معرفي جزوه رايگان «بازي برنده‌ها؛ برنده‌ها برد مي‌خواهند و بازنده‌ها نباختن»

يك‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 8 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» مجموعه‌اي از يادگيري‌هاي هويتي هميشه‌آگاه به‌نام «آبراهام» است كه كمك مي‌كند به آرزوهايتان برسيد و زندگي شاد و رضايت‌بخشي را داشته باشيد كه لايق آن هستيد.
تبليغات

ضمير ناخودآگاه از نيروي خارق‌العاده‌اي برخوردار است و منبع الهام هر شخص و عنصر هدايت او در زندگي به‌شمار مي‌رود. تمام حوادث، اسامي، مكان‌ها و رخدادها را ضمير ناخودآگاه در ذهن حك مي‌كند و حافظه نيز با اين روش به‌وجود مي‌آيد. ضمير ناخودآگاه روي دستگاه‌هاي گردش خون، تنفس، گوارش و تمام كارهاي بيولوژيكي نيز نظارت مي‌كند. وقتي لقمه‌اي غذا در دهان مي‌گذاريد، اين ضمير ناخودآگاه شما است كه آن را به بافت، عضله، خون و استخوان تبديل مي‌كند. به‌عبارت‌ديگر، اين نيروي ناخودآگاه ذهن است كه تمام فرايندهاي حياتي و وظايف بدن را كنترل و پاسخ تمام مسائل را درك مي‌كند.

ضمير ناخودآگاه انسان استراحت و خواب سرش نمي‌شود و هميشه با چشم باز مراقب است و فعاليتش لحظه‌اي متوقف نمي‌شود. بنابراين، بهتر است قبل از خواب سفارش‌هاي لازم را به آن كنيد تا وظايف خود را به‌خوبي انجام دهيد. سپس درنهايت شگفتي متوجه مي‌شويد كه نيروهاي آزادشده در وجود شما تمام ثمرات و نتايج دلخواهتان را به بار خواهند آورد. ضمير ناخودآگاه شما منبع دائمي و جاويدان از هوش و قدرت است كه شما را با نيروهاي بي‌كران و فناناپذير كائنات مرتبط مي‌كند. اين نيرو و قدرت فناناپذيري است كه براساس قانون جذب، چرخ‌و‌فلك روزگار را مي‌گرداند و حركت سياره‌ها و كره‌ها را تنظيم و خورشيد را درخشان مي‌كند.

ضمير ناخودآگاه شما منبع دائمي و جاويدان از هوش و قدرت است

ضمير ناخودآگاه شما كانون آرزوها و اهداف و آرمان‌هاي بزرگ و متعالي شما به‌شمار مي‌رود. بسياري از هنرمندان و بزرگان ازطريق همين ضمير ناخودآگاه و قانون جذب توانستند به خلقيات و روحيات مردم هم عصر خود پي ببرند و از آن‌ها استادانه استفاده و شاهكارهايي بزرگ و بي‌نظير به جهانيان عرضه كنند.

جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» با نام كامل «برنده‌ها برد مي‌خواهند و بازنده‌ها نباختن» اثر استر هيكس و جري هيكس سال ۲۰۰۴ منتشر شد. اين جزوه رايگان درباره‌ي مجموعه‌آموزه‌هايي به‌نام «آبراهام» است كه به‌كمك آن‌ مي‌توان به رفاه مالي، سلامتي، جسمي و روحي رسيد. آبراهام وجودي غيري مادي است كه از ذهن نيرومند انسان نشئت گرفته و طبق آموزه‌هاي آبراهام، سعادتمندي، شادي، خوشبختي و سلامتي در اين دنيا نتيجه‌ي افكار ذهن است.

نويسندگان در اين اثر از تأثير افكار انسان و قدرت ناخودآگاه مي‌گويند. آن‌ها بر اين باور هستند افكار انسان قابليت ارتعاش دارند؛ به‌همين‌دليل، بهتر است به آرزوها و اهداف فكر كرد تا آن‌ها زودتر تحقق يابند. اين جزوه رايگان پس از انتشار تحسين و تمجيد نويسندگان حوزه‌ي خودشناسي و موفقيت، ازجمله لوئيس اِل‌هي، جان گري، وين داير و جك كنفيلد را به‌دنبال داشت.

مرجع متخصصين ايران

معرفي جزوه رايگان «بازي برنده‌ها»

«برنده‌ها برد مي‌خواهند و بازنده‌ها نباختن» و برنده‌ها مي‌جنگند و در راه رسيدن به رؤياهايشان از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كنند. بازنده‌ها گوشه‌اي مي‌نشينند و آرزوي روزهاي خوب و رؤياهاي شيرين را مرور مي‌كنند. برنده‌ها روي يك چيز متمركز مي‌شوند و بازنده‌ها روي همه‌چيز. برنده‌ها آن‌قدر روي موضوع مدانديشه متخصصين خود متمركز  مي‌شوند كه به همه‌چيز مي‌رسند و بازنده‌ها آن‌قدر روي همه‌چيز تمركز مي‌كنند كه به هيچ‌چيز نمي‌رسند. اين جزوه رايگان مجموعه‌اي از آموز‌ش‌هاي هويتي هميشه‌آگاه به‌نام آبراهام است كه كمك مي‌كند به آرزوهايتان برسيد و زندگي شاد و رضايت‌بخشي را داشته باشيد كه لايقش هستيد.

جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» در دو فصل به‌طوركامل درباره‌ي قدرت ناخودآگاه و ذهن انسان صحبت مي‌كند. اين دو فصل عبارت‌اند از:

  • توانايي درك احساس خوب در زمان حال
  • مراحلي براي كمك به عملي‌كردن آموخته‌هاي شما

افكار و عقايد و هم انديشي ها زندگي خود را هرچه است، روي ضمير ناخودآگاه خود حك كنيد. زماني مي‌رسد كه مي‌توانيد از جلوه‌هاي آن به‌اندازه‌ي كافي بهره‌مند شويد. هرچه بر لوح خاطر و ضمير ناخودآگاه خود حك مي‌كنيد، روزگاري جلوه‌ي ظاهري پيدا مي‌كند. هر كسي در زندگي دو جنبه‌ي عيني و ذهني يا انديشه و تبلور آن را دارد. افكار انسان‌ها را مغز مي‌پذيرد كه عضو ضمير خودآگاه و عقلاني هر موجودي است. زماني‌كه ضمير خودآگاه و عيني شخص به‌طوركامل انديشه‌اي دريافت مي‌كند، آن را به اعماق وجودش مي‌فرستد تا به‌قدر كافي شكل بگيرد و در فرصت دلخواه، بتواند خود را به‌عنوان تجربه نشان دهد.

ضمير ناخودآگاه با كسي مباحثه و جدل نمي‌كند و مانند كودك هرچه به آن بگوييد، مي‌پذيرد و آن را به‌صورت حكمي قاطعانه در خود ضبط مي‌كند. به اين دليل است كه انسان‌ها تا پايان عمر حتي لحظه‌اي از فكر و حك‌ كردن افكار خود بر صفحه‌ي ضمير خود غافل نمي‌شوند و همين افكار است كه به‌صورت تجربه‌ در‌مي‌آيند. انسان موجودي است كه حتي لحظه‌اي از تفكر بازنمي‌ايستد. وجود اين همه نابه‌ساماني و ظلم در آدم‌ها از‌ آنجايي سرچشمه مي‌گيرد كه آن‌ها به رابطه‌ي درست بين ضمير ناخودآگاه و خودآگاه خود و قدرت و عملكرد آن و قانون جذب پي نبرده‌اند. اگر اين دو به طرزي هماهنگ با يكديگر همكاري كنند، بر‌اساس قانون جذب مي‌توانند سرشار از اميد، نشاط، تندرستي و خوش‌بيني شوند.

اين جزوه رايگان تلاش مي‌كند به ما بگويد چه كسي و چه چيزي هستيم و چرا اينجاييم. درس اصلي و مجموعه‌آموزه‌هايي به‌نام آبراهام آگاهي‌يافتن از احساسات خود است. اگر مي‌دانيد درحال‌حاضر چه احساساتي داريد، مي‌توانيد آن را بهبود ببخشيد. بدين‌ترتيب، مي‌توان زندگي را با قانون جذب همان‌طوركه دلمان مي‌خواهد، برنامه‌ريزي كنيم.

اين منبع انرژي‌اي است كه همه‌چيز از آن سرچشمه مي‌گيرد و همه بخشي از آن هستيم. در جزوه رايگان ۲۲ تمرين وجود دارد. با كمك مروري بر مقياس هدايت عاطفي، مي‌توانيد تعيين كنيد كه در كدام فركانس احساسي قرار داريد و سپس تمريني را انتخاب كنيد كه در آن لحظه برايتان مناسب‌تر است. براي مثال، اگر فركانس عاطفي شما زياد است و خوش‌بين هستيد، تمرينات با تعداد كم را انتخاب مي‌كنيد. اگر احساساتي با فركانس كم مانند ترس داريد، تمرينات بيشتر برايتان مناسب‌ترند.

هدف تمام تمرينات اين است كه شما را به حالت شادي نزديك‌تر كنند؛ زيرا شادي حالت اصلي شما است. در انتهاي جزوه رايگان، واژه‌نامه‌اي توضيح داده شده است كه اصطلاحات متخصصدي را توضيح مي‌دهد. اگر علاقه‌منديد بدانيد چگونه قانون جذب براي هر كسي كار مي‌كند، «بازي برنده‌ها» جزوه رايگان بسيار مناسبي است. اين جزوه رايگان براي افراد كاملا مبتدي و ناآگاه از قانون جذب و ناخودآگاه مناسب است؛ زيرا همه‌چيز را با استفاده از مثال‌هاي جالب به‌وضوح توضيح داده است.

پيام اصلي جزوه رايگان اين است كه به‌طوركلي جريان خوبي وجود دارد؛ جريان خوبي كه اگر پذيراي آن باشيد، دردسترس همه است. آبراهام به‌مثابه گروهي از اشخاص غير‌فيزيكي به ما مي‌گويد كدام قوانين جهاني اعمال مي‌شوند و چگونه زندگي ما را تعيين مي‌كنند. آبراهام نشان مي‌دهد تمركز شما چقدر مهم است؛ زيرا آنچه بر آن تمركز مي‌كنيد، همان چيزي است كه شما را به خود جذب مي‌كند. بخش اول جزوه رايگان، نمايي كلي از مقياس هيجاني و اين موضوع ارائه مي‌شود كه چگونه احساساتتان شاخص‌هاي واضحي از انتظارات آينده‌ي شما در منطقه‌اي خاص هستند. قسمت دوم جزوه رايگان شامل ۲۲ فرايند است كه مي‌تواندكمك كند تا در هر زمينه‌اي به خواسته‌‌تان برسيد؛ خواسته‌اي كه مي‌تواند هر چيزي باشد. اگر مي‌توانيد به آن فكر كنيد، حتما مي‌توانيد آن را به‌دست بياوريد؛ زيرا محدوديتي غير از آنچه براي خود قرار مي‌دهيد، وجود ندارد.

هرچه در ضمير ناخودآگاه شما حك شده است، روزي در زندگي واقعي‌تان بازتاب و نمود پيدا مي‌كند و اين حقيقتي انكارنشدني است. چون هرچه شخص در ذهنش به‌عنوان حقيقت مي‌پذيرد، بر‌اساس قانون جذب در شرايط و رويدادهاي ويژه امكان تجلي پيدا مي‌كند و براي تحقق‌يافتن اين موضوع، بايد از رفتار و احساسات هماهنگي برخوردار بود. همان‌طوركه قانون عمل و عكس‌العمل را به‌وضوح در طبيعت شاهد هستيد، اگر بين اين دو هماهنگي به‌وجود آيد، تعادل نيز در زندگي به‌وجود خواهد آمد. به‌عبارت‌ديگر، بين آنچه مي‌دهيد و آنچه دريافت مي‌كنيد، بايد تعادل و هماهنگي وجود داشته باشد. بروز احساسات و دريافتي‌ها و تأثيرات آن‌ها بايد برابر باشند. تمام ناكامي و شكست‌هاي انسان ناشي از تمايلات سركوب‌شده و ارضانشده هستند.

مرجع متخصصين ايران

بخشي از جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» 

آيا تاكنون سيستم‌هاي جهت‌ياب محلي در خودرو‌ها را ديده‌ايد؟ آنتن روي سقف خودرو شما به ماهواره‌هاي موجود در فضا علامت مي‌فرستد تا موقعيت فعلي‌تان را تشخيص دهد. وقتي مقصد خود را وارد مي‌كنيد، كامپيوتر فاصله‌ي بين محل فعلي شما و مقصد را محاسبه مي‌كند. سپس، مانيتور مسافت را گزارش مي‌دهد و بهترين مسير را پيشنهاد مي‌كند و وقتي شروع به حركت مي‌كنيد، سيستم به‌صورت شفاهي يا كتبي جهت‌هاي رسيدن به مقصد را مي‌گويد. سيستم جهت‌ياب هيچ‌گاه نمي‌پرسد: «كجا بوده‌ايد؟» يا «چرا اين‌همه مدت آنجا بوده‌ايد؟»‌ تنها هدف سيستم كمك براي رسيدن به مقصد است. احساسات شما نيز به‌صورت مشابه عمل مي‌كنند؛ زيرا نخستين وظيفه‌ي آن‌ها كمك به شما درحركت از جاي فعلي به مقصدتان است.

خيلي مهم است كه رابطه‌ي بين مكان فعلي و مقصد را بدانيد؛ زيرا بهتر به مقصد خواهيد رسيد. آگاهي از محل فعلي و مقصدتان ضروري است و با اين آگاهي تصميم‌هاي دقيق‌تري مي‌گيريد. محيط اطراف دربرگيرنده‌ي انگيزه‌هاي فراوان است و اغلب ديگران سعي مي‌كنند به شما كمك كنند كه براي رسيدن به نتيجه‌ي مطلوب متفاوت عمل كنيد. شما با قوانين و مقررات ساخته‌شده‌ي ديگران محاصره شده‌ايد و هر فردي درباره‌ي رفتار شما عقيده‌اي خاص دارد. به‌همين‌دليل، ممكن نيست كه تحت‌تأثير هم انديشي ها ديگران قرار نگيريد. گاهي در مسير خود براي خشنودكردن ديگران، راهتان را عوض مي‌كنيد و با اين تغييرجهت نه‌تنها ديگران را راضي نگه نمي‌داريد؛ بلكه خود را نيز نمي‌توانيد راضي كنيد. بنابراين، چون به جهت‌هاي مختلف كشيده مي‌شويد، راه اصلي رسيدن به مقصد را نيز از دست مي‌دهيد.

شادي بزرگ‌ترين هديه‌اي است كه مي‌توانيد به ديگران بدهيد؛ زيرا در وضعيت شادي و خوشحالي و سپاسگزاري، كاملا به منبع انرژي مثبت و جرياني ناب متصل هستيد و وجود واقعي‌تان در شما جاري است. وقتي در وضعيت ارتباطي اين‌چنيني باشيد، به هر چيز يا هر كسي كه فكر كنيد، از اين وضعيت سود مي‌برند. هيچ‌كس ديگري براي برآورده‌شدن اهدافش نيازمند شما و اعمالتان نيست؛ زيرا همه به‌گونه‌اي يكسان مي‌توانند به خوشبختي ابدي دست پيدا كنند. بيشتر كساني كه اين موضوع را نمي‌دانند، نداشتن توانايي حس خوب آزارشان مي‌دهد و از شما مي‌خواهند كاري كنيد تا باور كنند مي‌توانند حس خوب داشته باشند؛ ولي نه‌تنها با مسئول‌كردن شما در شادكردنشان شما را در وضعيتي نامطلوب قرار مي‌دهند؛ بلكه خودشان را نيز در تنگنا مي‌گذارند؛ زيرا آن‌ها نمي‌توانند رفتارهاي ديگران را كنترل كنند و اگر چنين كنترلي براي شادي آن‌ها ضروري باشد، واقعا برايشان اشكال‌ساز خواهد شد.

درباره‌ي نويسنده و ناشر جزوه رايگان

نويسندگان پرفروش نيويورك‌تايمز، استر و جري هيكس، جزوه رايگاني ارائه كرده‌اند كه منبع اصلي قانون جذب است و جهان را فرامي‌گيرد. تعاليم آبراهام هيكس الهام‌بخش اصلي «راز» بود و آن‌ها نيز الهام‌بخش هزاران جزوه رايگان، فيلم، مقاله و سخنراني هستند كه تغييرات پارادايم جهاني را در آگاهي ايجاد مي‌كنند. استر هيكس، نويسنده و سخنران انگيزشي اهل آمريكا، مارس ۱۹۴۸ به‌دنيا آمد. او نويسنده‌ي جزوه رايگان‌هاي معنوي و الهام‌بخش است كه بسياري از آن‌ها را با همكاري جري هيكس، همسرش، نگاشته است. استر نيز در كوالويل يوتا متولد شد و سال ۱۹۸۰ با همسرش فليش جري ازدواج كرد و از ازدواج سابق خود يك دختر دارد. درحال‌حاضر، استر به‌همراه جري، همسر فعلي‌اش، مشغول صحبت و يادگيري و نوشتن درباره‌ي قانون جذب و ايجاد حلقه است. تمامي آثار اين دو نويسنده درباره‌ي قانون آبراهام است.

استر هيكس در هشت جزوه رايگان با همسرش، جري هيكس، همكاري كرد. آن‌ها از سال ۱۹۸۷ با كمك يكديگر، سالانه قانون جاذبه را براي انتشارات آبراهام هيكس ارائه كرده‌اند. انتشارات Hay House Inc پرفروش‌ترين جزوه رايگان هيكس، يعني «Ask and It Given» را در سال ۲۰۰۴ منتشر كرد.از آن زمان، آن‌ها پنج عنوان از جزوه رايگان‌هاي پرفروش نيويورك‌تايمز را منتشر كرده‌اند: «پول و قانون جاذبه» (شماره‌ي ۱ در فهرست بهترين فروشندگان نيويورك‌تايمز)، «قدرت شگفت‌انگيز قصد عمدي»، «قانون جذب»، «قدرت هيجان‌انگيز» و «وورث».

سال ۱۳۹۵، انتشارات هورمزد جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» اثر استر هيكس و جري هيكس را با ترجمه‌ي فرناز كاميار و در ۳۱۲ صفحه منتشر كرده است. مترجم اين اثر جزوه رايگان‌هاي حوزه‌ي موفقيت و خودشناسي را ترجمه مي‌كند و از ترجمه‌‌هاي ديگر او مي‌توان به جزوه رايگان «۴۸ قانون قدرت» اثر يوست الفرز و «زندگي مرموز استيو جابز» اثر دانيل ليونر اشاره كرد. جزوه رايگان «بازي برنده‌ها» با عناوين ديگري همچون «بخواهيد تا برسيد» نيز روانه‌ي بازار نشر شده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات