بهترين ساعت هوشمند هواوي [شهريور ۱۴۰۲]

سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين ساعت هوشمند هواوي
در اين مقاله از اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران، محبوب‌ترين ساعت‌هاي هوشمند هواوي در بازه‌هاي ارزشي مختلف را معرفي كرده و مورد مطالعه قرار مي‌دهيم.
تبليغات

هواوي حتي با شكستي كه به‌واسطه‌ي تحريم‌هاي گوگل متحمل شد، كماكان دست از تلاش برنداشته و روحيه‌ي شكست‌ناپذيرش باعث مي‌شود كه تنها به عرضه‌ي تلفن‌همراه متكي نباشد و در توليد ساعت هوشمند نيز خودي نشان دهد. درمورد موبايل، طبعاً اگر پاي تحريم‌ها وسط نبود، هنوزهم مي‌توانست در فهرست بهترين موبايل هاي هوشمند جاي بگيرد؛ اما متأسفانه حالا اگر كسي قصد خريد موبايل هوشمند داشته باشد، احتمالش كم است كه هواوي را به‌عنوان يكي از گزينه‌هايش مدانديشه متخصصين قرار دهد.

درمورد ساعت‌هاي هوشمند اما ماجرا كمي متفاوت است. براي افرادي كه قصد خريد ساعت هوشمند اندرويدي دارند، هواوي اگر اولين گزينه نباشد، قطعا يكي از بهترين‌ها خواهد بود. پيش از اين، در مقاله‌ي بهترين ساعت ها و مچ بند هاي هوشمند بازار ايران، بهترين مدل‌هاي موجود در بازار ايران را در بازه‌هاي ارزشي مختلف مورد مطالعه قرار داديم. اكنون، درادامه نگاهي خواهيم داشت به بهترين ساعت‌هاي هوشمند هواوي موجود در بازار كه با بودجه‌هاي مختلف مي‌توانيد خريداري كنيد.

بهترين ساعت‌هاي هوشمند هواوي

  • هواوي Band 8
  • هواوي واچ فيت New
  • هواوي واچ فيت 2 نسخه Active
  • هواوي واچ GT 2e
  • هواوي واچ GT 3

بهترين ساعت هوشمند هواوي تا ۳ ميليون تومان

مرجع متخصصين ايران رنگ سبز ساعت هواوي بند ۸

ساعت هوشمند هواوي Band 8

هواوي بند ۸ يكي از ارزان‌ترين ساعت‌هاي هوشمند هواوي به حساب مي‌آيد كه با وزن ۱۴ گرم، صفحه‌نمايش ۱/۴۷ اينچي AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پيكسل روانه‌ي بازار شده است.

هواوي در ساخت هواوي بند 8 از مواد پليمري بادوام استفاده كرده و آن را به گواهي ATM 5 مجهز كرده است. از قابليت‌هاي مهم اين محصول مي‌توان به عمر باتري طولاني آن اشاره كرد كه براساس گفته‌هاي هواوي، با ۳۰ دقيقه تمرين ورزشي در هفته، نمايش اعلان‌هاي دريافتي و ۲۰۰ بار روشن شدن صفحه ‌نمايش در روز، مي‌تواند تا ۱۴ روز دوام بياورد. همچنين شارژ مجدد آن تنها ۴۵ دقيقه زمان خواهد برد.

Band 8 هواوي اگرچه از قابليت‌هاي برقراري تماس و پخش موزيك بهره نمي‌برد، به شما امكان مي‌دهد تمامي اعلان‌هاي تلفن‌همراه را دريافت كنيد. از ديگر امكانات اين ساعت مي‌توان رديابي خواب، پايش ضربان قلب به‌صورت ۲۴ ساعته، سنجش اكسيژن خون، قابليت نمايش اعلان‌هاي فارسي، همراهي از ۱۰۰ حالت تمرين مختلف و ارائه‌ي تمرينات لازم براي كاهش استرس را نام برد.

ارزش ساعت هوشمند هواوي درحال‌حاضر بين بازه‌ي ۲ تا ۳ ميليون تومان قرار دارد.

بهترين ساعت هوشمند هواوي تا ۴ ميليون تومان

مرجع متخصصين ايران رنگ مشكي هواوي واچ فيت New

ساعت هوشمند هواوي واچ فيت New

هواوي واچ فيت New با بهره‌مندي از قابليت‌هايي مثل پاسخ‌دهي به تماس، گوش دادن به موسيقي و حالت‌هاي ورزشي متنوع، يكي از بهترين ساعت‌هاي هوشمند موجود در بازار به شمار مي‌آيد.

هواوي واچ فيت New كه در واقع نسخه‌ي بهينه‌شده‌ي واچ فيت به حساب مي‌آيد، وزني ۲۱ گرمي دارد و به‌عنوان يكي از سبك‌ترين ساعت‌هاي بازار شناخته مي‌شود. هواوي در ساخت اين محصول از پليمر تقويت شده استفاده كرده و گواهي ATM 5 را براي آن درانديشه متخصصين گرفته است كه مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر را فراهم مي‌كند.

صفحه‌نمايش ۱/۶۴ اينچي ساعت واچ فيت نيز مانند ديگر ساعت‌هاي هواوي از نوع امولد با رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پيكسل و لبه‌هاي خميده است. همچنين از زبان فارسي همراهي مي‌كند و مي‌تواند تمام اعلان‌هاي دريافتي را به‌درستي نمايش دهد.

همراهي از سيستم‌عامل اختصاصي سازگار با اندرويد و iOS، بلوتوث نسخه‌ي ۵، عمر باتري ۱۰ روزه، محاسبه سطح اكسيژن خون (SpO2)، همراهي از ميكروفون براي پاسخ‌دادن به تماس، كنترل موسيقي، ۱۲ حالت ورزشي، نمايش اعلان‌هاي دريافتي و فناوري مكان‌يابي از ديگر ويژگي‌هاي مهم ساعت هوشمند واچ فيت به حساب مي‌آيند.

هواوي واچ فيت new درحال‌حاضر با ارزش حدودي ۳ ميليون تومان در بازار ايران به‌فروش مي‌رسد.

بهترين ساعت هواوي تا ۶ ميليون تومان

مرجع متخصصين ايران رنگ صورتي ساعت هواوي Fit 2 Active

ساعت هوشمند هواوي واچ فيت 2 نسخه Active

بين بازه‌ي ۵ تا ۶ ميليون تومان، هواوي واچ فيت 2 نسخه Active Edition يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود محسوب مي‌شود كه هم سبك‌وزن است و هم از ميكروفون براي برقراري تماس بهره مي‌برد؛ البته اگر به صفحه‌نمايش مربعي شكل علاقه داريد.

بدنه‌ي مستطيلي شكل ساعت هواوي واچ فيت ۲ نسخه اكتيو ۲۶ گرم است، با بند سيليكوني در رنگ‌هاي آبي، صورتي و مشكي به‌فروش مي‌رسد و تا عمق ۵۰ متري در برابر آب مقاومت نشان مي‌دهد. همچنين، از صفحه‌نمايش ۱.۷۴ اينچي از نوع AMOLED با رزولوشن ۳۳۶ در ۴۸۰ پيكسل و بدنه‌اي از جنس پليمر بهره مي‌برد.

باتري ساعت هواوي واچ فيت 2 اكتيو، ۲۹۲ ميلي‌آمپرساعت ظرفيت دارد و درحالت استفاده‌ي عادي تا ۱۰ روز همراه شما خواهد بود. برخي از ديگر امكانات اين ساعت را مي‌توان در همراهي از ۹۷ حالت ورزشي از جمله اندازه‌گيري سطح اكسيژن خون، حسگر ضربان قلب، قابليت مكالمه و پخش موسيقي، حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۳۲ گيگابايت و همراهي از GPS خلاصه كرد.

هواوي واچ فيت 2 نسخه Active با ارزش حدودي ۶ ميليون تومان در بازار ايران به‌فروش مي‌رسد. مطالعه دقيق‌تر اين ساعت را مي‌توانيد در مقاله‌ي مطالعه هواوي واچ فيت ۲ مشاهده كنيد.

انتخاب جايگزين: ساعت هوشمند هواوي واچ GT 2e

مرجع متخصصين ايران رنگ قرمز ساعت هواوي GT 2e

اگر قابليت برقراري تماس و پخش موسيقي جزء اولويت‌هايتان نيست و از طرفي به‌دنبال ساعتي با طول عمر باتري قابل‌قبول هستيد، هواوي واچ GT 2e گزينه‌ي مناسبي خواهد بود.

باتري ساعت هواوي واچ GT 2e از ظرفيتي ۴۵۵ ميلي‌آمپرساعتي بهره مي‌برد و در حالت استفاده‌ي معمولي، ۱۴ روز دوام مي‌آورد. افزون‌بر طول عمر مناسب، صفحه‌نمايش دايره‌اي شكل ۱/۳۹ اينچ از نوع امولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پيكسل، سنجش ضربان قلب و اكسيژن خون، همراهي از GPS و از امكانات مهم اين ساعت هوشمند به شمار مي‌روند.

حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۴ گيگابايتي به‌همراه رم ۱۶ مگابايت و بلوتوث نسخه‌ي ۵/۱ به شما امكان مي‌دهد تعدادي از موسيقي‌هاي موردعلاقه‌تان را ذخيره كنيد و از طريق اتصال به بلوتوث در حين فعاليت‌هاي ورزشي به آن‌ها گوش فرار دهيد. همچنين تمامي اعلان‌هاي تلفن‌همراه از تماس‌ها و پيام‌هاي دريافتي گرفته تا رايانامه‌ها و رويدادهاي تقويم را نمايش مي‌دهد. گفتني است كه اين ساعت باتوجه به نوع سخت‌افزار، از قابليت نصب برنامه‌ همراهي نمي‌كند.

هواوي واچ GT 2e درحال‌حاضر چيزي حدود ۵ ميليون تومان ارزش دارد.

بهترين ساعت هوشمند هواوي تا ۱۰ ميليون تومان

مرجع متخصصين ايران رنگ قهوه‌اي هواوي جي تي ۳

ساعت هوشمند هواوي واچ GT 3

هواوي واچ GT 3 يكي از بهترين ساعت‌هاي هوشمند هواوي محسوب مي‌شود كه با طراحي جذاب، سيستم‌عامل هارموني و امكاناتي نظير عملكرد چشمگير و عمر باتري قدرتمند، توانسته است انديشه متخصصين بسياري از مخاطبان را به خود جلب كند.

GT 3 در دو مدل ۴۲ و ۴۶ ميلي‌متري روانه‌ي بازار شده است. مدل كوچك‌تر با وزن ۳۵ گرم يكي از سبك‌ترين ساعت‌هاي بازار به حساب مي‌آيد و مدل بزرگ‌تر داراي وزني ۴۲/۶ گرمي است. همچنين به‌ترتيب، از صفحه‌نمايش ۱٫۳۲ اينچي و ۱٫۴۳ اينچي به‌همراه رزولوشن ۴۶۶ × ۴۶۶ پيكسل بهره مي‌برند كه براساس مطالعه‌هاي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران كيفيت قابل‌توجهي را در شب و روز ارائه مي‌دهد.

از انديشه متخصصين سخت‌افزار، هواوي در ساعت هوشمند جي تي ۳ از پردازنده‌ي Cortex-M آرم با ۴ گيگابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي و ۳ گيگابايت رم و براي نسخه‌ي ۴۶ و ۴۲ ميلي‌متري به‌ترتيب از باتري‌هاي ۴۵۵ و ۲۹۲ ميلي‌آمپرساعتي استفاده كرده است. قابليت مكالمه، گوش دادن به موسيقي،‌ GPS، سنسور SpO2 براي محاسبه سطح اكسيژن خون و فشارسنج و ديگر قابليت‌هاي ساعت GT 3 را تشكيل مي‌دهند.

هواوي GT 3 با همراهي از سيستم‌عامل HarmonyOS ۲ امكان پاسخ‌دادن به پيام‌ها و اعلانات را تنها با استفاده از ايموجي و پاسخ‌هاي پيش‌فرض فراهم كرده و ازسوي‌ديگر، به شما امكان مي‌دهد برنامه‌هاي محدودي را روي ساعت نصب كنيد.

ارزش ساعت هوشمند هواوي GT3 از انديشه متخصصين جنس بند و نسخه‌ مي‌تواند متفاوت باشد. بااين‌حال، نسخه‌ي ۴۲ ميلي‌متري اين ساعت با بند سيليكوني را درحال‌حاضر مي‌توانيد با ارزش حدوداً ۱۰ ميليون تومان خريداري كنيد. پيش از خريد، توصيه مي‌شود به مطالعه هواوي واچ جي تي 3 نگاهي بيندازيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين ساعت هوشمند هواوي تا ۳ ميليون تومان كدام است؟

    در ميان ساعت‌هاي هوشمند هواوي، بند ۸ با ويژگي‌هايي همچون عمر باتري ۱۴ روزه، سنجش اكسيژن خون، گواهي ATM 5 و قابليت نمايش اعلان‌هاي فارسي گزينه‌ي مناسبي به شمار مي‌آيد.

  • بهترين ساعت هوشمند هواوي كدام است؟

    درحال‌حاضر بهترين ساعت هواوي موجود در بازار ايران واچ GT 3 است كه قابليت‌هايي همچون امكان نصب اپليكيشن، پاسخ‌دادن به پيام‌ها، قابليت مكالمه و پخش موسيقي را ارائه مي‌دهد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات