آنر بند ۶ معرفي شد؛ مرز كم‌رنگ بين ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آنر بند ۶ مرز بين مچ‌بند هوشمند و ساعت هوشمند را بسيار كم‌رنگ كرده است. اين محصول با ارزش ۳۷ دلار راهي بازار مي‌شود.
تبليغات

مچ‌بند هوشمند جديد آنر كه آنر بند ۶ نام دارد، از انديشه متخصصين ابعاد و ظاهر بسيار به ساعت‌ هوشمند شباهت دارد. اين مچ‌بند به صفحه‌نمايش ۱٫۴۷ اينچي AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پيكسل با لبه‌هاي 2.D مجهز شده است. اندازه اين مچ‌بند ورزشي باعث مي‌شود به‌راحتي وارد حوزه ساعت‌ هوشمند شود. اين مچ‌بند جديد هم كشيده‌تر شده و هم ضخامت كمتري در مقايسه با مدل قبلي پيدا كرده است؛ اما از انديشه متخصصين متخصصد مانند مدل سال قبل خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران مچ بند آنر بند ۶

اين مچ‌بند هوشمند به حسگرهاي ضربان قلب، ميزان اكسيژن خون و خواب و همچنين حسگر مخصوص سلامتي بانوان مجهز شده است. اين مچ‌بند مي‌تواند در لحظه ۱۰ مدل فعاليت ورزشي را زير انديشه متخصصين داشته باشد و اطلاعات آن‌ها را ثبت كند. از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول مي‌توانيم به ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متري اشاره كنيم. اين مچ‌بند هوشمند به‌وسيله بلوتوث به موبايل متصل مي‌شود و مي‌تواند كنترل پخش‌كننده موسيقي و اعلان‌هاي مختلف را نشان دهد.

مرجع متخصصين ايران مچ بند Honor Band 6

كاربران اين امكان را خواهند داشت كه به‌واسطه اپليكيشن اين مچ‌بند هوشمند كه روي موبايل نصب مي‌شود، واچ فيس‌هاي بسياري زيادي روي آن نصب كنند. همچنين مشخص شده است كه با يك ‌بار شارژ اين مچ‌بند مي‌توان تا ۱۴ روز با آن كار كرد.

اين مچ‌بند هوشمند بدون بند در ابعاد ۴۳ در ۲۵٫۵ در ۱۱٫۴۵ ميلي‌متر ساخته شده است و ۱۸ گرم وزن دارد.

انر بند ۶ دو مدل خواهد داشت؛ مدل معمولي آن ۳۷ دلار ارزش دارد و مدل ديگر كه از NFC برخوردار است، با ارزش ۴۳ دلار دراختيار متخصصان قرار مي‌گيرد. پيش‌فروش اين مچ‌بند هوشمند فردا در چين شروع مي‌شود و تاريخ عرضه رسمي آن ۱۱ نوامبر اعلام شده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات