صفحه اصلي اينستاگرام ميزبان دو حالت Following و Favorites شد

پنج‌شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اينستاگرام ميزبان دو حالت جديد Following و Favorites شده است تا متخصصان كنترل بيشتري روي محتواهايي داشته باشند كه در صفحه‌ي اصلي اپليكيشن مي‌بينند.
تبليغات

اينستاگرام (Instagram) روز گذشته دو حالت جديد معرفي كرد كه تغييراتي روي فيد اصلي اپليكيشن اين شبكه‌ي اجتماعي اعمال مي‌كنند و با نام Following و Favorites شناخته مي‌شوند. اينستاگرام مي‌گويد دو حالت جديد صفحه‌ي اصلي به متخصصان امكان مي‌دهند به هنگام استفاده از اپليكيشن كنترل بيشتري روي محتوايي كه مي‌بينند، داشته باشند.

ورج در توضيح مي‌نويسد به لطف اين دو حالت مي‌توان جلوي نمايش پست‌هاي پيشنهادي و مرتب‌سازي الگوريتميك (براساس افراد و محتواهايي كه اينستاگرام فكر مي‌كند به آن‌ها علاقه داريد) را گرفت.

اينستاگرام مي‌گويد در حالت Following مي‌توانيد پست‌هاي افرادي را كه دنبال مي‌كنيد، به ترتيب زمان انتشار آن‌ها ببينيد. همچنين اينستاگرام مي‌گويد در حالت Favorites مي‌توانيد حداكثر ۵۰ حساب متخصصي را ستاره‌دار كنيد تا پست‌هاي آن‌ها در فيد اصلي اپليكيشن در جايگاه بالاتري به نمايش دربيايد.

در صورت تمايل مي‌توانيد پست‌هاي مربوط به حساب‌هاي ستاره‌دار را در صفحه‌ي مجزاي Favorites نيز ببينيد. اين صفحه در آغاز با جديدترين پست‌هاي منتشرشده به استقبال شما مي‌آيد.

مرجع متخصصين ايران حالت جديد Following و Favorites فيد اينستاگرام

به گفته‌ي اينستاگرام فهرست حساب‌هاي بخش Favorites كاملاً خصوصي است و متخصصان ديگر نمي‌توانند آن را مشاهده كنند. آدام موسري، رئيس اينستاگرام، مي‌گويد اين شبكه‌ي اجتماعي در طول زمان پست‌هاي پيشنهادي بيشتري را براساس علايق شما در صفحه‌ي فيد به نمايش مي‌گذارد.

دو حالت جديد اينستاگرام مدت‌ها در دست توسعه بودند و آدام موسري سال گذشته چند بار به آن‌ها اشاره كرده بود. همچنين برخي از متخصصان به‌صورت آزمايشي دو حالت Following و Favorites را دريافت كرده بودند.

براي دسترسي به يكي از اين دو حالت بايد در صفحه‌ي اصلي اينستاگرام روي لوگوي اپليكيشن كه در بخش بالا سمت چپ قرار گرفته است ضربه بزنيد و سپس يكي از حالت‌ها را انتخاب كنيد.

براساس آنچه تك‌كرانچ مي‌نويسد، حالت‌هاي Following و Favorites براي تمامي متخصصان اينستاگرام در دو پلتفرم اندرويد و iOS ارائه مي‌شود، اما فعلا خبري از انتشار آن براي نسخه‌ي وب اينستاگرام نيست. همچنين نكته‌ي مهم اين است كه ظاهراً نمي‌توان هيچ‌يك از دو حالت جديد را به‌‌عنوان حالت پيش‌فرض انتخاب كرد.

اينستاگرام مي‌گويد دليل اصلي اين است كه تحقيقاتش نشان مي‌دهد فيد فعلي بيشتر به مذاق متخصصان خوش مي‌آيد. بنابراين زماني كه اينستاگرام را باز كنيد، به‌صورت پيش‌فرض با فيد معمولي از شما استقبال خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات