يوتل نياز مخابرات به مودم VDSL را تامين مي‌كند

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مديرعامل شركت مخابرات ايران مي‌گويد مودم‌هايي كه شركت مخابرات همراه با سرويس خود به مشتريانش ارائه مي‌كند، همگي از برند بومي يوتل هستند.
تبليغات

مجيد صدري، مديرعامل شركت مخابرات ايران ديشب ازطريق لايوي اينستاگرامي، از كارخانه‌ي خط توليد مودم‌هاي ايراني شركت ارگ جديد بم (يوتل) بازديد كرد.

صدري گفت با تأكيد سهام‌دار، هيئت مديره و همچنين وزير ارتباطات تصميم گرفته شد تا جاي ممكن توليدات و تجهيزات موردنياز مخابرات از داخل تأمين شود؛ يكي از موارد مودم بود و در همين زمينه از سنديكاي مخابرات دعوت كرديم تا شركت‌هاي توليدكننده‌ي مودم در داخل كشور را به ما معرفي كنند؛ يكي از آن‌ها شركت ارگ جديد بم بود. مديرعامل شركت مخابرات مي‌گويد كه هم‌اكنون تمامي مودم‌هاي حال حاضر مخابرات كه تحويل مردم مي‌شود داخلي و ساخت يوتل هستند.

شركت ارگ جديد بم كه توليد مودم‌هاي خود را از سال ۹۲ آغاز كرده، با حمايت مديرعامل جديد مخابرات توانست به ظرفيت توليدي قيدشده در مجوز خود كه توليد ۱/۲ ميليون مودم در سال بود برسد. مهرداد ميراسماعيلي، مديرعامل شركت خدمات مخابراتي ارگ جديد در اين لايو گفت كه طبق قرارداد يوتل با شركت مخابرات سعي شده تا با حذف واسطه‌ها، مودم با مناسب‌ترين ارزش و تا ۲۰ درصد زير ارزش بازار به دست مشتري برسد. مديرعامل يوتل مي‌گويد مودم‌هاي اين شركت سه سال گارانتي تعويض دارند و ضريب خرابي آن‌ها تابه‌حال زير نيم درصد بوده است.

همچنين با حل اشكالات متخصص، شركت يوتل به كمك مخابرات آمده تا انحصار خريد مودم ONT GPON از شركت‌هاي خارجي را بشكند.

طبق وعده‌ي وزير ارتباطات قرار است تا پايان سال سرعت اينترنت ثابت در كشور چهاربرابر شود و در همين راستا، شركت‌هاي مخابرات و شاتل درحال تبديل پورت‌هاي ADSL خود به VDSL هستند. صدري در نشست الكترونيك ديگري با خبرنگاران نيز خبر داده بود كه پايان خردادماه، ۵۵۰ هزار پورت VDSL در تهران و قم نصب شده و تا پايان سال، يك ميليون پورت VDSL آماده‌ي واگذاري مي‌شود. تاكنون ۲۹۰ هزار درخواست براي دريافت VDSL در تهران ثبت شده و ۸ هزار خط VDSL در قم تحويل داده شده است.

مديرعامل شركت يوتل گفت كه در چهار ماه گذشته، تعداد ۵۵هزار مودم VDSL به مخابرات داده شده است.

آيا شما تجربه‌ي استفاده از مودم‌هاي يوتل را داشته‌ايد؟ هم انديشي ها خود را با ما درميان بگذاريد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات