چگونه بدون حساب متخصصي وارد اينستاگرام شويم؟

يك‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مشاهده‌ي محتواي اينستاگرام نظير پست‌ها و كامنت‌ها و استوري‌ها نيازمند ثبت‌نام در اين شبكه‌ي اجتماعي است. حال چگونه مي‌توان بدون داشتن حساب متخصصي ، شماره و رايانامه، وارد اينستاگرام شد؟
تبليغات

رشد فعاليت‌هاي متخصصان در اينستاگرام افزايش تنوع محتوايي در زمينه‌هاي متعدد را به‌دنبال داشته و اين امر موجب شده است بخش عمده‌اي از مشغوليت‌ها و فعاليت‌هاي متخصصان به اين رسانه‌ي اجتماعي معطوف شود و طبيعتاً تبادل حجم زيادي از داده‌ها را در اين رسانه شاهد باشيم.

اگر متخصص اينستاگرام نباشيد يا به عضويت در اين شبكه‌ي اجتماعي علاقه‌اي نداشته باشيد، احتمالاً براي مشاهده‌ي برخي محتواها يا لينك‌هايي كه از اين شبكه‌ي اجتماعي با شما به‌اشتراك گذاشته مي‌شود، ناچار شده‌ايد حساب متخصصي ايجاد كنيد. تا چندي پيش، استفاده از نسخه‌ي وب شبكه‌ي اجتماعي اينستاگرام براي افراد غيرعضو با محدوديت‌هايي امكان‌پذير بود.

درحال‌حاضر، اينستاگرام براي استفاده از نسخه‌‌ي وب خود سختگيري بيشتري مي‌كند و متخصصان جدا از پيغام‌هاي مكرر هنگام كليك روي پست‌ها و كامنت‌ها و استوري‌ها كه آن‌ها را به ساخت حساب متخصصي و ورود به اينستاگرام وادار مي‌كند، اگر تعداد درخواست‌هاي متخصص هنگام بازكردن صفحات از حد مشخصي فراتر رود، اينستاگرام به‌كلي متخصص را محدود و او را به صفحه لاگين هدايت مي‌كند. از‌اين‌رو، استفاده از نسخه‌ي وب اينستاگرام براي افراد غيرعضو تقريباً ناممكن شده است.

در اين مطلب يادگيريي، برخي از وب‌سايت‌هايي را معرفي مي‌كنيم كه امكان ورود به اينستاگرام بدون نياز به حساب متخصصي را فراهم كرده‌اند.

معرفي شبكه اجتماعي‌هاي جايگزين براي ورود به اينستاگرام

Instanavigation.com

اين وب‌سايت يكي از ابزارهاي كارامد براي نمايش پست‌ها و استوري‌ها و هايلايت‌هاي هر صفحه محسوب مي‌شود و كاركردن با آن بسيار ساده است. با وارد‌كردن نام متخصصي در بخش جست‌وجو، مستقيماً به صفحه‌ي مدانديشه متخصصين منتقل خواهيد شد.

مرجع متخصصين ايران Instanavigation جستجوي پروفايل اينستاگرام در

يكي از ويژگي‌هاي مهم اين ابزار، شباهت بسيار آن به زبان طراحي نسخه‌ي وب اينستاگرام است كه تقريباً تجربه‌اي مشابه استفاده از اينستاگرام وب را منتقل مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران پيج اينستاگرام اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در instanavigation

در هر صفحه نيز، مي‌توانيد تعداد دنبال‌كنندگان و دنبال‌شوندگان را دقيق مشاهده كنيد و با كليك روي هر محتوا مي‌توانيد آن را دانلود كنيد. افزون‌براين، مي‌توانيد تعداد بيشتري از كامنت‌هاي هر پست را با كليك روي Show comments مشاهده كنيد.

Imginn.org

اين ابزار يكي از راه‌هاي ساده براي مشاهده پروفايل‌ها و پست‌هاي اينستاگرام را ارائه مي‌دهد. با ورود به اين وب‌سايت، تنها چيزي كه مشاهده خواهيد كرد، باكسي براي جست‌وجوي ‌صفحه‌ي مدانديشه متخصصينتان است.

مرجع متخصصين ايران  جستجوي پروفايل اينستاگرام در Imginn

پس از پيداكردن ‌صفحه‌ي مدانديشه متخصصينتان، مي‌توانيد با كليك روي هر پست، آن را مشاهده و عكس آن را نيز دانلود و تعدادي از كامنت‌هاي متخصصان را نيز مشاهده كنيد.

مرجع متخصصين ايران پيج اينستاگرام اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در imginn

در بخش بالاي صفحه نيز، نوار هايلايت‌ها را مشاهده مي‌كنيد كه با كليك روي نماد هريك، استوري‌هاي هايلايت نمايش داده مي‌شوند. امكان مشاهده و دانلود استوري‌هاي ۲۴ ساعت گذشته نيز با كليك روي عكس پروفايل وجود دارد.

مرجع متخصصين ايران پست و استوري اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در imginn

يكي از قابليت‌هاي مفيد اين ابزار آن است كه مي‌توانيد از همان لينك‌هاي اينستاگرام براي مشاهده‌ي پست‌ها استفاده كنيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد، جايگزين‌كردن instagram.com با imginn.org است.

Dumpoir.com

يكي ديگر از ابزارها براي مشاهده‌ي ‌صفحه‌هاي اينستاگرامي است. اين وب‌سايت تقريباً دسترسي كاملي به پروفايل افراد مي‌دهد و همانند نسخه‌ي اصلي اينستاگرام مي‌توانيد افزون‌بر مشاهده‌ي پست‌ها، به اطلاعاتي نظير تعداد پست‌ها، دنبال‌كنندگان، دنبال‌شوندگان، بيو، ريلز و پست‌هاي تگ‌شده دسترسي داشته باشيد.

با ورود به صفحه‌ي اصلي اين وب‌سايت، مي‌توانيد همانند اينستاگرام افراد را جست‌وجو و پست‌هاي مرتبط با موضوعات مدانديشه متخصصينتان را با واردكردن هشتگ يا جست‌وجوي موقعيت مكاني پيدا كنيد.

مرجع متخصصين ايران Dumpor جستجوي پروفايل اينستاگرام در

پس از ورود به صفحه‌ي مدانديشه متخصصين، مي‌توانيد تعداد دقيق دنبال‌كنندگان و دنبال‌شوندگان را مشاهده و با كليك روي هركدام، فهرست متخصصان هريك را مشاهده كنيد. در زير اين بخش، قسمتي براي مشاهده‌ي استوري در انديشه متخصصين گرفته‌ شده است كه امكان دانلود آن‌ها را نيز فراهم مي‌كند؛ اما امكان مشاهده‌ي استوري‌هاي هايلايت‌شده وجود ندارد.

مرجع متخصصين ايران پيج اينستاگرام اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در Dumpor

در قسمت پست‌ها نيز، تعداد دقيق لايك‌ و كامت‌ها و ساعت زير هريك نشان داده مي‌شود و با كليك روي هريك از آن‌ها، مي‌توانيد كامنت‌هاي زير پست را مشاهده و عكس پست را دانلود كنيد.

آيا شما ابزار ديگري براي استفاده از اينستاگرام مي‌شناسيد؟ پيشنهاد‌هاي خود را در بخش انديشه متخصصينات‌ها با ما در ميان بگذاريد.همچنين پيشنهاد ميكنيم در همين زمينه يادگيري اينستاگرام را ببينيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • ۱- آيا مي‌توان بدون داشتن اكانت از پيج‌هاي خصوصي (Private) بازديد كرد؟

    خير. وب‌سايت‌هايي كه خدمات استفاده از اينستاگرام بدون اكانت را ارائه مي‌دهند تنها قادر به نمايش صفحات عمومي خواهند بود

  • ۲-بدون داشتن اكانت اينستاگرام به چه امكاناتي مي‌توان دسترسي داشت

    بسته به امكانات ابزارها و وب‌سايت‌هايي كه براي اين كار ساخته شده‌اند، مي‌توان به بيشتر محتواي پيج‌هاي Public مانند پست، استوري، هايلايت، ريلز و.. دسترسي داشت

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات