به‌روزرساني اخير ويندوز 10 باعث حذف اطلاعات مي‌شود

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اخباري به گوش مي‌رسد كه به‌روزرساني اخير ويندوز 10 نه‌تنها اطلاعات را حذف مي‌كند؛ بلكه باعث قطعي مكرر ارتباطات Wi-Fi و بلوتوث مي‌شود.
تبليغات

گويا به‌روزرساني ديگري از ويندوز ۱۰ براي متخصصان دردسر آفرين شده است. به‌روزرساني جديد ويندوز ۱۰ با شماره سريال KB4549951 باعث شده است كه ارتباطات بلوتوث و Wi-Fi برخي از متخصصان به اشكال برخورده و با قطع و وصلي مكرر همراه شود.

برخي از متخصصان نيز گزارش داده‌اند كه پس از نصب ويندوز با كندي شديد سيستم‌عامل مواجه شده‌اند يا هنگام كار در محيط ويندوز ۱۰ با صفحه آبي مرگ برخورد مي‌كنند. علاوه بر موارد فوق گزارش‌هايي نيز به مايكروسافت ارجاع‌شده كه پس از نصب به‌روزرساني جديد برخي از فايل‌ها از سيستم متخصصان بدون اطلاع وي حذف مي‌شود.

كاربران پس از مواجه شدن با اشكالات فوق به انجمن‌هاي مايكروسافت يا صفحات رديت رفته و ايرادات موجود در به‌روزرساني اخير ويندوز ۱۰ را بيان كرده‌اند. يكي از متخصصان در مورد اشكالات پديد آمده پس از نصب به‌روزرساني اخير گفته است:

در محل كارمان، كامپيوترها به‌صورت شبكه به يكديگر متصل هستند. به‌روزرساني جديد ويندوز ۱۰ با شماره سريال KB4549951 باعث شده است كه سرعت شبكه بسيار كاهش يابد؛ براي مثال اوت‌لوك ۳۶۵ در حدود ۳ يا ۴ دقيقه طول مي‌كشد تا بارگذاري شود و در بيشتر مواقع نيز فريز مي‌كند. با اين حال، تمامي اشكالات پس از حذف به‌روزرساني برطرف شده‌اند.

بسياري از متخصصان نيز با ارسال رايانامهي به همراهي ويندوز از قطع و وصل شدن پياپي بلوتوث و Wi-Fi پس از نصب به‌روزرساني جديد خبر داده‌اند و برخي نيز اشاره كرده‌اند كه پس از انجام به‌روزرساني، تعداد مواجه شدن با صفحه آبي مرگ افزايش يافته است.

با اين حال، آنچه از هر گزارشي عجيب‌تر به‌انديشه متخصصين مي‌رسد انتقادات متخصصان به مايكروسافت در مورد حذف يا جابه‌جايي فايل‌هايشان پس از نصب به‌روزرساني جديد ويندوز ۱۰ است. متاسفانه مايكروسافت هنوز نسبت به انتقادات و گزارش‌هاي متخصصان واكنشي نشان نداده است.

بايد در انديشه متخصصين داشت كه بيش از ۱ ميليارد دستگاه در سراسر دنيا مجهز به ويندوز ۱۰ شده‌اند و احتمال پديد آمدن ايرادات و باگ‌ها در برخي از دستگاه‌ها امري طبيعي است. با اين حال بروز چنين اشكالاتي براي متخصصاني كه به‌صورت روزمره از كامپيوترشان استفاده مي‌كنند، مي‌تواند آزاردهنده باشد.

اگر شما نيز پس از نصب به‌روزرساني به چنين اشكالاتي برخورد كرده‌ايد، از روش زير براي حذف به‌روزرساني جديد استفاده كنيد:

  • روي دكمه استارت كليك كنيد يا از بخش جست‌وجوي موجود در دسكتاپ Update History را سرچ كنيد.
  • پس از باز شدن صفحه مرتبط با به‌روزرساني‌ها، گزينه Uninstall Updates را كليك كنيد.
  • در صفحه بازشده به‌دنبال به‌روزرساني‌ا‌ي با شماره سريال KB4549951 گشته و پس از انتخاب آن، گزينه Uninstall را بفشاريد.
  • پس از حذف به‌روزرساني، دستگاه را ري‌استارت كنيد.
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات