اسكوتر برقي خودمتعادل و تاشو UrmO معرفي شد

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
استارتاپي آلماني از اسكوتر برقي تاشو UrmO با ظرفيت پيمايش ۲۰ كيلومتر، وزن ۶/۵ كيلوگرم و ارزش حدود ۲،۳۵۰ دلار رونمايي كرد كه در عرض دو ثانيه تا مي‌شود.
تبليغات

اسكوترهاي برقي خودمتعادل ممكن است روشي مناسب براي دور زدن در محيط اطراف باشند، اما وقتي مي‌خواهيد آن‌ها را حمل يا نگه‌داري كنيد، مي‌توانند به نوعي حجيم و سنگين باشند. هم‌اكنون يك استارتاپ آلماني در قالب اسكوتر برقي تاشو UrmO، راه‌حل اين اشكال را ارائه مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران اسكوتر برقي خودمتعادل تاشو / UrmO Self-balancing electric scooter در حالت تاشو

هنگامي كه اسكوتر UrmO در وضعيت معمولي و باز خود قرار دارد، سوار به‌سادگي و همان‌طور كه روي هر نوع به اصطلاح «هاوربرد» ديگر حركت مي‌كند، روي آن مي‌ايستد. اسكوترسوار سپس وزن خود را روي آن در جهات مختلف حركت مي‌دهد تا عملكردهايي مانند فرمان دادن، ترمزگيري و شتاب‌گيري را تغيير دهند. اين وسيله نقليه با حداكثر سرعت ۱۵ كيلومتربرساعت حركت مي‌كند. طبق گفته‌هاي سازنده، باتري اين اسكوتر با يك‌بار شارژ امكان دستيابي به ظرفيت پيمايش ۲۰ كيلومتر را فراهم خواهد كرد و در صورت شارژ شدن به مدت ۴۵ دقيقه، ۸۰ درصد ظرفيت شارژ باتري باز مي‌گردد.

دو چرخ ۱۴ اينچي بدون توپي (hubless) اين اسكوتر در لاستيك‌هاي پر شده از فوم پوشيده شده‌اند؛ بنابراين تا كردن آن اشكالي خاصي ايجاد نمي‌كند. هنگامي كه دور زدن با اين اسكوتر برقي به پايان برسد، مالك مي‌تواند UrmO را در عرض دو ثانيه تا كرده و سپس با دستگيره مانند كيف آن را حمل كند. وزن اين وسيله جالب تنها ۶/۵ كيلوگرم (۱۴ پوند) است.

مرجع متخصصين ايران اسكوتر برقي خودمتعادل تاشو / UrmO Self-balancing electric scooter در دست مالك در حال پايين آمدن از پله

برنامه‌هايي براي ساخت اسكوتر آلومينيومي و فيبر كربني UrmO به‌عنوان «وسيله نقليه برقي شخصي» وجود دارد و به همين منظور كمپيني در كيك‌استارتر (Kickstarter) براي آن تشكيل شده است كه از ماه اكتبر آغاز مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند اين اسكوتر برقي تاشو را با ارزش عمده‌فروشي ۱،۱۷۶ دلار آمريكا و ارزش خرده‌فروشي ۲،۳۵۳ دلار تهيه كنند. 

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات