پيشرانه V8 جديد شورولت با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار معرفي شد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جنرال موتورز و شورولت از پيشرانه خورجيني هشت سيلندر جديدي با نام LS427/570 رونمايي كردند كه براساس پيشرانه شورولت كوروت و كامارو ساخته شده و ۵۷۰ اسب‌بخار قدرت توليد مي‌كند.
تبليغات

برخي افراد ممكن است از پيشرانه‌هاي توربوشارژ كوچك كه فاقد شخصيت هستند، خسته شده باشند. جنرال موتورز و شورولت به فكر چنين افرادي نيز هستند و خودروساز آمريكايي هم‌اكنون در حال فروختن پيشرانه ۷ ليتري خورجيني هشت سيلندر جديدي با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار است كه مي‌تواند روي خودرو اسپرت علاقه‌مندان براي تفريح در پيست نصب شود. اين پيشرانه V8 با نام LS427/570 براساس پيشرانه LS7 V8 موجود در شورولت كوروت C6 Z06 و شورولت كامارو Z/28 ساخته شده است و به لطف تغييرات و ترفندهاي هوشمندانه، بهتر از ساير پيشرانه‌ها عمل مي‌كند.

پيشرانه‌هاي آماده مونتاژ، محصولاتي رويايي هستند و نقطه شروع بسياري از پروژه‌هاي بزرگ به شمار مي‌روند. ساخت خودروي پروژه‌اي، كاري هيجان‌انگيز و نيازمند داشتن پيشرانه‌اي قابل اعتماد و قدرتمند به‌عنوان يكي از قسمت‌هاي مهم آن است. پيشرانه قدرتمند خورجيني هشت سيلندر LS427/570 شخصيت و قدرتي منحصربه‌فرد دارد كه مي‌تواند سرعت فوق‌العاده‌اي براي خودروهاي پروژه‌اي در پيست فراهم كند.

براي بهبود بيشتر نسبت به پيشرانه LS7، جنرال موتورز برخي تغييرات را انجام داده است كه از جمله مي‌توان به ميل‌بادامك جديد، فنرهاي سوپاپ، ميل‌لنگ آهنگري‌شده، شاتون‌هاي تيتانيومي و منيفولد ورودي با پروفيل روبه‌پايين اشاره كرد. اين تغييرات طراحي باعث افزايش قدرت از ۵۰۵ اسب‌بخار در C6 Z06 به ۵۷۰ اسب‌بخار در پيشرانه فعلي مي‌شود. بازطراحي جامع پيشرانه LS427/570 بدين معني است كه اكنون بهتر از گذشته مي‌تواند از حجم ۷ ليتري خود براي تزريق قدرت به خودروي پروژه‌اي خريداران استفاده كند.

LS427/570 قدرتمندترين پيشرانه تنفس طبيعي در ميان سبد پيشرانه‌هاي جنرال موتورز است، اما باتوجه‌به قدرت چشمگير آن براي استفاده خياباني قانوني نيست و تنها مي‌توان از آن در خودروهاي مخصوص پيست استفاده كرد. جنرال موتورز اظهار داشت كه اين پيشرانه مخصوص خودروهاي مسابقه‌اي است و قصد دارد اين پيشرانه را به‌جاي مدل‌هاي خياباني، تنها براي خودروهاي اسپرت مسابقه‌اي ارائه دهد.

LS427/570 محصولي قدرتمند براي لذت بردن از پيشرانه‌هاي V8 تنفس طبيعي است و باتوجه‌به جايگزيني آهسته پيشرانه‌هاي V8 در خودروهاي توليدي، اين پيشرانه گزينه‌ي بسيار خوبي براي لذت بردن از پيست و مسابقه به شمار مي‌رود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات