي آن يعني ريلمي بند ۲۰ دلار ارزش دارد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات