مازراتي گيبلي گرن‌لوسو، رونمائي شد

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت خودروسازي مازراتي از نسخه‌ي گرن‌لوسوي مازراتي گيبلي در نمايشگاه خودروي چنگ‌دو چين رونمايي مي‌كند. اين محصول، بازار چين را هدف قرار داده است.
تبليغات

مازراتي در نمايشگاه خودروي چنگ‌دو در چين كه قرار است امروز برگزار شود، يك نسخه‌ي به‌روز شده از سدان چهارساله‌ي گيبلي معرفي خواهد كرد. خودروي جديد با نام گيبلي گرن‌لوسو (Ghibli GranLusso)، يك محصول لوكس چهاردر است و به‌روزرساني‌هاي ظريفي در نماي جانبي، جلو و عقب خواهد داشت.

سپر جلوي جديد با ميله‌هاي كرومي در سمت مقابل و پنجره مشبك پشت، يكي از برجسته‌ترين ويژگي‌هاي نسخه‌ي جديد گيبلي است كه به همراه تريم سياه استاندارد، اين خودرو را جذاب‌تر مي‌كند. اين ارتقاء با ساير مدل‌هاي مازراتي هماهنگ است و از ويژگي‌هاي موجود در نسخه‌هاي شاسي‌بلند لوانته و كوپه‌ي گرن‌توريسمو تقليد مي‌كند.

به غير از چرخ‌هاي ۲۰ اينچي،  اصلاحي جزئي در چراغ‌هاي عقب و بعضي از خطوط حجم‌دهنده‌ي اضافه‌شده به ضربه‌گيرها، ديده مي‌شود كه غير قابل چشم‌پوشي است. يك نشان گرن‌لوسو جديد به‌طور برجسته‌ روي گلگير جلو و درست در پشت چرخ قرار گرفته است. به كمك طراحي فوق‌العاده‌ي مازراتي، بدنه اين خودرو به زيبايي جلوه مي‌كند تا نما و تصويري جديد و واضح‌ به ارمغان بياورد.

در كنار طراحي به‌روز شده، گيبلي همچنين چند پيشرفت جزئي در بخش تجهيزات به دست مي‌آورد. نسخه‌ي گرن‌لوسوي گيبلي در حال حاضر همراه با چراغ‌هاي جلوي كاملا LED تطبيقي با سيستم پرنور و ضد بازتاب ماتريسي و همچنين تعدادي سيستم كمك‌راننده است كه اجازه مي‌دهد خودرو در حالت خودران سطح يك، رانندگي كند.

در زير كاپوت، پيشرانه‌ي ۳ ليتري خورجيني شش سيلندر توئين‌توربو، با قدرت توليدي ۳۴۵ اسب بخار (۲۵۷ كيلووات) قرار دارد. با كيت آپشن‌هاي S، گيبلي جديد ۴۰۴ اسب بخار (۳۰۱ كيلووات) نيرو توليد مي‌كند و مجهز به سيستم انتقال قدرت چهارچرخ محرك است. هر دو پيشرانه‌ به جعبه‌دنده‌ي اتوماتيك هشت سرعته متصل مي‌شوند. به غير از فناوري‌هاي پيشرفته‌ي اضافه‌شده، فضاي داخلي خودرو عمدتا بدون تغيير مانده است.

نسخه‌ي گرن‌لوسوي گيبلي جديد، امروز در نمايشگاه خودروي چنگ‌دو در چين نمايش داده خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران مازراتي گيبلي گرن‌لوسو
مرجع متخصصين ايران مازراتي گيبلي گرن‌لوسو
مرجع متخصصين ايران مازراتي گيبلي گرن‌لوسو
مرجع متخصصين ايران مازراتي گيبلي گرن‌لوسو
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات