نوكيا پربازديد‌ترين برند كنگره جهاني موبايل امسال شد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نوكيا در رويداد MWC 2018 توانست عنوان پربازديدترين برند را در مقابل رقباي قدرتمندي چون سامسونگ به خود اختصاص دهد.
تبليغات

در كنگره‌ي جهاني موبايل امسال شاهد معرفي محصولات بسياري از شركت‌هاي فعال در اين حوزه بوديم. در اين ميان HMD Global توانست با برند نوكيا توجه بسياري را به سمت خود جلب كند. اين كمپاني با معرفي توليدات جديد خود در MWC 2018، توانست رتبه‌ي نخست پربازديدترين برند رويداد امسال را به خود اختصاص دهد.

مرجع متخصصين ايران نوكيا 2323

عملكرد مناسب فنلاندي‌ها در اين نمايشگاه سبب شد تا معرفي رقباي قدرتمندي چون گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس، نتواند از محبوبيت برند قديمي نوكيا بكاهد. گفتني است معرفي موبايل‌هاي اندرويدي جديد نوكيا و رونمايي از نسخه‌ي 4G نوكيا ۸۱۱۰ از عوامل مهم در جلب انديشه متخصصين متخصصان به اين برند بوده‌اند. طبق انديشه متخصصينسنجي Brandwatch كه با مشاركت توييتر انجام گرفته است، برند نوكيا توانست از مانديشه متخصصين بازديد با فاصله از سد رقبايي چون سامسونگ، هواوي، گوگل و اپل عبور كند.

مرجع متخصصين ايران جوايز نوكيا در MWC 2018

همچنين Juho Sarvikas، سرپرست كمپاني HMD اعلام كرد، در كنگره‌ي جهاني موبايل امسال، برند نوكيا موفق به دريافت ۲۱ جايزه شده است كه ركورد جديدي براي اين شركت محسوب مي‌شود. شايان ذكر است نوكيا در سال گذشته توانست ۱۷ جايزه را به خود اختصاص دهد. به‌انديشه متخصصين مي‌رسد نوكيا درصدد برداشتن گام‌هاي استواري در بازار موبايل‌هاي اندرويدي است؛ اما عرضه‌ي موبايل‌هاي خاطره‌انگيزي چون نوكيا ۸۸۱۰ مي‌تواند طرفداران اين برند را بيش از پيش به سمت خود جلب كند.

انديشه متخصصين شما در اين مورد چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات