بهترين اسپيكرهاي بلوتوثي و خانگي [فروردين ۱۴۰۳]

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 17 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين اسپيكر بلوتوثي
بهترين اسپيكرهاي بلوتوثي خانگي يا قابل حمل كدام‌اند؟ با فهرست بهترين‌ اسپيكرهاي بلوتوثي و خانگي همراه ما باشيد.
تبليغات

براي افرادي كه «صوت و صدا» جايگاه ويژه‌اي در قلبشان دارد و مدام از تماشاي فيلم به شنيدن موسيقي و پادكست جابه‌جا مي‌شوند، خريد اسپيكر بلوتوثي يا بي‌سيم شرايطي را فراهم مي‌كند كه هميشه به نيازهاي خود پاسخ دهند. البته در خريد اسپيكر بايد نكاتي ازجمله شارژدهي، اتصالات، حجم صدا و وجود ميكروفون را براساس نيازشان مدانديشه متخصصين قرار دهند.

فرض كنيد مي‌خواهيد با لپ‌تاپ فيلم ببينيد. بدون شك اسپيكرهاي لپ‌تاپ هرچه هم قوي باشند به‌ پاي اسپيكرهاي بزرگ‌تر با محدوده‌ي صداي وسيع‌تر و عمق بيشتر نمي‌رسند و هرچقدر در خريد لپ تاپ حساسيت به‌خرج دهيد بازهم از انديشه متخصصين صوتي خريد اسپيكر مجزا اولويت خواهد داشت. اگر هم بعد از تماشاي فيلم بخواهيد آشپزي كنيد و بدتان نمي‌آيد كه حين آشپزي به پادكست يا موسيقي مورد علاقه‌تان گوش دهيد، قطعاً اسپيكرهاي بلوتوثي برايتان متخصصد ويژه‌اي خواهد داشت.

مرجع متخصصين ايران اسپيكر بلوتوثي كليپش
اسپيكر بلوتوثي خانگي Klipsch

در ادامه بهترين اسپيكرهاي بلوتوثي قابل‌ حمل و خانگي را معرفي كنيم و طبيعتاً مانند هر راهنماي خريد ديگري، ارزش اسپيكر نيز يكي از پارامترهاي مهمي است كه حين نگارش به آن توجه داريم.

فهرست مطالب

بهترين اسپيكر خانگي

اسپيكر انكر SoundCore Motion Plus

مرجع متخصصين ايران اسپيكر انكر SoundCore Motion Plus

اسپيكري خوش‌ارزش از شركت انكر كه در محدوده‌ي ارزشي خود صداي پُرتري ارائه مي‌كند و ابعادي كمي بزرگ‌تر از اسپيكرهاي بلوتوثي ميني دارد. صداي بيس اسپيكر نيز درمقايسه‌با رقباي هم‌رده عمق بيشتري دارد و حجم و شفافيت صدا نيز در سطح قابل قبولي قرار مي‌گيرد.

طراحي مهندسي‌شده‌ي اسپيكر انكر SoundCore Motion Plus گواهي IPX7 به‌معناي مقاومت در برابر پاشش آب را براي اين محصول به ارمغان آورده است. يكي از نقاط قوت اسپيكر بلوتوثي انكر را مي‌توان همراهي از كدك aptX دانست كه آن را بسيار جلو مي‌اندازد.

وجود اپليكيشن براي مديريت اسپيكر و محدوده‌ي فركانسي ۴۰ تا ۵۰ هزار هرتز با همراهي DSP پيشرفته براي مديريت بهتر انرژي و پردازش بهتر صدا، بلوتوث 5.0 و شارژدهي مناسب براي ۱۲ ساعت پخش موسيقي، اسپيكر انكر Motion Plus را با ارزشي حدود ۴٫۵ ميليون تومان به يكي از بهترين‌ها تبديل مي‌كند. البته، ارزش اين محصول در ديجي‌كالا در زمان نگارش مقاله ۶ ميليون تومان است.

هوم پاد ميني اپل

مرجع متخصصين ايران هوم‌پاد ميني اپل روي كف دست

اسپيكر جمع‌وجور هوم پاد ميني اپل با امكان اتصال بلوتوث و واي‌فاي گزينه‌اي مناسب براي خانه است كه به متخصصان آيفون توصيه مي‌شود. وجود درايور Full-range و دو رادياتور پسيو در اسپيكر كوچك اپل باعث مي‌شود صداي متناسبي ارائه كند و همراهي از دستيار صوتي Siri آن را به اسپيكر هوشمندي بدل مي‌سازد كه با توجه به فرمان متخصص موسيقي يا پادكست پخش مي‌كند.

صداي ۳۶۰ درجه و همراهي از فناوري AirPlay 2 و امكان اتصال دو هو‌م‌پاد ميني به يكديگر از ساير قابليت‌هاي اسپيكر اپل به‌شمار مي‌رود. با وجود امكان اتصال بي‌سيم به موبايل، براي استفاده از اين اسپيكر بايد آن را به‌صورت مستقيم با كابل به برق شهري وصل كنيد.

هوم پاد ميني اپل درحال‌حاضر كمي بيشتر از ۷ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

اسپيكر انكر SoundCore Rave Plus

مرجع متخصصين ايران ابعاد اسپيكر انكر Anker SoundCore Rave Plus

اسپيكر انكر SoundCore Rave Plus با اتصال بي‌سيم و باسيم و توان خروجي واقعي ۱۶۰ وات در محدوده ارزشي ۱۰ ميليون تومان پيشنهاد مي‌شود. دو توئيتر ۵۰٫۸ ميلي‌متري و دو ووفر ۱۳۳٫۳۵ ميلي‌متري همراه با فناوري DSP كيفيت صداي خوبي ارائه مي‌دهند. امكان استفاده از اين اسپيكر با برق شهري و باتري فراهم مي‌شود و تا ۲۴ ساعت در حالت باتري با حجم صداي ۷۰ درصد شارژدهي خواهد داشت.

روش‌هاي پخش اسپيكر انكر Rave Plus شامل AUX، فلش مموري و بلوتوث مي‌شود و طراحي يكپارچه‌ي آن گواهي IPX4 را براي مقاومت دربرابر پاشش آب دريافت كرده است.

اگر امكانات جانبي براي شما اهميتي ندارد و مي‌خواهيد اسپيكر سبكي داشته باشيد و ضرورتي ندارد كه امكان اتصال به برق شهري را ارائه كند، اسپيكر Bose SoundLink Flex با صداي بالانس‌تر و پروفايل صدايي خنثي مي‌تواند Low-Bass گسترده‌تري درمقايسه‌با اسپيكر انكر پخش كند.

مرجع متخصصين ايران اسپيكر هارمن كاردن Aura Studio 3

انتخاب جايگزين: اسپيكر هارمن كاردن Aura Studio 3

اگر محل ثابتي براي نصب اسپيكر در خانه در انديشه متخصصين داريد، اسپيكر هارمن كاردن Aura Studio 3 با طراحي گنبدي‌شكل و ۶ درايور ۴۰ ميلي‌متري mid-range و درايور ووفر ۱۳۰ ميلي‌متري مي‌تواند جايگزين اسپيكر انكر Rave Plus باشد. اين اسپيكر به‌لطف طراحي‌اش مي‌تواند به‌صورت ۳۶۰ درجه در كل محيط اطراف صداي باز و طبيعي پخش كند.

با وجود حجم زياد صداي Aura Studio 3، در حداكثر حجم كمي از شفافيت آن كاسته مي‌شود و با وجود درايور ووفر نسبتاً خوب، متأسفانه در پخش Low-Bass نيز اشكالاتي دارد و عمق زيادي به آهنگ نخواهد داد.

اسپيكر Aura Studio 3 درحال‌حاضر در بازه‌ي ارزشي بين ۱۰ تا ۱۲ ميليون تومان به‌ فروش مي‌رسد. نسل جديد آن با نام Aura Studio 4 در بازار پيدا مي‌شود كه با توجه به اختلاف ارزش ۵ ميليون توماني، ارزش خريد چنداني ندارد و به‌ غير از طراحي متفاوت نورپردازي، نسبت به نسل قبلي خود فقط به جك ۳٫۵ ميلي‌متري و ميكروفون مجهز شده است؛ بنابراين، خريدش را فعلاً توصيه نمي‌كنيم.

اسپيكر ال جي XBOOM ON7

مرجع متخصصين ايران اسپيكر ال جي XBOOM ON7 از نماي بالا

شركت ال‌جي سابقه‌‌اي طولاني در طراحي و توليد انواع لوازم خانگي دارد، از بهترين ماشين لباس شويي گرفته تا انواع تلويزيون و دستگاه‌هاي صوتي‌وتصويري و حالا اسپيكر بلوتوثي آن نيز مي‌تواند به مجموعه‌ي لوازم خانگي‌تان اضافه شود.

اسپيكر ال جي XBOOM ON7 را از انديشه متخصصين متخصص بايد در بين سيستم‌هاي صوتي پخش خانگي دسته‌بندي كرد؛ اما با توجه به‌ اينكه اسپيكر بزرگي دارد و امكان اتصال بلوتوثي و پخش موسيقي ازطريق آن وجود دارد، قرار گرفتن آن ميان اسپيكرهاي بلوتوثي عجيب نيست.

وجود دو توييتر ۵۰ ميلي‌متري و دو درايور مياني ۷۶ ميلي‌متري و ووفر بزرگ ۲۰۳ ميلي‌متري در اسپيكر ال‌جي XBOOM ON7 همه‌ي شرايط را براي استفاده از آن در پخش هر نوع موسيقي‌اي فراهم مي‌كند؛ اما درمقايسه‌با ساير رقبا مي‌توان به نبود باتري روي آن اشاره كرد كه باعث مي‌شود به‌صورت ثابت در يك قسمت از خانه قرار بگيرد. ديگر قابليت‌هاي اسپيكر ال‌جي XBOOM ON7 شامل پخش ازطريق ديسك نوري و فلش مموري، امكان اتصال ميكروفون و شخصي‌سازي اكولايزر مي‌شود.

اسپيكر ال جي XBOOM ON7 درحال‌حاضر با ارزشي حدود ۱۶ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

اسپيكر هارمن كاردن Citation 200

مرجع متخصصين ايران اسپيكر هارمن كاردن Citation 200

اسپيكر بي‌سيم هارمن كاردن Citation 200 امكان پخش موسيقي و اتصال ازطريق بلوتوث و واي‌فاي را فراهم مي‌كند و با بهره‌گيري از درايور توييتر ۲۵ ميلي‌متري و درايور ووفر ۱۲۰ واتي، صداي قدرتمندي ارائه مي‌كند.

طراحي زيباي هارمن كاردن Citation 200 به‌خوبي مي‌تواند در هارموني دكور هر خانه‌اي جاي خود را پيدا كند؛ اما با توجه به پخش ۳۶۰ درجه‌اي آن، شايد بهتر باشد در جايي قرار بگيرد كه بيشتر بخش‌هاي خانه را پوشش دهد. يكي از قابليت‌هاي متمايز آن نسبت‌ به اكثر رقبا، وجود ميكروفون داخلي است كه باعث مي‌شود امكان كنترل آن با دستيار صوتي گوگل فراهم شود.

گواهي IPX4 و دستگيره‌ي شكيل در قسمت فوقاني آن، حمل اسپيكر به محيط‌هاي خارج‌ از خانه را آسان مي‌كند. همچنين، به‌موجب اتصال واي‌فاي در صورت تمايل مي‌توانيد چند دستگاه از اسپيكر‌هاي Citation 200 را در قسمت‌هاي مختلف خانه قرار دهيد و با برنامه‌ي گوگل Home آن‌ها را به‌طور همزمان مديريت كنيد.

اسپيكر بي‌سيم هارمن كاردن Citation 200 درحال‌حاضر در بازه‌ي ارزشي‌اي بين ۱۴٫۴ تا ۱۵٫۸ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

اسپيكر سامسونگ MX-T70

مرجع متخصصين ايران اسپيكر سامسونگ Samsung MX-T70

اسپيكر سامسونگ MX-T70 با ارزشي بالاتر از ۲۰ ميليون تومان و اتصال به برق شهري، توان خروجي واقعي ۱۵۰۰ وات را فراهم مي‌كند. اين اسپيكر به دو توئيتر ۱۵۰ واتي و دو ميدرنج ۳۰۰ واتي و يك ووفر ۱۰ اينچي ۶۰۰ واتي مجهز شده است و متخصص مي‌تواند ازطريق فلش مموري، كابل AUX و بلوتوث به آن متصل شود.

جك ۳٫۵ ميلي‌متري، درگاه USB، خروجي هدفون، ورودي ميكروفون، كنترل از راه‌ دور و همراهي از كدك aptX از ساير مشخصات متخصص اسپيكر سامسونگ به‌حساب مي‌آيند. قابليت TWS نيز شرايط را براي اتصال حداكثر ۱۰ اسپيكر MX-T70 يا مدل‌هاي كوچك‌تر فراهم مي‌كند.

مدل ارزان‌تر و كوچك‌تر اين محصول با نام اسپيكر سامسونگ MX-T40 در بازار موجود است و با قابليت‌هاي مشابه در خروجي صدا تفاوت دارد.

اسپيكر سوني MHC-V90DW

مرجع متخصصين ايران اسپيكر سوني Sony MHC-V90DW

اسپيكر سوني MHC-V90DW با ابعاد بزرگ و امكانات كامل پخش از ديسك نوري گرفته تا درگاه USB به‌عنوان سيستم صوتي پخش خانگي نيز به‌حساب مي‌آيد كه چه به‌صورت باسيم (AUX)، چه بي‌سيم (بلوتوث 4.2، واي‌فاي، درگاه USB و HDMI) به موبايل متصل مي‌شود و شما را مهمان صداي زياد و باكيفيت خود مي‌كند.

اسپيكر سوني MHC-V90DW باتري ندارد و و براي راه‌اندازي به برق شهري نياز داريد. بنابراين، امكان حمل آن وجود ندارد و بايد محل ثابتي در خانه داشته باشد. خوشبختانه با قابليت Party Chain مي‌توانيد در صورت نياز دو يا چند اسپيكر سوني را براي پخش صداي استريو به يكديگر متصل كنيد.

چهار توييتر با درايورهاي ۵۰ ميلي‌متري و چهار درايور مياني ۱۳ ميلي‌متري و دو ووفر ۲۵ ميلي‌متري سبب مي‌شوند اسپيكر سوني MHC-V90DW به‌راحتي فركانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش دهد. سوني از نوعي توييتر و درايور مياني استفاده كرده است كه به‌لطف آن‌ها صدا مي‌تواند ميدان بيشتري را تحت پوشش قرار دهد.

اگر مي‌خواهيد دقايقي را خوانندگي كنيد، با اتصال ميكروفون به اسپيكر سوني MHC-V90DW خواننده‌ي درون خود را پيدا كنيد يا با اتصال گيتار الكتريك تبديل به ستاره‌ي راك شويد؛ البته به‌ غير از اسپيكر سوني نياز به تمرين‌‌ هم خواهيد داشت! اسپيكر سوني درحال‌حاضر ۵۰ ميليون تومان ارزش دارد.

اسپيكر جي بي ال L75ms

مرجع متخصصين ايران اسپيكر جي بي ال L75ms

اسپيكر لوكس و گران‌ارزش جي بي ال L75ms با ابعاد بزرگ و اتصالات مختلف از بلوتوث گرفته تا HDMI اسپيكري آماده براي تمام شرايط استفاده‌ي خانگي خواهد بود. استفاده از چوب در بدنه‌ي دستگاه حس‌وحالي نوستالژيك ايجاد مي‌كند كه بدون شك اين اسپيكر را مناسب استفاده در خانه خواهد كرد؛ البته، وزن ۱۶ كيلوگرمي نيز قطعاً شما را از حمل اسپيكر منصرف خواهد كرد.

مجموعه‌ي وسيعي از انواع درايورهاي توييتر، ميدرنج (mid-range) و ووفر در اين اسپيكر وجود دارند كه در كنار هم به بهترين شكل ممكن انواع محدوده‌ي فركانسي را پوشش خواهند داد.

اسپيكر جي بي ال L75ms درحال‌حاضر با ارزشي حدود ۹۰ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

بهترين اسپيكر بلوتوث قابل‌ حمل

مرجع متخصصين ايران اسپيكر سوني SRS-XB100 روي ميز

اسپيكر سوني SRS-XB100

اسپيكر قابل حمل اقتصادي و كوچك سوني SRS-XB13 با طراحي يكپارچه با گواهي IP67 توانست با اقبال خوبي در بازار مواجه شود و نسل جديدتر آن با جهشي عددي در عنوان با اسم سوني SRS-XB100 معرفي شد.

از مشخصات متخصص اسپيكر سوني SRS-XB100 مي‌توان به درايور ۴۶ ميلي‌متري و رادياتور پسيو اشاره كرد كه بازه‌ي فركانسي ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش مي‌دهد. شارژدهي اين اسپيكر در حالت پخش موسيقي به ۲۰ ساعت مي‌رسد و وزن ۲۷۶ گرمي‌، حملش را آسان مي‌كند.

اسپيكر سوني SRS-XB100 را مي‌توان درحال‌حاضر در بازه‌ي ارزشي ۲٫۵ ميليون تومان در برخي فروشگاه‌ها پيدا كرد.

اسپيكر ميفا A90

مرجع متخصصين ايران اسپيكر ميفا A90 مشكي

اسپيكر ميفا A90 با دو درايور فول‌رنج ۶۶ ميلي‌متري و دو رادياتور ۷۸ ميلي‌متري فركانس ۶۰ تا ۱۸۰۰۰ هرتز را پوشش مي‌دهد. با اينكه گواهي IP آن مشخص نشده است، در وب‌سايت رسمي محصول ادعاي مقاومت دربرابر آب نيز مطرح مي‌شود.

طراحي Mifa A90 به‌گونه‌اي است كه مي‌توان آن را مانند كيف‌هاي رودوشي با كمك بند حمل كرد و در محيط‌هاي خارج‌ از خانه نيز به موسيقي گوش كرد. انواع اتصالات از بلوتوث گرفته تا AUX در اين اسپيكر مشاهده مي‌شود و نورپردازي ريتميك آن نيز در محيط‌هاي تاريك تجربه‌ي بهتري را براي شنونده رقم مي‌زند.

اسپيكر ميفا A90 درحال‌حاضر در بازه‌ي ارزشي كمي بالاتر از ۳ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

مرجع متخصصين ايران اسپيكر انكر Anker Soundcore Flare 2 A3165

انتخاب جايگزين: اسپيكر انكر SoundCore Flare 2

در محدوده ارزشي حدود ۳ ميليون تومان خريد اسپيكر انكر SoundCore Flare 2 به‌جاي مدل ميفا به‌دليل وزن كمتر و همراهي از دستيار صوتي Siri به‌خصوص براي متخصصان آيفون انتخاب خوبي خواهد بود.

توان خروجي اسپيكر انكر ۲۰ وات است كه به‌وسيله‌ي دو درايور ۱۰ واتي به‌دست مي‌آيد. اين دو درايور توسط رادياتور پسيو همراهي مي‌شوند و با كمك فناوري‌هاي DSP و BassUp كيفيت صدا و عمق بيس بهبود پيدا مي‌كند.

گواهي IPX7 و صداي ۳۰ درجه و ميكروفون داخلي با امكان مكالمه، ساير ويژگي‌هاي اسپيكر انكر SoundCore Flare 2 هستند. باتري ۵۲۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي اين اسپيكر ۱۲ ساعت شارژدهي مي‌كند و براي شارژ مجدد به ۳٫۵ ساعت زمان نياز دارد.

اسپيكر جي‌بي‌ال Flip 6

مرجع متخصصين ايران اسپيكر جي بي ال JBL Flip 6 قرمز

اسپيكر جي‌ بي‌ ال Flip 6 با طراحي يكپارچه و مقاوم گواهي IP67 را دريافت كرده است و برخلاف نسل قبلي خود جي‌بي‌ال Flip 5، امكان شخصي‌سازي پروفايل صوتي را با برنامه‌ي JBL Portable فراهم مي‌كند.

مشخصات متخصص اسپيكر جي‌بي‌ال Flip 6 شامل يك توئيتر ۱۶ ميلي‌متري و يك ووفر ۸۰ ميلي‌متري مي‌شود كه همراه آن‌ها دو رادياتور پسيو نيز به‌چشم مي‌خورد تا فركانس‌هاي ۶۳ تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز را ارائه دهد. با همراهي از قابليت PartyBoost مي‌توان اين اسپيكر را به ساير اسپيكرهاي سازگار با PartyBoost مثل جي‌بي‌ال Charge 5 متصل كرد.

شارژدهي اسپيكر جي‌بي‌ال Flip 6 برخلاف ادعاي ۱۲ ساعتي در مشخصات متخصص رسمي طبق مطالعه‌ها از ۶ ساعت فراتر نمي‌رود، هرچند مي‌تواند در حجم صداي كمتر و ساير تنظيمات نتايج متفاوتي به‌دست آورد.

اسپيكر جي‌بي‌ال Wind 3

مرجع متخصصين ايران اسپيكر جي بي ال JBL Wind 3

اسپيكر جي بي ال Wind 3 به‌دليل قابليت اتصال مستقيم روي دوچرخه، انتخاب منحصر‌به‌فردي براي طبيعت‌گردهايي است كه حين دوچرخه‌سواري در طبيعت مي‌خواهند به موسيقي دلخواه خود نيز گوش كنند. اين اسپيكر با توان خروجي ۵ وات و درايور ۴۳ × ۴۷ ميلي‌متري بازه‌ي فركانسي ۱۲۰ تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز را پوشش مي‌دهد.

از ساير ويژگي‌هاي اسپيكر جي‌بي‌ال Wind 3 مي‌توان به ورودي جك ۳٫۵ ميلي‌متري براي مكالمه، بلوتوث 5.0 و گواهي IP67 آن اشاره كرد. اين اسپيكر با ارزشي در حدود ۷ ميليون تومان در فروشگاه‌ها عرضه مي‌شود.

اسپيكر سوني SRS-XB43

مرجع متخصصين ايران

اسپيكر سوني SRS-XB43 با كمك دو توييتر ۲۰ ميلي‌متري و دو ووفر ۶۱ ميلي‌متري و دو رادياتور پسيو بازه‌ي فركانسي ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش مي‌دهد. گواهي IP76 اين اسپيكر آن را براي استفاده در محيط بيروني آماده مي‌كند.

طراحي SRS-XB43 اين امكان را فراهم مي‌كند كه آن را در حالت افقي يا عمودي قرار داد و از صداي آن لذت برد. همراهي از كدك‌هاي AAC و LDAC و SBC توسط اسپيكر سوني و امكان تنظيم و شخصي‌سازي صدا توسط برنامه‌ي Music Center دراختيار متخصص قرار مي‌گيرد. براي تنظيم نورپردازي و تغييرات نمايش نورها نيز برنامه‌اي ديگر ارائه شده است.

اسپيكر سوني SRS-XB43 درحال‌حاضر با ارزشي حدود ۹ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

اسپيكر ال جي XBOOM Go XG9

مرجع متخصصين ايران اسپيكر ال جي XBOOM Go XG9

اسپيكر قابل حمل ال جي XBOOM Go XG9 با وجود يك درايور توييتر ۲۵ ميلي‌متري و دو عدد ووفر ۱۱۴ ميلي‌متري در تركيب با رادياتورهاي پسيو در دو طرف، صدايي استوديويي ارائه مي‌كند كه با قابليت Sound Boost مي‌توان آن را يك مرحله‌ي ديگر بهبود بخشيد و به بهترين اسپيكر براي مهماني‌ها بدل كرد.

طراحي يكپارچه‌ي اسپيكر ال‌جي XBOOM Go XG9 گواهي IP67 را دريافت كرده است و اين دستگاه را مناسب شرايط بيرون از خانه مي‌كند.

ارائه‌ي اپليكيشن XBOOM نيز براي موبايل هوشمند، كنترل و مديريت اين اسپيكر بلوتوث بزرگ را بسيار آسان خواهد كرد. همچنين، سازگاري با دستيارهاي صوتي بهره‌وري آن را در حالت‌هاي مختلف افزايش مي‌دهد.

اسپيكر ال‌جي XBOOM Go XG9 درحال‌حاضر در بازه‌ي ارزشي ۱۶ ميليون تومان به‌فروش مي‌رسد.

اسپيكر بنگ اند اولافسن Beosound A1 2nd Gen

مرجع متخصصين ايران توان اسپيكر بنگ اند اولافسن Bang & Olufsen A1 2nd Gen

اسپيكر بنگ اند اولافسن Beosound A1 2nd Gen اسپيكر سبك‌وزني كه با دستيار صوتي الكسا همراهي مي‌شود و طراحي استوار و يكپارچه‌ي آن گواهي IP67 را براي آن به ارمغان آورده است. توان خروجي اسپيكر با وجود يك توئيتر ۸۸٫۹ ميلي‌متري و ووفر ۸۸٫۹ ميلي‌متري به ۶۰ وات مي‌رسد و مي‌تواند بازه‌ي فركانسي ۵۵ تا ۲۰٫۰۰۰ هرتز را پوشش دهد.

اسپيكر بنگ‌انداولافسن Beosound A1 2nd Gen از كدك‌هاي aptX و AAC همراهي مي‌كند و وزن آن به ۵۰۰ گرم مي‌رسد تا حمل آن آسان‌تر شود. در مشخصات متخصص اين اسپيكر ادعا مي‌شود تا ۱۸ ساعت شارژدهي دارد؛ اما طبق مطالعه‌ها نمي‌توان اميد زيادي به شارژ آن داشت، زيرا از ۵ ساعت فراتر نمي‌رود. ارزش اسپيكر بنگ‌ اند اولافسن به ۱۹ ميليون تومان مي‌رسد كه فقط مناسب افرادي است كه كيفيت صدا و وزن كم برايشان اولويت دارد.

اسپيكر جي بي ال BoomBox 3

مرجع متخصصين ايران اسپيكر جي بي ال Boombox 3

اسپيكر جي بي ال BoomBox 3 جزو بهترين اسپيكرهاي بلوتوثي بزرگ به‌حساب مي‌آيد. طراحي آن با دستگيره‌اي بزرگ حمل دستگاه را آسان كرده است و گواهي IP67 نيز خيالتان را از مقاومت اسپيكر در برابر گردوغبار و آب آسوده مي‌كند. اين اسپيكر امكان شناور ماندن روي آب را نيز دارد؛ اما در هر حالتي كه روي آب قرار بگيرد مي‌چرخد و در نتيجه، صداي فوق‌العاده باكيفيت آن شنيده نخواهد شد.

فرقي نمي‌كند كه آهنگ موبايل كنيد يا پادكست، در هر صورت اسپيكر BoomBox 3 تجربه‌ي باكيفيتي براي شنونده رقم مي‌زند و صداي خواننده و سازهاي موسيقي را با شفافيت بسيار خوبي ارائه مي‌كند. توانايي اسپيكر جي بي ال Boombox 3 در پخش بيس نيز بين رقبا سرآمد به‌حساب مي‌آيد؛ اما ارزش آن باعث مي‌شود كه گزينه‌ي محبوب بسياري از افراد نباشد.

براي اطلاعات بيشتر مي‌توانيد مقايسه اسپيكر جي بي ال Boombox 3 با LG XBOOM Go XG9 را مطالعه كنيد. ارزش اين اسپيكر در ديجي‌كالا در زمان نگارش مقاله ۲۵ ميليون است؛ اما شايد در فروشگاه‌هاي ديگر با ارزش پايين‌تر به فروش برسد.

جمع‌بندي

به‌طور كلي، انتخاب و خريد بهترين اسپيكر بلوتوث خانگي يا قابل حمل مي‌تواند با توجه به اولويت‌هاي هر فرد متفاوت باشد؛ براي مثال، اگر واقعاً لازم است كه در مسافت‌هاي طولاني اسپيكر را حمل كنيد، توصيه مي‌كنيم وزن سبك را در اولويت قرار دهيد و سراغ اسپيكرهاي بالاي يك كيلوگرم نرويد؛ اما اگر كيفيت صدا اهميت بيشتري دارد و مسافت طولاني طي نخواهيد كرد، امكان خريد اسپيكرهاي بلوتوثي بزرگ نيز وجود دارد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين اسپيكر بلوتوثي خانگي چه ويژگي‌هايي دارد؟

    بهترين اسپيكر بلوتوث خانگي بايد از انديشه متخصصين طراحي و كيفيت صدا و اتصالات مورد مطالعه قرار بگيرد و توجه به پخش صداي ۳۶۰ درجه نيز در محيط خانه مي‌تواند روي تجربه‌ي بهتر اثرگذار باشد.

  • بهترين برند اسپيكر بلوتوثي چيست؟

    بهترين برند اسپيكر بلوتوثي مي‌تواند در اولويت‌هاي مختلف متفاوت باشد؛ اما درحال‌حاضر جي‌بي‌ال از قابليت‌ها و كيفيت بسيار خوبي برخوردار است و انواع مختلف محصولات را در محدوده‌ي ارزشي گسترده ارائه مي‌كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات