با اين نرم‌افزار، ويندوز ۱۱ را به ويندوز ۱۲ تبديل كنيد!

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران منوي استارت شبيه ويندوز ۱۲ در ويندوز ۱۱ در نرم افزار Taskbar11
به‌روزرساني جديد اپليكيشن Start11 مانند نسخه‌ي بعدي ويندوز، گوشه‌هاي گرد را براي نوار وظيفه به‌ارمغان مي‌آورد.
تبليغات

Stardock اخيراً به‌روزرساني جديد اپليكيشن Start11 را منتشر كرده است. اين به‌روزرساني علاوه‌بر اينكه گوشه‌هاي گرد را به نوار وظيفه اضافه كرده، تجربه‌ي جست‌و‌جو را با استفاده از موتور Everything بهبود بخشيده و عمليات همراه‌گيري و بازيابي اطلاعات را براي متخصصان آسان‌تر كرده است. اين به‌روزرساني بهبود انيميشن‌ها را نيز به همراه داشته است.

مرجع متخصصين ايران نرم افزار Taskbar11 منوي استارت ويندوز ۱۱

كاربراني كه به منوي استارت ويندوز ۱۱ علاقه‌اي ندارند و مي‌خواهند در آن تغييراتي ايجاد كنند اپليكيشن Stardocks's Start11 مي‌تواند انتخاب خوبي برايشان باشد. اين برنامه به متخصصان اجازه مي‌دهد فارغ از نوع لپ تاپ و كامپيوتر، منوي استارت ويندوز ۱۰ و ۱۱ را به سليقه‌ي خود تغيير دهند يا حتي آن را به شكل نسخه‌هاي كلاسيك ويندوز دربياورند.

به تازگي به‌روزرساني بزرگي براي Start11 منتشر شده كه به گفته‌ي Stardock با هر دو سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ و ۱۱ سازگاري دارد. همچنين در اين به‌روزرساني سبك‌هاي مختلفي ارائه شده كه هر كدام روي موضوع خاصي تمركز دارد.

مرجع متخصصين ايران والپيپر ويندوز ۱۱ با منوي استارت شبيه ويندوز ۱۲‍

در آخرين نسخه‌ي اين برنامه، متخصصان مي‌توانند همانطور كه Stardock گفته بود از گوشه‌هاي گرد نوار وظيفه استفاده كنند و حس استفاده از نسخه‌ي بعدي ويندوز را داشته باشند.

برد سم، مدير بخش نرم‌افزار شركت Stardock، مي‌گويد: «اين به‌روزرساني بزرگي است و ويژگي‌هاي بسياري را همراه خود دارد. ما همچنين در حال معرفي ويژگي‌هايي به منظور استفاده‌ي سازماني از جمله بارگذاري پيكربندي منوي استارت هنگام ورود به سيستم، قابليت كيوسك كه به شما اجازه مي‌دهد اجزاي منوي استارت را قفل كنيد و ابزار‌هاي بهبود يافته براي نحوه‌ي استقرار اجزاي منوي استارت هستيم.»

از ديگر تغييرات قابل توجه اين اپليكيشن مي‌توان به بهبود انيميشن‌ها هنگام پيمايش، امكان انتخاب رنگ آيكون‌ها براي تجربه‌ي يكسان رابط‌ متخصصي و گزينه‌هايي براي حذف پوشه‌ها از ليست برنامه‌ها اشاره كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات