مدل جديد از خودروي سه چرخ اسلينگ شات، رونمايي شد

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نسخه‌ي توليد محدود از سه‌چرخه‌ي پولاريس اسلينگ‌شات با نام گرند تورينگ LE مجهز به پكيج گرافيكي به طور رسمي در  آمريكا رونمايي شد.
تبليغات

اسلينگ‌شات نوعي موتورسيكلت با يك چرخ در عقب و دو چرخ در جلو است؛ كابين اين سه چرخه به سبك خودروهاي كواد ساخته شده، و اولين بار توسط شركت پولاريس آمريكا به بازار معرفي شد. به تازگي پولاريس مدل جديد اسلينگ‌شات گرند تورينگ LE را با انبوهي از تجهيزات فرعي درمينياپوليس رونمايي كرده است و آن را با عنوان "آخرين حد راحتي، جذابيت و فناوري" توصيف مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران polaris slingshot / پولاريس اسلينگ‌شات سه‌چرخه

اين سه‌چرخه الهام‌بخش سفر جسي كيسر سردبير سابق رايداپارت در سال گذشته است و نسخه گرند تورينگ LE به طور كامل همه چيزهايي كه براي مسافرت با آن مورد نياز است، در خود فراهم مي‌كند. از جمله اين امكانات سقف خودرو با نام اسلينگ‌شيد، صندلي‌هاي روكش‌دار وسيستم اطلاعاتي و سرگرمي اين شركت با نام رايد كامند است. رايد كامند بسيار شبيه سيستمي است كه در موتورسيكلت‌هاي توريستي هند يافت مي‌شود و البته واقعا عملكرد مفيدي دارد. اسلينگ‌شات پولاريس در دو رنگ قرمز و خاكستري موجود خواهد بود، و همراه با پكيج گرافيكي ليميتد اديشن عرضه مي‌شود.

راشائل اليا مدير بازاريابي پولاريس اسلينگ‌شات گفت:

نسخه گرند تورينگ LE يك مدل ليميتد اديشن براي رانندگاني است كه به دنبال بهترين و بيش‌ترين امكانات در فناوري، راحتي سواري و ظاهر طراحي اعلا هستند. اين نسخه بهترين گزينه براي تعطيلات آخر هفته در بيرون شهر يا گردش روزانه در اتوبان‌ها است.
مرجع متخصصين ايران polaris slingshot / پولاريس اسلينگ‌شات سه‌چرخه

پولاريس هفته گذشته نسخه محدود اين اسلينگ‌شات را در زادگاهش مينياپوليس رونمايي كرد. اتفاق مهم ديگري كه در مينياپوليس رخ داد، اين بود كه مهماني بزرگ برند ماكسيم با نمايش اسلينگ‌شات پولاريس و با حضور جمع كثيري از مردم علاقه‌مند برگزار شد.

اگرچه طبق قوانين فدرال اين اسلينگ‌شات به عنوان موتورسيكلت طبقه‌بندي شده است، اما الزامات رانندگي با سه‌چرخه پولاريس توسط قانون‌گذاران در سطح ملي تعيين مي‌شود. با رسمي شناخته شدن طبقه‌بندي جديد به نام "اتوسايكل" ، رانندگان اسلينگ‌شات در ۴۱ ايالت نياز به گواهينامه موتورسيكلت براي رانندگي با آن ندارند و گواهينامه رانندگي خودروهاي معمولي البته با اعتبار دولتي كافي خواهد بود.

ارزش اسلينگ‌شات گرند تورينگ LE از ۲۹،۹۹۹ دلار شروع مي‌شود و نسخه محدود آن اوايل بهار در فروشگاه‌هاي پولاريس اسلينگ‌شات در سراسر ايالات متحده آمريكا و كانادا در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات