ال‌ جي از ويديو پروژكتور 4K UHD خود رونمايي كرد

جمعه ۱۵ دي ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي در آستانه‌ي نمايشگاه CES 2018 از قدرتمندترين ويديو پروژكتور 4K UHD رونمايي كرد.
تبليغات

ال‌جي امروز از اولين ويديو پروژكتور 4K UHD دنيا رونمايي كرد. اين ويديو پروژكتور كه HU80KA نام دارد، قرار است به‌زودي در مراسم CES 2018 معرفي شود.

دستگاه يادشده قدرت به نمايش درآوردن تصوير با اندازه‌ي ۱۵۰ اينچ را با ۲۵۰۰ لومن دارد. لومن (lumen) واحد سنجش ميزان پخش نور است. به گفته‌ي ال‌جي اين پروژكتور روشن‌ترين نمونه‌ي حال حاضر دنيا به شمار مي‌رود. همراهي از HDR10 از ديگر ويژگي‌هاي اين دستگاه است؛ يعني رنگ‌ها و كنتراست تصاوير بر اساس فراداده يا متاديتاي آن‌ها تنظيم مي‌شوند. اين پروژكتور به دو بلندگوي ۷ واتي نيز مجهز است و امكان اتصال به ساند بار و اسپيكرهاي خارجي نيز وجود دارد.

تيم السي، رئيس بخش بازاريابي ال‌جي در آمريكا، مي‌گويد:

ال‌جي با ارائه‌ي اولين ويديو پروژكتور 4K UHD اوج خلاقيت را به بازار سرگرمي‌هاي تصويري آورده است. روشنايي عالي به همراه طراحي تطبيق‌پذير، HU80KA را به دستگاهي تبديل كرده است كه مي‌تواند سبك و سياق لذت بردن متخصصان از محتواي 4K در منزل و خارج از آن را متحول كند.
مرجع متخصصين ايران ويديو پروژكتور ال‌جي

اين دستگاه يك پروژكتور معمولي نيست كه صرفا پورت‌هاي ورودي داشته باشد؛ بلكه مجهز به WebOS 3.5 است. بنابراين مي‌توانيد از پلتفرم تلويزيون هوشمند براي استريم ويديو از Netflix و Hulu و... استفاده كنيد و امكان اتصال دستگاه جانبي با HDMI و USB نيز وجود دارد. از طريق اترنت نيز مي‌توانيد اتصال اينترنت را در اين پروژكتور مهيا كنيد.

ال‌جي مي‌گويد: «طراحي منحصربه‌فرد و ايستاده‌ي دستگاه به لطف موتور بدون آينه و آي‌شكل آن ممكن شده است.» به لطف اين طراحي، فرقي ندارد كه دستگاه روي زمين قرار مي‌گيرد، از سقف آويخته مي‌شود يا حالتي بين اين دو؛ تصاوير به هرحال با بهترين كيفيت پردازش مي‌شوند و به نمايش درمي‌آيند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات