اپل tvOS 13 با همراهي از چند متخصص معرفي شد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل دقايقي پيش و طي رويداد WWDC 2019، از آخرين نسخه‌ي سيستم‌عامل تي‌وي او‌اس رونمايي كرد.
تبليغات

كنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در سال ۲۰۱۹، دقايقي است كه كار خود را به‌صورت رسمي و با نطق اصلي اين شركت، آغاز كرده است. تيم‌ كوك WWDC 2019 را با رونمايي از نسخه‌ي جديد tvOS آغاز كرد. 

اپل پس از رونمايي از سرويس اپل تي‌وي پلاس، اكنون ديد كاملا متفاوتي نسبت به اپل تي‌وي و سيستم‌عامل اختصاصي آن دارد. اين شركت سرمايه‌گذاري گسترده‌اي براي تسخير منزل متخصصان كرده است تا محتواي ويديويي و سرگرمي ‌آن‌ها را نيز تأمين كند. در همين راستا نيز در ابتداي رويداد، تيزري از برنامه‌ي For All Mankind پخش شد كه به‌صورت اختصاصي در سرويس اپل تي‌وي پلاس و از پاييز امسال پخش خواهد شد. تمامي اين موارد به‌معناي سيستم عاملي توانمند‌تر است؛ در همين راستا نيز tvOS با قابليت‌هاي جديدي همراه خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران tvOS 13

يكي از قابليت‌هاي جذاب و جديد tvOS، امكان ساخت چند حساب متخصصي براي هر اپل تي‌وي است. بدين ترتيب هر يك از اعضاي خانواده قادر به ورود به حساب‌ متخصصي مدانديشه متخصصين خود هستند كه در نتيجه محتواي مورد علاقه و پيشنهادي خود را مشاهده خواهند كرد. قطعه‌هاي موسيقي و ترانه‌ي متخصصان نيز در اپل تي‌وي و با ورود به حساب متخصصي، شخصي‌سازي خواهد شد. جابجايي بين حساب هر يك از متخصصان ازطريق منو Control Center‌ جديد tvOS 13 در دسترس خواهد بود. 

مرجع متخصصين ايران tvOS 13

به‌گفته‌ي اپل، بسياري از مواقع، تلويزيون‌ها تنها روشن هستند و محتوا را بدون توجه متخصصان پخش مي‌كنند. اپل در اين شرايط و در صورت انتخاب متخصص، تصاوير زنده‌ي (اسكرين‌سيور) جذابي پخش خواهد كرد. اين محتواي HDR تنوع بسياري دارد و انواع نماهاي طبيعت تا حتي پخش تصاويري از فضا در دسترس خواهند بود. به‌گفته‌ي مديران اپل، اين محتواي تصويري با همكاري BBC تهيه شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات