جديدترين هدفون Tone Free ال‌جي با فناوري حذف صداي مزاحم معرفي شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هدفونال‌جي نسل جديد هدفون‌هاي Tone Free را با ويژگي حذف صداي مزاحم و كيس‌هاي كشنده باكتري راهي بازار كرد.
تبليغات

هدفون‌هاي تون فري (Tone Free) ال‌جي طرفداران خاص خود را پيدا كرده‌اند؛ به‌همين‌دليل، ال‌جي نسل جديد اين هدفون‌ها را با ويژگي‌هايي جذاب‌تر راهي بازار كرده است. نسل جديد هدفون‌هاي تون فري ال‌جي از كيس جديدي برخوردار است كه مي‌تواند باكتري‌ها را نيز از بين ببرد. افزون‌براين، هدفون‌هاي جديد ال‌جي به ويژگي حذف صداي مزاحم محيط (Noise Cancellation) مجهز شده است. هركدام از ايرپادهاي هدفون فري تون از سه ميكروفن برخوردار هستند و مي‌توانند صداهاي مزاحم را از جهات مختلف حذف كنند. اين ويژگي باعث مي‌شود كه متخصصان در زمان گوش‌دادن به موسيقي كيفيت مطلوبي را تجربه كنند و متوجه جزئيات موسيقي شوند.

طراحي مدل جديد فري تون شبيه مدل FN6 است؛ اما بهتر در گوش قرار مي‌گيرد و صداي بيرون را به‌خوبي از بين مي‌برد. طراحي جديد و اضافه‌شدن ويژگي حذف صداي مزاحم باعث شده كه ال‌جي ادعا كند متخصصان در زمان استفاده از اين سرويس صداي اضافي و مزاحمي نمي‌شنوند.

ايرپادهاي اين هدفون با پردازنده‌هاي سيگنال ديجيتال شركت مريديان (Meridian) ساخته‌اند كه مي‌توانند صداي پرحجم‌تر و شفاف‌تر به‌همراه بياورند؛ چيزي شبيه به صداي صحنه‌ي كنسرت. همچنين، ال‌جي به‌واسطه اپليكيشن تون فري براي اندرويد و iOS اين امكان را براي مخاطبان فراهم كرده است تا بتوانند اكوالايزر را تغيير دهند يا صداي دلخواه خود را گوش كنند.

ال‌جي هدفون‌ هاي جديدش را با كيس‌هاي UVnano عرضه كرده كه مي‌تواند ۹۹٫۹ درصد باكتري‌هاي اشريشيا كلي (E. Coli) و استافيلوكوكوس اورئوس (S. Aureus) را از بين ببرد. اين هدفون‌ها در كشور كره‌جنوبي عرضه شده‌اند و گفته شده است تا چندي بعد در كشورهاي ديگر هم عرضه خواهند شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات