دانلود ريلز اينستاگرام؛ روش مستقيم، بهترين سايت ها و برنامه ها

سه‌شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 14 دقيقه
مرجع متخصصين ايران آيكون ريلز  اينستاگرام كه مقابل پس زمينه اي با رنگ هاي اصلي آن قرار گرفته
براي دانلود ريلز اينستاگرام سايت‌ها و اپليكيشن‌هاي مختلفي وجود دارند كه مي‌توان از آن‌ها استفاده كرد.
تبليغات

چند سال پيش اينستاگرام محبوب‌ترين شبكه‌ي اجتماعي بود، تا اينكه رقيبي تازه نفس از راه رسيد و باعث شد توسعه‌دهندگان آن مجبور شوند تغييرات اساسي در پلتفرم خود اعمال كنند.

همانطور كه مي‌دانيد، تيك‌تاك شبكه اجتماعي چيني است كه به انتشار ويدئوهاي كوتاه و افقي شهرت دارد. پلتفرم مذكور به قدري سريع به شهرت و محبوبيت رسيد كه رقباي آن احساس خطر كرده و شروع به اضافه كردن قابليت‌هاي مشابهي به شبكه‌ي اجتماعي خود كردند. يكي از آن‌ها، از راه رسيدن بخشي به نام ريلز (ًReels) به اينستاگرام بود.

ريلز درواقع از همان تكنيك تيك تاك براي جذب مخاطب استفاده مي‌كند. ويدئوهاي عمودي كوتاهي كه مي‌توان به راحتي آن‌ها را ويرايش كرد و به اشتراك گذاشت. متخصص مي‌تواند فيلترهايي خاص روي ويدئو قرار دهد يا اينكه آن را با موسيقي همراه كند.

اما اگر از ريلزي كه يكي از متخصصان منتشر كرده خوشتان آمده و دوست داريد آن را در موبايل هوشمند خود داشته باشيد، بايد چه كاري انجام دهيد؟ در اين مقاله به شما يادگيري مي‌دهيم چگونه دانلود ريلز اينستاگرام را انجام دهيد.

روش‌هاي مختلفي براي ذخيره ريلز در دستگاه وجود دارد كه از آن‌ها مي‌توان به استفاده از وب‌سايت‌هاي InDown ،InstaVideoSave ،Save Instagram و savefrom.net اشاره كرد. همچنين اپليكيشن‌هايي مانند InstDown ،Video Downloader for Instagram ،Video Downloader for Reels ،InstaSaver: Video Downloader و Instant Save نيز همين كار را انجام مي‌دهند. البته اكنون متخصصان آمريكايي مي‌توانند به صورت مستقيم اين ويدئوها را از خود اينستاگرام دانلود كنند و ديگر نيازي به سرويس واسطه ندارند.

آيا ريلز اينستاگرم قابل دانلود است؟

ابتدا بگذاريد به مهم‌ترين سوال اين مقاله پاسخ دهيم. آيا مي‌توان ريلز اينستاگرام را دانلود كرد؟

پاسخ مثبت است. چندش پيش، آدام موسِري مدير ارشد اينستاگرام در يك برنامه لايو اينستاگرام اعلام كرد كه از اين پس متخصصان اين اپليكيشن كه ساكن ايالات متحده هستند، مي‌‌توانند ويديوهاي Reels را دانلود كنند.

اما بايد اين مسئله را بدانيم كه هنوز قابليت مذكور در دسترس باقي متخصصان اينستاگرام قرار ندارد. البته به طور كلي، شبكه اجتماعي مذكور چنين قابليتي را براي هيچكدام از بخش‌هاي خود درانديشه متخصصين نگرفته است. البته شما مي‌توانيد پست، ريلز يا استوري منتشر شده توسط خودتان را در دستگاه ذخيره كنيد اما براي دانلود محتواي پيج متخصصي ديگر، به اپ‌‌هاي شخص ثالث يا سايت‌ها نياز داريد. حتي دانلود استوري اينستاگرام نيز مي‌تواند چالش‌برانگيز باشد.

در اين مقاله يادگيري اينستاگرام به طور كامل نحوه دانلود ريلز اينستاگرام توسط سايت، موبايل اندرويدي و آيفون توضيح داده مي‌شود.

دانلود ريلز توسط خود اينستاگرام

ابتدا به صورت خلاصه روشي كه اكنون اينستاگرام براي متخصصان آمريكايي دردسترس قرار داده را توضيح مي‌دهيم. مطمئنا پس از مدتي اين ويژگي به متخصصان ديگر نقاط جهان هم خواهد رسيد، درنتيجه بهتر است از همين حالا روش كار كردن با آن را ياد بگيريم.

  • ابتدا اپليكيشن اينستاگرام را اجرا كنيد.
  • سپس وارد ريلزي شويد كه قصد دانلود آن را داريد.
  • روي آيكون Share كليك كنيد تا منويي حاوي اسامي متخصصان مختلف و چندين دكمه برايتان باز شود.
  • روي دكمه دانلود كه با فلش رو به پايين نمايش داده شده كليك كنيد.
مرجع متخصصين ايران منوي Share اينستاگرام كه گزينه هاي مختلف دارد
مرجع متخصصين ايران صفحه ريلز اينستاگرام كه گزينه هاي مختلف آن ديده مي شود

به همين راحتي ريلز مورد انديشه متخصصين شما دانلود شد.

بهترين سايت هاي دانلود ريلز اينستاگرام

به عنوان اولين روش دانلود ريلز اينستاگرام، سراغ سايت‌ها رفته‌ايم كه مي‌توان از هر دستگاهي به آن‌ها دسترسي داشت. در اين بخش چند سايت معروف و متخصصدي به شما معرفي خواهد شد.

۱. وب‌سايت InDown

مرجع متخصصين ايران صفحه اول سايت Indown كه باكس مخصوصي براي كپي لينك و بخشي به رنگ نارنجي دارد

اگر قصد دانلود ريلز اينستاگرام را داريم،‌ سايت InDown را از دست ندهيد. مي‌توانيد به كمك ابزار مذكور ويدئوها را به صورت HD در دستگاه خود ذخيره كنيد.

با استفاده از اين سايت، مي‌توانيد بدون ارائه اطلاعات حساب، ويديوهاي ريلز را با كيفيت MP4 در گالري تلفن خود ذخيره كنيد. دانلودر ريلز اينستاگرام سرويس رايگاني براي همه است و محدوديتي ندارد.

بهترين قسمت وب‌سايت مذكور اين است كه از API اينستاگرام استفاده نمي‌كند، بنابراين نيازي به ارائه اطلاعات حساب نيست. مي‌توانيد بدون ايجاد حساب متخصصي براي ورود به سيستم يا نام نويسي، از خدمات دانلود ويديوي ريلز اينستاگرام سايت Indown استفاده كنيد.

البته Indown تنها براي دانلود ريلز اينستاگرام نيست و مي‌توان به كمك آن ديگر محتواهاي موجود در اين شبكه اجتماعي از جمله ويدئو، عكس و استوري را نيز در دستگاه ذخيره كرد.

۲. وب‌سايت Igram

مرجع متخصصين ايران صفحه اول سايت iGram و باكس كپي لينك و بخشي به رنگ بنفش

Igram ابزاري محبوب براي دانلود ريلز اينستاگرام و ديگر محتواهاي اين شبكه اجتماعي است. با كمك شبكه اجتماعي مذكور مي‌توانيد ويدئو، ريلز و عكس‌هاي مورد انديشه متخصصين خود را در دستگاه ذخيره كنيد. تخمين زده مي‌شود كه ميليون‌ها متخصص از اين شبكه اجتماعي استفاده مي‌كنند.

سايت مذكور طوري طراحي شده است كه استفاده از آن در هر دستگاهي مانند تلفن همراه، تبلت يا رايانه آسان باشد. در نتيجه تفاوتي ندارد از چه دستگاهي استفاده مي‌كنيد، iGram مي‌تواند به شما در دانلود ريلز اينستاگرام كمك كند.

مانند همه سايت‌هاي دانلود ريلرز اينستاگرام، براي انجام اين كار تنها كافي است لينك كپي شده از دستگاه خود را در باكس تعبيه شده الصاق كنيد و دكمه دانلود را بزنيد. به همين راحتي فايل مورد انديشه متخصصين در دستگاه شما ذخيره مي‌شود.

۳. وب‌سايت Save Instagram

مرجع متخصصين ايران صفحه سايت save Insta كه تب‌هاي مختلف و باكس مخصوص كپي لينك را نشان مي دهد

Save Instagram در بين متخصصان اينستاگرام بسيار محبوب است. اين شبكه اجتماعي به دانلود سريع ويديوهاي اينستاگرام شهرت دارد. طبق اطلاعاتي كه در شبكه اجتماعي آن ارائه شده، اين ابزار امكان دانلود ريلز، استوري، عكس و ويدئوهاي اينستاگرام را با كيفيت بالا، آن هم به صورت رايگان، فراهم مي‌‌كند.

فرقي نمي‌كند از چه دستگاه استفاده مي‌كنيد، زيرا Save Instagram با آيفون، اندرويد، ويندوز و سيستم‌عامل مك سازگار است. تنها بايد لينك كپي شده پست مورد انديشه متخصصين را در باكس قرار دهيد تا فرايند دانلود ريلز اينستاگرام آغاز شود.

اين وب‌سايت به صورت رايگان به متخصصان خود سرويس‌دهي مي‌‌كند و هيچ محدوديتي در تعداد ريلزهاي دانلود شده وجود ندارد.

۴. وب‌سايت InstaVideoSave

مرجع متخصصين ايران باكسي در وسط صفحه كه محل قرار دادن لينك است و در بالاي آن آيكون‌هاي مختلفي ديده مي ‌شوند

مدتي است كه InstaVideoSave در كشورهاي قاره آسيا از جمله هند بسيار محبوب شده است. با اين حال، متخصصان بسياري نيز از كشورهاي اروپايي و آمريكا از سايت مذكور بازديد كنند.

از ويژگي‌هاي كليدي سايت دانلود ريلز اينستاگرام InstaVideoSave مي‌توان به ذخيره ويدئو بدون واترمارك و با كيفيت اصلي، رابط متخصصي بسيار آسان و رايگان بودن امكانات ارائه شده اشاره كرد. همچنين براي دانلود محتوا نياز به ارائه هيچ‌گونه اطلاعات حساسي نيست.

درضمن، فرقي نمي‌كند كه از موبايل هوشمند اندرويدي، آيفون، آيپدو رايانه شخصي يا تبلت استفاده مي‌كنيد، زيرا براي استفاده از InstaVideoSave تنها بايد وارد سايت شده و لينك كپي‌شده را در محل تعبيه شده قرار دهيد تا دانلود انجام شود.

۵. وب‌سايت savefrom.net

مرجع متخصصين ايران صفحه اصلي سايت كه باكسي به رنگ سبز در وسط‌آن قرار داده شده

به عنوان آخرين وب‌سايت در فهرستمان سراغ savefrom.net رفته‌ايم كه علاوه بر اينستاگرام، پلتفرم‌هاي ديگري از جمله يوتيوب، تيك‌تاك و ديلي موشن توسط آن همراهي مي‌شوند.

سرويس دانلود محتواي SaveFrom امكان دانلود ريلز اينستاگرام از اين شبكه اجتماعي را فراهم مي‌كند. اين دانلودر داراي رابط متخصصي واقعا ساده‌اي است كه با هر مرورگر روي رايانه شخصي يا موبايل هوشمند كار مي‌كند. با استفاده از آن مي توانيد ويديوهاي ريلز را به صورت رايگان ذخيره و تصاوير را با كيفيت بالا و بدون محدوديت از اينستاگرام دانلود كنيد.

درضمن، اين وب‌سايت داراي يك اپليكيشن اندرويدي و اكستنشن مرورگر نيز است كه مي‌توانند در دانلود ريلز اينستاگرام بسيار كارآمد باشند.

بهترين برنامه هاي دانلود ريلز اينستاگرام با موبايل

حالا كه با بهترين سايت‌هاي دانلود ريلز اينستاگرام آشنا شديم، سراغ اپليكيشن‌هاي توسعه‌يافته براي موبايل‌‌هاي هوشمند (اندرويد و‌ iOS) مي‌رويم. به كمك برنامه‌هايي كه در ادامه معرفي مي‌شوند مي‌توانيد ريلزها را با بهترين كيفيت در دستگاه خود ذخيره كنيد.

اپليكيشن InstDown

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات صفحه اصلي اپليكيشن Instdown كه باكسي در وسط صفحه كه لينكي در آن كپي شده را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران اسكرين شات صفحه اصلي اپليكيشن Instdown كه آغاز مرحله دانلود را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران اسكرين شات صفحه اصلي اپليكيشن Instdown كه باكسي در وسط صفحه را نشان مي دهد

اگر جزو متخصصان فعال اينستاگرام هستيد، احتمالا نياز به دانلود عكس يا ويدئوي منتشر شده در اين شبكه اجتماعي را حس كرده‌ايد. برنامه InstDown در اين حوزه به شما كمك خواهد كرد.

توسعه‌دهندگان InstDown اپي خلق كرده‌اند كه استفاده از آن تا حد امكان آسان است و در عين حال همه ويژگي‌هاي مورد نياز شما را ارائه مي‌دهد. مي‌توانيد به كمك ابزارهاي موجود در آن هر محتواي منتشرشده در اينستاگرام را با كيفيت اصلي و بدون هيچ محدوديتي در دستگاه خود ذخيره كنيد.

درنهايت نيز بايد گفت كه رابط متخصصي دوستانه آن باعث مي‌شود كار با InstDown بسيار آسان باشد و همه بتوانند از ابزارهاي موجود در اين برنامه استفاده كنند.

اپليكيشن Video Downloader for Instagram

مرجع متخصصين ايران انتخاب تصاوير مختلف براي دانلود
مرجع متخصصين ايران كپي كردن لينك از اينستاگرام
مرجع متخصصين ايران نحوه قراردادن لينك در باكس موجود در اپ Video Downloader

مي‌توانيد با استفاده از Video Downloader for Instagram محتواهاي منتشر شده در اينستاگرام، به خصوص ريلز را دانلود كرده و در ساير شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد. توسعه‌دهندگان برنامه مذكور سعي كرده‌‌اند تمام ابزارهاي مورد نياز را در اختيار متخصصان خود قرار دهند.

براي دانلود ريلز اينستاگرام، بايد لينك آن را كپي كرده و در برنامه پيست كنيد. پس از آن، فايل مورد انديشه متخصصين در قسمت دانلود قرار مي گيريد و با كليك يك دكمه بارگيري شروع مي‌شود.

بايد به اين نكته نيز اشاره كرد كه Video Downloader for Instagram از دانلود محتواي مختلف همراهي مي‌كند كه شامل عكس‌‌ها، ويديو‌ها و همچنين استوري‌ها مي‌شود.

اگر لازم است چندين عكس يا ويديو را همزمان دانلود كنيد، لازم نيست اين كار را يك‌به‌يك انجام دهيد. اين اپ به شما اجازه دانلود چندين فايل به صورت همزمان را مي‌دهد.

اپليكيشن Video Downloader for Reels

مرجع متخصصين ايران محيط اصلي اپليكيشن Video Downloader كه شبكه هاي اجتماعي مختلف را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران متن كپي شده در باكس و ريلزي كه از قبل دانلود شده است
مرجع متخصصين ايران منوي اشتراك گذاري كه لينك مختوا را نشان مي دهد

Video Downloader for Reels اپليكيشني است كه كار با اينستاگرام را بسيار راحت‌تر مي‌كند. آيا تا به حال نياز به دانلود محتوايي مانند عكس و فيلم از اين شبكه اجتماعي داشته‌ايد؟ اگر اينطور است، برنامه مذكور براي شما توسعه يافته است.

توسعه دهندگان Video Downloader for Reels برنامه‌اي عالي براي ذخيره محتوا از اينستاگرام ايجاد كرده‌اند كه تمام ابزارهاي لازم را دراختيارتان قرار مي‌دهد. با استفاده از اپ معرفي شده، قادر خواهيد بود از ميان عكس‌ها، فيلم‌ها و استوري‌هاي منتشر شده در اينستاگرام، هركدام كه دوست داشتيد را دانلود كنيد.

اپليكيشن InstaSaver: Video Downloader

مرجع متخصصين ايران فايل‌هاي از پيش دانلود شده كه در بخشي از اپليكيشن ديده مي شوند
مرجع متخصصين ايران نحوه كپي كردن لينك در اينستاگرام كه در كاور معرفي Insta Saver ديده مي شود
مرجع متخصصين ايران باكس دانلود وسط صفحه كه لينكي در آن كپي شده است

يكي ديگر از اپليكيشن‌هاي متخصصدي موجود در فهرست كه تاكنون در گوگل پلي بيش از ۵ ميليون بار دانلود شده، InstaSaver: Video Downloader است كه مي‌توان از آن براي دانلود ريلز اينستاگرام استفاده كرد.

فرقي نمي‌كند از چه نوع محتوايي خوشتان آمده، به راحتي با InstaSaver مي‌توانيد عكس، ويدئو، استوري و ريلز را دانلود كنيد.

اپليكيشن Instant Save

مرجع متخصصين ايران توله سگي در جنگل كه عكس آن در Insta Save ديده مي‌شود
مرجع متخصصين ايران صفحه اصلي Instasave كه محتواهاي مختلف را نشان مي دهد
مرجع متخصصين ايران گجت Recent Post در صفحه اصلي آيفون

به عنوان آخرين گزينه در فهرست، سراغ Instant Save رفته‌ايم كه يكي از بهترين‌ها براي دانلود ريلزر اينستاگرام در موبايل‌هاي آيفون است.

كار كردن با Instant Save نيز بسيار آسان است. تنها بايد لينك پست مورد انديشه متخصصين خود را كه مي‌تواند هر نوع محتوايي باشد در اپليكيشن پيست كنيد تا به صورت خودكار دانلود شروع شود. درضمن، اپ مذكور كاملا رايگان بوده و مي‌توانيد بدون هيچ محدوديتي از آن استفاده كنيد.

نحوه دانلود ريلز اكانت پرايوت اينستاگرام

اما اگر حسابي كه قصد دانلود ريلز منتشرشده توسط آن را داريم، پرايوت باشد چه كار كنيم. آيا اصلا راهي براي دانلود ريلز اينستاگرام از حساب خصوصي وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. كمي راه دشوارتر خواهد شد اما در نهايت مي‌توان به محتواي مورد انديشه متخصصين دست پيدا كرد. براي يادگيري شيوه دانلود ريلز اينستاگرام از حساب پرايوت مراحلي كه در ادامه گفته مي‌شود را گام‌به‌گام انجام دهيد.

توجه: اين مقاله و و يادگيري نحوه دانلود ريلز اكانت پرايوت اينستاگرام صرفا جنبه يادگيريي داشته و نبايد فراموش كرد كه بايد به حريم خصوصي ديگران احترام گذاشت.

  • ابتدا بايد با مرورگر خود سايت اينستاگرام را باز كرده و وارد حساب خود شويد.
  • سپس بخش مربوط به دانلود محتواي منتشرشده در اكانت پرايوت اينستاگرام را در سايت indown باز كنيد.
  • در اينستاگرام، ريلز مورد انديشه متخصصين خود را يافته و از آيكون‌ سه‌نقطه براي كپي كردن لينك استفاده كنيد.
  • حال لينك كپي شده را در باكس اول پيست كرده و منتظر بمانيد به صفحه جديد هدايت شويد.
مرجع متخصصين ايران دو باكس در ميان صفحه كه درون يكي از آن ها لينك قرار داده شده
  • وارد صفحه‌اي مي‌شود كه مملو از كد و متن است.
مرجع متخصصين ايران صفحه اي مملو از متن و كدهاي مختلف كه سياه و سفيد است
  • همه موارد را كپي كرده و در باكس دوم قرار دهيد و سپس روي Search ضربه بزنيد.
مرجع متخصصين ايران هر دوباكس با لينك و متن پرشده اند
  • پس از چند ثانيه، ويدئوي منتشرشده در ريلز اينستاگرام به شما نمايش داده مي‌شود.
مرجع متخصصين ايران ويدئويي در پايين صفحه آماده دانلود است و باكس ‌هاي بالايي خالي هستند
  • مي‌توانيد با كليك روي دكمه Download، مراحل دانلود ريلز اينستاگرام را به پايان برسانيد. به همين راحتي! همچنين پيشنهاد ميكنم يادگيري ساخت كاور هايلايت اينستاگرام را ببينيد.

كلام آخر

در اين مقاله بهترين روش‌هاي دانلود ريلز اينستاگرام به كمك ابزارهاي مختلف يادگيري داده شد. پيش‌تر نيز مطلبي به منظور يادگيري نحوه گذاشتن ريلز اينستاگرام منتشر كرديم كه مي‌تواند كمك‌كننده باشد.

درنهايت نيز بايد بگوييم اين مقاله صرفا براي يادگيري ترفند‌هاي دانلود ريلز اينستاگرام نوشته شده و به طور كلي احترام به حريم شخصي ديگران از مهم‌ترين اصول اخلاقي است.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • آيا مي‌توانم ريلز متخصصان ديگر را دانلود كنم؟

    بله، مي‌توان به كمك اپ‌هاي شخص ثالث و سايت‌هاي مختلف ريلز متخصصان ديگر را دانلود كرد. در اين مقاله روش‌هاي مختلف انجام اين كار يادگيري داده شده‌اند.

  • آيا مي‌توان ريلز منتشر شده در اكانت پرايوت را دانلود كرد؟

    پاسخ مثبت است. براي اين كار مي‌توانيد از سايت InDown كمك بگيريد. روش كار با آن به طور كامل توضيح داده شده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات