نت برگ و تخفيفان ادغام شدند

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نازنين دانشور، مؤسس و بنيان‌گذار تخفيفان در جريان برگزاري يلداي كارآفريني اعلام كرد كه نت برگ با تخفيفان ادغام شده‌اند.
تبليغات

نازنين دانشور، مؤسس تخفيفان در جريان برگزاري يلداي كارآفريني اعلام كرد كه نت‌برگ و تخفيفان در هم ادغام شده‌اند. براساس سخنان دانشور كه در جريان رويداد يلداي كارآفريني داشت، هم‌اكنون تفاهم‌نامه‌ي اين ادغام نيز امضا شده و حتي تيم‌هاي تخفيفان و نت‌برگ در يكجا مستقر شده‌اند. 

نت برگ و تخفيفان از اولين سرويس‌هاي ارائه‌ي خدمات تخفيف گروهي در ايران محسوب مي‌شوند. اين سرويس‌ها در دوران فعاليت رقابت‌هاي شديدي با هم داشته‌اند كه برخي اوقات به دعواهاي حقوقي نيز ختم شده است. سرويس نت برگ عضو هلدينگي است كه سرويس‌هاي ديگري همچون چيليوري، تيكت و دكتر دكتر نيز در آن حضور دارد. حال به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه نت‌برگ قرار است با رقيب خود يكي شوند. 

صرف‌انديشه متخصصين از نتيجه‌ي نهايي ادغام، مزيت چنين رويكردي مي‌تواند تجميع اطلاعات گروه‌هاي فروش سرويس‌هاي نت برگ و تخفيفان باشد. هر دو وب‌سايت در دوران فعاليت براي جذب هرچه بيشتر كسب‌وكارها به‌منظور ارائه‌ي خدمات تخفيفي، شبكه‌هاي گسترده‌اي از آن‌ها تشكيل داده‌اند. ادغام اين اطلاعات مي‌تواند به سرويسي با دسترسي جامع‌تر به انواع كسب‌وكارها در كشور منجر شود.

بايد ديد كه تغييرات پس از ادغام در آينده به چه سمت و سويي خواهد رفت؟ آيا اين ادغام به نفع متخصصان خواهد بود يا نبود رقيب باعث كمرنگ شدن رقابت و درنتيجه كاهش كيفيت خدمات خواهد شد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات