Wristcam، بند ۲۹۹ دلاري اپل واچ مجهز به دوربين و فضاي ذخيره‌سازي معرفي شد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Wristcam يك بند ۲۹۹ دلاري اپل واچ است كه امكان عكاسي و برقراري تماس ويدئويي را به‌صورت مستقيم ازطريق ساعت و بدون اتكا به قابليت تصويربرداري آيفون فراهم مي‌كند.
تبليغات

روز گذشته از پتنت جديد اپل مبني بر استفاده از باتري درون بندهاي اپل واچ به منظور افزايش شارژدهي آن گفتيم. حال پس از پنج سال توسعه بالاخره Wristcam به‌عنوان اولين بند مجهز به دوربين براي اپل واچ رونمايي شده است كه يك باتري نيز در بطن خود دارد. تاكنون از اپل واچ صرفا به‌عنوان ابزار راه‌اندازي دوربين آيفون از راه دور استفاده مي‌شد؛ اما بند جديد اپل واچ به متخصصان امكان مي‌دهد كه با ساعت هوشمند خود عكس بگيرند، فيلم‌برداري كنند و در نهايت از آن براي برقراري تماس ويدئويي استفاده كنند.

بند ريست‌كم در سال ۲۰۱۶ براي نخستين‌بار معرفي شد و ثبت سفارش براي آن نيز در همان زمان آغاز شد. شركت سازنده با اپل همكاري نزديكي برقرار كرد تا بتواند محصول خود را هرچه بهينه‌تر براي اپل واچ‌ها عرضه و البته مجوز «ساخته شده براي ساعت اپل» را نيز دريافت كند.

سخت‌افزار دوربين بند Wristcam را يك ماژول ۸ مگاپيكسلي براي تصويربرداري محيطي و يك ماژول ۲ مگاپيكسلي براي ثبت عكس‌هاي پرتره تشكيل مي‌دهد. همچنين با استفاده از اين دوربين مي‌توان بدون نياز به آيفون، عكاسي و فيلم‌برداري كرد.

مرجع متخصصين ايران اولين بند اپل واچ مجهز به دوربين / Wristcam

ريست‌كم براي عكس‌برداري سريع به يك دكمه، دقيقا زير دوربين دوم مجهز شده است كه با لمس طولاني فيلم‌برداري را آغاز مي‌كند و با دوبار لمس به دوربين عكس‌برداري منتقل مي‌شود. اين بند براي اتصال به اپل واچ از بلوتوث 5.0 و استاندارد Wi-Fi همراهي مي‌كند؛ بنابراين مي‌توان آن را به‌صورت مستقل از آيفون استفاده كرد.

با وجود قابليت استفاده‌ي مستقل، شركت سازنده اپليكيشن‌هاي ويژه‌اي‌ را براي اپل واچ و آيفون منتشر كرده است كه امكان استفاده از دستگاه‌هاي يادشده به‌عنوان مانديشه متخصصينه‌ياب با گالري را فراهم مي‌آورد. همچنين اين برنامه‌ها امكان اشتراك‌گذاري فيلم و عكس‌ها را از طريق هر برنامه يا سرويس متصل به اپل، از جمله اكثر شبكه‌هاي اجتماعي فراهم مي‌كنند. ريست‌كم امكان برقراري تماس تصويري، ضبط و اشتراك‌گذاري پيام‌هاي ويديويي با ساير متخصصان و گفتگوي ويدئويي به‌صورت بي‌درنگ را نيز فراهم مي‌سازد.

طبق ادعاي Wristcam اين بند هوشمند داري يك باتري داخلي است كه تمام روز را دوام خواهد آورد و يك حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۸ گيگابايتي آن را قادر به ذخيره‌سازي بيش از يك ساعت فيلم‌برداري با رزولوشن ۱۰۸۰ پيكسل يا ثبت هزاران تصاوير مي‌كند. ريست‌كم به‌صورت خودكار مي‌تواند عكس‌ها و فيلم‌هاي جديد را با آيفون همگام‌سازي كند و نوعي همراه‌گيري و دسترسي سريع‌تر به محتواي ضبط شده را در اختيار متخصصان قرار دهد. از ديگر مشخصات Wristcam مي‌توان به وزن ۲۳ گرمي‌اش، امكان تعويض بند، مقاومت در برابر نفوذ آب تاعمق يك متر و به مدت ۳۰ دقيقه اشاره كرد.

بند هوشمند Wristcam از اپل واچ نسل اول به بعد همراهي مي‌كند؛ اما تنها براي اپل واچ سري ۴ به بعد بهينه شده است و با ارزش ۲۹۹ دلار و بند تكي آن با ارزش ۴۹ دلار از هم‌اكنون دردسترس قرار دارد.

تماشا در يوتيوب

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات