استارتاپ چنگال تعطيل شد

چهارشنبه ۱۱ دي ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
استارتاپ سفارش غذاي الكترونيك چنگال به‌دليل اشكالات سرمايه‌گذاري و تحريم‌ها به فعاليت خود پايان داد.
تبليغات

روز گذشته استارتاپ سفارش الكترونيك غذاي چنگال به فعاليت خود پايان داد. شنيده‌ها حاكي از آن است كه اين استارتاپ به‌دليل تحريم‌ها و ناتواني سرمايه‌گذاري خارجي تعطيل شده است. با اينكه اين شركت هنوز اطلاعيه‌اي منتشر نشده است، نمايش داده‌ نشدن رستوران‌ها و نبود امكان سفارش غذا در وب‌سايت چنگال، تعطيلي فعلي شركت را تأييد مي‌كند.

چند روز پيش در نشست خبري سرويس‌هاي سفارش الكترونيك غذاي چيليوري و ريحون با يكديگر ادغام شدند تا كنار يكديگر به حيات ادامه دهند؛ به‌همين‌دليل، بعد از انتشار خبر تعطيلي استارتاپ چنگال، عده‌اي احتمال دادند شايد اين دو موضوع با يكديگر ارتباط داشته باشند؛ اما گفته مي‌شود دليل تعطيلي استارتاپ چنگال، تنها به اشكالات سرمايه‌گذاري مربوط است.

اين استارتاپ با اينكه با رستوران‌هاي مشهوري قرارداد داشت، به‌انديشه متخصصين مي‌رسد به‌دليل اشكالات ناشي از تحريم‌ها در سرمايه‌گذاري خارجي و كمبود سرمايه‌گذار داخلي، درحال‌حاضر نمي‌تواند به فعاليتش ادامه دهد.

شركت «ايده‌نگر باربد تجارت» فعاليت خود را از سال ۱۳۹۵ با نام تجاري چنگال در تهران آغاز كرد. تيم اين استارتاپ پيش‌تر فعاليت خود را خارج از ايران آغاز كرده بودند و سپس فعاليت خود را در تهران و كيش و كرج گسترش داد و همچنين قصد داشت در آينده وارد بازار مشهد و اصفهان شود؛ اما درحال‌حاضر فعاليت آن در هاله‌اي از ابهام است.

در‌صورت انتشار اخبار جديد، اين مطلب به‌روزرساني خواهد شد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات