تصوير جديدي از مايكروسافت سرفيس دوئو منتشر شد

جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پانوس پاناي، يكي از مديران ارشد مايكروسافت، تصويري جديد از موبايل هوشمند تاشوي مبتني بر اندرويد، سرفيس دوئو را منتشر كرد.
تبليغات

پانوس پاناي، مدير ارشد بخش توليد شركت مايكروسافت، اخيرا تصويري در فضاي مجازي منتشر كرده است كه در آن مي‌توان به وضوح موبايل هوشمند اندرويدي سرفيس دوئو را مشاهده كرد. در اين تصوير مي‌توان پاناي را مشاهده كرد كه در حال استفاده از سرفيس دوئو است؛ موبايل هوشمند تاشويي كه به متخصص امكان گسترش صفحه نمايشگر را مي‌دهد.

نكته ديگر موجود در تصوير، برخورداري سرفيس دوئو پانوس پاناي از قابي محافظ است كه برآمدگي خاصي نيز دارد تا در دست گرفتن موبايل هوشمند ساده‌تر شود و همچنين مقاومت بيشتري در برابر ضربات احتمالي داشته باشد. 

مشخصات سخت‌افزاري سرفيس دوئو نيز در فضاي مجازي منتشر شده است كه شايد مهم‌ترين آن‌ها برخورداري موبايل هوشمند اندرويدي مايكروسافت از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ باشد. سرفيس دوئو از ۶ گيگابايت حافظه رم استفاده مي‌كند و در دو مدل با حافظه ذخيره‌سازي ۶۴ يا ۲۵۶ گيگابايتي عرضه خواهد شد.

گفته مي‌شود دوربيني ۱۱ مگاپيكسلي نيز روي بدنه‌ي موبايل اندرويدي مايكروسافت تعبيه شده است تا متخصص امكان ثبت تصاوير سلفي را داشته باشد. سرفيس دوئو متشكل از دو نمايشگر ۵/۶ اينچي با پنل AMOLED است كه به يكديگر متصل شده است و در زماني‌كه متخصص موبايل هوشمند را گسترش داد، نمايشگري بزرگ در حد يك تبلت دراختيار خواهد داشت. نكته ديگر در مورد نمايشگرها برخورداري آن‌ها از رزولوشن ۱،۸۰۰ در ۱،۳۵۰ پيكسل است و همچنان حسگر اسكنر اثرانگشت نيز با نمايشگر ادغام شده است.

در دل سرفيس دوئو باتري با ظرفيت ۳۴۶۰ ميلي‌آمپرساعت قرار گرفته است. انتظار مي‌رود موبايل هوشمند اندرويدي مايكروسافت مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد ۱۰ باشد كه رابط متخصصي اختصاصي ردموندي‌ها روي آن سوار شده است؛ البته گزارش‌هايي موجود است كه سرفيس دوئو به‌روزرساني اندرويد ۱۱ نيز را با فاصله كوتاهي پس از عرضه دريافت خواهد كرد.

مايكروسافت براي موبايل هوشمند خود روي قابليتي به‌نام اپ گروپ كار مي‌كند كه درواقع تمركز آن اجراي اپليكيشن‌هاي مختلف به‌صورت هم‌زمان روي صفحه نمايشگرهاي مختلف است. چنين ويژگي را سامسونگ نيز در محصولات خود با نام App Pair معرفي كرد. انتظار مي‌رود سرفيس دوئو طي هفته‌هاي آينده رونمايي و سپس به بازار عرضه شود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات