تصاوير واقعي آنر X20‌ منتشر شد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به‌تازگي تصوير واقعي آنر X20 منتشر شده است كه آن را با طراحي دوربين شبيه به ميت ۳۰ هواوي و دوربين سلفي دوگانه نشان مي‌دهد.
تبليغات

آنر X20 SE ماه گذشته معرفي شد و به گزارش جي‌اس‌ام‌آرنا، موبايل هوشمند ديگري از اين برند با نام X20 در راه است. دو تصوير توسط افشاگري باسابقه از چين منتشر شده است و گفته مي‌شود در اين كشور، متخصصان هنوز علاقه‌‌ي بيشتري به صفحه‌نمايش تخت دارند و به همين دليل آنر تصميم گرفته است از شيشه‌ي خميده‌ي 2.5D صرف انديشه متخصصين كند.

بر اساس تصاوير منتشرشده، دوربين سلفي دوگانه درون حفره‌ي بيضي‌شكل در سمت چپ قرار گرفته‌ است. دكمه‌ي پاور قابل مشاهده نيست؛ به اين معني كه دقيقا زير دكمه‌ي تنظيم صدا قرار دارد و به‌عنوان اسكنر اثر انگشت نيز عمل مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران تصوير آنر X20 از نماي پشت

در پنل پشت اين موبايل دوربين سه‌گانه و فلش LED به چشم مي‌خورد كه به شكل مربع در برجستگي دايره‌اي شكل قرار گرفته‌ و اين طراحي ماژول دوربين، شبيه ميت ۳۰ هواوي است.

با نگاه‌ دقيق‌تر به چيدمان دوربين، به انديشه متخصصين مي‌رسد يك ديافراگم بزرگ و دو ديافراگم كوچك وجود دارد؛ يعني آنر X20 علاوه بر دوربين اصلي از دوربين عمق‌سنج و حالت عكاسي پرتره بهره خواهد برد. آنر X20‌ احتمالا مشخصات نسخه‌هاي قبلي سري X نظير صفحه‌نمايش بزرگ، باتري با ظرفيت مناسب و ارزش مقرون‌به‌صرفه را حفظ خواهد كرد.

طبق اخبار، اين موبايل به تراشه‌ي دايمنسيتي ۹۰۰ مجهز خواهد شد. انتظار مي‌رود با نزديك شدن به زمان عرضه جزئيات بيشتري از اين موبايل در دسترس قرار بگيرد.

انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي طراحي آنر X20 چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات