محصولات TP-Link براي معرفي در CES 2021

دوشنبه ۲۲ دي ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
براساس جديدترين اطلاعات منتشرشده، شش محصول جديد خانه هوشمند Kasa به مجموعه TP-Link مي‌پيوندند.
تبليغات

نمايشگاه CES 2021 در سال جاري به‌علت شيوع ويروس كرونا الكترونيك برگزار شد و مخاطبان مي‌توانند مجازي در آن شركت و مراسم معرفي محصولات جديد را مشاهده كنند. اين بار TP-Link با معرفي چند محصول جديد در اين نمايشگاه خبرساز شده است.

به‌گزارش خبرگزاري Cnet، شركت TP-Link به‌تازگي شش محصول جديد خانه هوشمندش را در CES 2021 معرفي كرده است. اين دستگاه‌ها شامل سه محصول دوربين و دو مدل كليد لامپ هوشمند و يك پلاگين فضاي باز مي‌شوند. سه دوربيني كه پيش‌تر به آن‌ها اشاره كرديم، در‌واقع شامل يك زنگ در و يك دوربين فضاي باز و يك دوربين امنيتي مي‌شوند.

درادامه، فهرست كامل محصولات معرفي‌شده اين شركت در CES 2021 را مشاهده مي‌كنيد:

KD110) Kasa Smart Doorbell)

اين دستگاه كارآمد قابليت شناسايي افراد و ذخيره‌سازي محلي و ابري را دارد. فضاي ذخيره‌سازي محلي از كارت‌هاي microSD تا ۱۲۸ گيگابايت همراهي مي‌كند و براي دسترسي به فضاي ابري بايد هزينه پرداخت كرد؛ البته TP-Link هنوز جزئيات آن را منتشر نكرده است.

Kasa Cam Outdoor با توانايي ضبط دائم (KC420WS)

اين دستگاه دربرابر آب‌وهوا مقاوم است و مي‌تواند با كيفيت 2K HD ويدئو پخش كند. گزينه‌هاي ذخيره‌سازي محلي و ابري اين دستگاه نيز مانند زنگ در است كه پيش‌تر اطلاعاتش را ذكر كرديم. تنها تفاوت موجود، توانايي همراهي از microSD با حافظه ذخيره‌سازي ۲۵۶ گيگابايتي است كه مي‌توان آن را يكي از برتري‌هايش درمقايسه‌‌با مدل قبلي دانست.

Kasa Spot Pan Tilt با توانايي ضبط دائم (KC410S)

اين دوربين نيز ويدئو را با كيفيت 2K HD پخش كند و گزينه‌هاي حافظه محلي و ابري آن با گزينه پيشين يكسان است. البته اين دستگاه مي‌تواند حداكثر از ۲۵۶ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي خارجي همراهي كند. اين دوربين قابليتي دارد كه به آن اجازه مي‌دهد حركات موجود را رديابي و بدين‌‌ترتيب، فعاليت ديگران را كنترل ‌كند. درضمن، حالت خاصي به نام Patrol Mode نيز برايش تعبيه شده است كه در‌صورت فعال‌بودن‌، دوربين زواياي خاصي را كنترل مي‌كند.

KS220M) Kasa Smart Dimmer Switch)

شركت تي‌پي لينك ادعا مي‌كند اين كليد لامپ كارهاي زيادي انجام مي‌دهد؛ ازجمله تنظيم خودكار چراغ‌ها بر‌اساس فعاليت حركت و نور محيط‌. همچنين، قرار است با تاريك‌شدن هوا كم‌كم نور را خاموش كند تا بتوانيد راحت‌ و بدون نياز به خاموش‌كردن لامپ‌ها به خواب برويد.

Kasa Smart WiFi Light Switch با كيت ديمر سه‌طرفه (KS230KIT)

اين دستگاه از كليدهاي نور سه‌طرفه همراهي مي‌كند و ويژگي‌هاي مشابه با Smart Dimmer Switch و قابليت كنترل صداي Alexa و Google Assistant (با بلندگوي هوشمند سازگار) را ارائه مي‌دهد.

KP401) Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug)

اين پلاگين هوشمند ضدآب براي فضاي باز طراحي شده است و ادعا مي‌كند مي‌تواند در دامنه طولاني واي‌فاي ارائه دهد.

TP-Link مي‌گويد همه اين محصولات جديد در سال ۲۰۲۱ با ارزش رقابتي در‌دسترس خواهند بود، بنابراين، براي دانستن ارزش و در‌دسترس‌بودن و مطالعه كامل محصولات بايد زمان بيشتري منتظر بمانيم. انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي محصولات جديد اين شركت چيست؟

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات