معرفي بهترين اپليكيشن هاي جزوه رايگانخوان

پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مطالعه 14 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تاكنون اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان ايراني و بين‌المللي زيادي توسعه يافته‌اند كه مي‌توان به كمك آن‌ها جزوه رايگان‌هاي فارسي و غيرفارسي زيادي را مطالعه كرد.
تبليغات

با توجه به اينكه امروزه هر كاري را مي‌توانيم با موبايل‌هاي هوشمند انجام دهيم، اينكه به‌جاي ورق‌زدن جزوه رايگان چندصد‌صفحه‌اي آن را در موبايل‌هاي هوشمند حمل و مطالعه كنيم، موضوع عجيبي نيست. البته خيلي‌ها معتقدند ورق‌زدن و مطالعه جزوه رايگان‌هاي فيزيكي حس‌و‌حال ديگري دارد؛ اما بايد اين موضوع را مدانديشه متخصصين گرفت كه جزوه رايگان‌هاي ديجيتالي از چند لحاظ مانند ارزش، دسترسي و شخصي‌سازي بهتر به‌صرفه‌تر هستند.

اين مقاله ۸ مرداد ۱۳۹۹ توسط اميرحسين والي نوشته و در ۱۰ آذر ۱۴۰۱ توسط مصطفي عسگري به‌روزرساني شد

در بين اپليكيشن‌هايي كه براي تهيه‌ي جزوه رايگان ديجيتالي و مطالعه‌ي آن‌ها وجود دارد، كدام گزينه از همه بهتر است؟ درادامه، چند اپليكيشن اندرويد و ‌iOS را معرفي خواهيم كرد كه مي‌توانيد از آرشيو بزرگ جزوه رايگانخانه‌ي آن‌ها، آثار دلخواه خود را تهيه و مطالعه كنيد.عناوين اين مقاله:بهترين اپليكيشن هاي جزوه رايگانخوان ايراني

بهترين اپليكيشن هاي جزوه رايگانخوان غيراني

بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان ايراني

در ميان انبوهي از برنامه‌هاي جزوه رايگانخوان، چندين گزينه‌ي ايراني نيز وجود دارند كه با جزوه رايگانخانه‌هاي عظيم خود مي‌‎توانند متخصصان را راضي نگه دارند. در ادامه چند اپليكيشن جزوه رايگانخوان ايراني معروف و متخصصدي از جمله فيديبو، جزوه رايگانراه، طاقچه و ... معرفي شده است.

براي مطالعه بهترين اپليكيشن جزوه رايگان رايگان تا انتهاي اين بخش همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد.

فيديبو

مرجع متخصصين ايران محيط اپليكيشن فيديبو و قابلت هاي مخلتف آن

اگر جزوه رايگان‌خوان باشيد، به‌احتمال زياد فيديبو را مي‌شناسيد كه يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگان‌خوان است. فيديبو از سال ۱۳۹۲ رسما كار خود را شروع كرد و با دريافت حق انتشار ديجيتالي جزوه رايگان‌، جزوه رايگان‌هاي مختلف و محبوبي دراختيار متخصصانش قرار داد. فيديبو از زماني محبوبيت بيشتري پيدا كرد كه در سال ۱۳۹۵ گروه ديجي‌كالا آن را خريد و بعد از تبليغات و ماركتينگ قدرتمند، امروزه به پايه‌ي قدرت اپليكيشن‌هاي جزوه رايگان‌خواني تبديل شده است.

در فيديبو مي‌توانيد به آرشيو بزرگي از جزوه رايگان‌هاي ديجيتالي دست پيدا كنيد و آن‌ها را با ارزشي ارزان‌تر از نسخه‌هاي چاپي بخريد. اين اپليكيشن قابليت‌هاي مختلفي دراختيار متخصصانش قرار مي‌دهد. ازجمله‌ي اين قابليت‌ها عبارت‌اند از: ۱. ارائه‌ي بيش از ۴۰ هزار جزوه رايگان ديجيتالي؛ ۲. وجود حالت شب براي مطالعه در تاريكي؛ ۳. تغيير اندازه و فونت متن جزوه رايگان؛ ۴. اجازه‌ي ورود هم‌زمان سه دستگاه به يك حساب متخصصي؛ ۵. قفسه‌بندي و شخصي‌سازي جزوه رايگان‌ها.

اگر اهل جزوه رايگان‌هاي صوتي هستيد، فيديبو يكي از توليدكنندگان برتر جزوه رايگان و محتواي صوتي است كه به‌صورت اختصاصي اين جزوه رايگان‌ها را ضبط مي‌كند و براي خريد قرار مي‌دهد؛ پس اگر وقت خواندن جزوه رايگان فيزيكي يا ديجيتالي نداريد، بد نيست به بخش جزوه رايگان‌هاي صوتي فيديبو سر بزنيد و حين كاركردن آن‌ها را گوش دهيد.

در سال ۱۳۹۷، فيديبو اولين دستگاه جزوه رايگان‌خوان فارسي را روانه‌ي بازار كرد كه مستقيم به حساب متخصصي فيديبو متصل است و جزوه رايگان‌ها را در شكل و شمايلي جمع‌و‌جور، اما خوانا دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد و براي افرادي مناسب است كه نمي‌خواهند دائما از موبايل همراه خود براي خواندن جزوه رايگان استفاده كنند. اگر اهل جزوه رايگان خواندن هستيد، حتماً اپليكيشن فيديبو را نصب و از آن استفاده كنيد.

نوار

مرجع متخصصين ايران تصاوير محيط اپليكيشن جزوه رايگانخوان صوتي نوار

به گفته‌ي توسعه‌دهندگان نوار، با نصب اپليكيشن مذكور مي‌توان به گنجينه‌ي عظيمي از جزوه رايگان صوتي، سريال صوتي، خلاصه جزوه رايگان و پادكست و ديگر محتواهاي صوتي دسترسي داشت.

هنگامي كه متخصص اپليكيشن نوار را روي موبايل هوشمند خود نصب مي‌كند، مي‌تواند به‌راحتي به جديدترين جزوه رايگان‌ها، سريال‌ها و خلاصه جزوه رايگان‌هاي صوتي دسترسي داشته باشد؛ همچنين بهترين پادكست هاي روز نيز در آن به‌روز مي‌شوند و آماده گوش داده شدن هستند.

براي اينكه محتواي موجود در اين اپليكيشن بهترين كيفيت ممكن را داشته باشد، تيمي حرفه‌اي وظيفه‌ي ضبط، ويرايش و انتشار جزوه رايگان‌هاي صوتي اختصاصي و سريال‌هاي صوتي اورجينال را دارند.

مي‌توانيد به صورت رايگان به بعضي از بخش‌هاي اپليكيشن نوار دسترسي داشته باشيد. اما اگر مي‌خواهيد آيتم‌هاي بيشتري در اختيارتان گذاشته شود، بايد اشتراك خريداري كنيد.

طاقچه

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات معرفي جزوه رايگانخوان ايراني طاقچه

طاقچه يكي از اولين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگان‌خوان بود كه در ايران و با نام «جزوه رايگان من» عرضه شد؛ اما بعدها به طاقچه تغييرنام داد. طاقچه از همان ابتدا با استقبال چشمگير متخصصان روبه‌رو شد و در مدت كوتاهي به شهرت نسبي رسيد و در سال ۱۳۹۳، به‌عنوان يكي از اپليكيشن‌هاي برتر در جشنواره‌ي رسانه‌هاي ديجيتال انتخاب شد.

طاقچه امكان ارائه‌ي حدود ۵۰ هزار جزوه رايگان را فراهم كرده است و اين مي‌تواند تقريباً بزرگ‌ترين آرشيو جزوه رايگان ديجيتالي در تمامي اپليكيشن‌هاي ايراني باشد. اين اپليكيشن در ارائه‌ي جزوه رايگان‌هاي رايگان يكي از گزينه‌هاي برتر ممكن است و به‌صورت هفتگي، جزوه رايگان‌هاي رايگان زيادي دراختيار متخصصانش قرار مي‌دهد.

ويژگي مهم اپليكيشن طاقچه را مي‌توان قابليت «طاقچه‌‌ي بي‌نهايت» دانست. اين سرويس درحقيقت همان خريد اشتراك است و با پرداخت‌ هزينه‌اي اندك، مي‌توانيد در مدت تعيين‌شده به همه‌ي جزوه رايگان‌هاي جزوه رايگانخانه طاقچه دسترسي داشته باشيد كه اين موضوع موردپسند متخصصهاي طاقچه واقع شد و تا امروز، يكي از قابليت‌هايي است كه طاقچه را در جايگاه يكي از اپليكيشن‌هاي برتر جزوه رايگان‌خوان قرار مي‌دهد.

طاقچه شبكه‌اي اجتماعي داخل اپليكيشنش دارد كه به‌كمك آن، متخصصان مي‌توانند تجربه‌هاي خود را از خواندن جزوه رايگان بنويسند و ساير افراد هم از آن تجربه‌ها استفاده و جزوه رايگان بعدي خود را با توجه به نوشته‌هاي ديگر متخصصان انتخاب كنند.

شنوتو

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن جزوه رايگانخوان ايراني شنوتو

شنوتو تقريباً عملكردي مشابه نوار دارد. با نصب اپليكيشن مذكور به كامل‌ترين آرشيو صوتي فارسي دسترسي خواهيد داشت. اگر مايل به گوش دادن به هر فايل صوتي مانند جزوه رايگان صوتي، پادكست يا حتي موسيقي هستيد، شنوتو انتخاب مناسبي خواهد بود.

بيش از هفت هزار سازنده محتوا در شنوتو فعال هستند و پادكست، جزوه رايگان صوتي يا محتواي موسيقي در اين پلتفرم منتشر مي‌كنند. همچنين دسته‌بندي‌هاي مختلف براي محتواهاي موجود وجود دارد كه از آن‌ها مي‌توان به هنر، فناوري، موفقيت و موارد ديگر اشاره كرد.

بايد به خاطر داشت كه همه‌ي محتواهاي موجود در شنوتو رايگان نيست و متخصصان براي دسترسي به تمامشان بايد اشتراك (ماهيانه و ساليانه) خريداري كنند. البته تعداد موارد رايگان در اين اپ كم نيست.

جزوه رايگانراه

مرجع متخصصين ايران محيط نرم افزار جزوه رايگان‌راه كه بخش هاي مختلف آن را به نمايش گذاشته شده است

اپليكيشن جزوه رايگانراه قطعاً محبوبيت ديگر رقيب‌هاي بزرگش، يعني فيديبو و طاقچه را ندارد؛ اما قابليت‌‌ها و ويژگي‌هاي مناسبي كه اين اپليكيشن دارد، باعث مي‌شود نتوانيم به‌راحتي از آن بگذريم و در فهرست اپليكيشن‌هاي برتر جزوه رايگان‌خوان قرار دهيم. اين اپليكيشن طراحي متخصصي بسيار قدرتمندي دارد كه هر متخصصي مي‌تواند به‌راحتي با آن ارتباط برقرار كند و از آن خسته نشود. همچنين سازندگان اين اپليكيشن به رضايت متخصص اهميت بسيار زيادي مي‌‌دهد.

جزوه رايگانراه درمقايسه‌با رقيب‌هاي ديگرش جزوه رايگان‌هاي كمتري در آرشيو دارد و همين موضوع باعث شده است كمتر افرادي به‌سراغش بروند؛ اما جزوه رايگان‌هايي كه در اين بستر قرار گرفته،‌ بسيار جذاب و مهم هستند كه مي‌توانيد تا مدت‌ها از مطالعه آن لذت ببريد.

سبكتو

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن سبكتو

شايد شما جزو آن دسته از افراد باشيد كه زمان كافي يا حوصله مطالعه‌ي كل جزوه رايگان را ندارد؛ اگر اين طور است، سبكتو گزينه‌ي خوبي برايتان به انديشه متخصصين مي‌رسد. اپليكيشن مذكور به‌گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توان به كمك آن در كمترين زمان ممكن خلاصه‌اي از جزوه رايگان مورد انديشه متخصصين را متوجه شد.

حتي ميكروجزوه رايگان‌هاي موجود در سبكتو مي‌توانند به شما كمك كنند جزوه رايگان‌هايي كه پيش‌تر به‌طور كامل خوانده‌ايد را دوباره و در زمان بسيار كمتري مرور كرده و نكات مهم آن را به خاطر بياوريد. با نصب اپليكيشن جزوه رايگانخوان مذكور مي‌توان به تعداد زيادي ميكروجزوه رايگان متني و صوتي، ميكرو مقاله، پادكست و حتي ميكرومقاله دسترسي داشت.

براي دستيابي به تمامي آثار خلاصه‌شده سبكتو مي‌توانيد اشتراك ماهانه يا سالانه خريداري كنيد. همچنين اپ مذكور داراي نسخه‌ي iOS، اندرويد و تحت وب است درنتيجه راه‌هاي زيادي براي استفاده از آن وجود دارند.

خلاصه

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن جزوه رايگانخوان ايراني خلاصه

خلاصه نسبت به ديگر گزينه‌هاي معرفي شده در فهرست كمتر شناخته شده اما مي‌تواند با قابليت‌هاي جالب خود متخصصان زيادي را راضي نگه دارد. با نصب اپليكيشن جزوه رايگانخوان مذكور به فايل‌هاي ۲۰ دقيقه الي يك ساعتي دسترسي خواهيد داشت كه به صورت خلاصه و صوتي جزوه رايگان مورد انديشه متخصصينتان را شرح مي‌دهند تا متوجه شويد در ذهن نويسنده چه مي‌گذشته است.

كارايي اپ خلاصه به سبكتو كه پيش‌تر معرفي شد شباهت دارد و تفاوت آن‌ها در متني و صوتي بود فايل‌هاي ارائه شده است.

هدف خلاصه اين است كه اپليكيشن ساده‌اي باشد تا عادت خوب گوش دادن به جزوه رايگان را در زندگي مردم ايجاد و ارتقا دهد. اين برنامه هميشه با جديدترين جزوه رايگان‌هاي صوتي به‌روز مي‌شود. همچنين بايد به اين مسئله اشاره كرد كه متخصصان با خريد اشتراك با كمترين هزينه به بسياري از جزوه رايگان‌هاي صوتي موجود دسترسي خواهند داشت.

بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان غيرايراني

حال كه چندين اپليكيشن جزوه رايگانخوان ايراني را به شما معرفي كرديم، نوبت به نسخه‌هاي غيرايراني مي‌رسد كه كتا‌ب‌هايي با زبان‌هاي غيرفارسي در خود جاي داده‌اند.

در ادامه چند نمونه از بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان غيرايراني از جمله آمازون كيندل، اپل بوكس و كوبو را مطالعه مي‌كنيم.

Amazon Kindle

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات محيط اپليكيشن Google Play Books

جزوه رايگان‌خوان‌هاي حرفه‌اي حتماً نام برنامه‌ي كيندل را شنيده‌اند. در سال ۲۰۰۷، آمازون برنامه‌ي كيندل را براي انتشار جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي براي موبايل‌هاي هوشمند منتشر كرد و تا امروز، همراهي خيره‌كننده‌اي از اين اپليكيشن كرده است. امروزه، كيندل در جايگاه يكي از اپليكيشن‌هاي برتر جزوه رايگان‌خوان و در بين سه اپليكيشن پردانلود و محبوب و قدرتمند جزوه رايگان‌خوان قرار دارد.

اپليكيشن كيندل تقريباً هر جزوه رايگاني كه دوست داريد، در بايگاني و جزوه رايگانخانه‌اش برايتان قرار داده است و با هوش مصنوعي فوق‌العاده‌ا‌ش، سبك و سياق شما را شناسايي و بعد از آن چندين جزوه رايگان ديگر به شما معرفي مي‌كند تا بتوانيد مدام در حال خواندن جزوه رايگان‌‌هايي باشيد كه دوست داريد و از آن‌‌ها لذت مي‌بريد.

از اپليكيشن كيندل مي‌توانيد به دو شكل جزوه رايگان‌هاي خود را تهيه كنيد: ۱. جزوه رايگان دلخواهتان را بخريد و مستقيماً آن را ازطريق جزوه رايگانخانه‌ي خود دانلود و مطالعه كنيد؛ ۲. اشتراك Prime كيندل را تهيه كنيد كه به اكثر جزوه رايگان‌هاي اين برنامه دسترسي خواهيد داشت. جزوه رايگان‌هايي كه در محدوديت اكانت Prime قرار مي‌گيرند، فقط جزوه رايگان‌هايي هستند كه به‌تازگي منتشر شده‌اند و هنوز براي قرار‌گرفتن در فهرست جزوه رايگان‌هاي پرايم هنوز جديد هستند. در بين تمام اپليكيشن‌هاي فروش جزوه رايگان كه براي متخصصان جهاني ساخته شده است، شايد كيندل بهترين آن‌ها باشد. اين اپليكيشن جزوه رايگان رايگان ios و اندرويد را پلتفرم‌ مقصد خود قرار داده است و مي‌توانيد هم‌اكنون براي موبايل هوشمند خود دانلود كنيد.

Google Play Books

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات معرفي بخش هاي مختلف Amazon Kindle

اينكه گوگل در هر صنعت و موضوعي اپليكيشني متخصصدي دارد، موضوع جديدي نيست. براي خريد و مطالعه‌ي جزوه رايگان، گوگل با Google Play Books يكي از همراهي‌هاي قدرتمند ممكن از ايجاد جزوه رايگانخانه و آرشيو قدرتمند جزوه رايگان‌هاي ديجيتال را فراهم كرده است. با اين اپليكيشن و سرويس، مي‌توانيد جزوه رايگان‌هاي دلخواهتان را بخريد و در جزوه رايگانخانه‌ي شخصي ديجيتالي نگه‌داريد. اين اپليكيشن قابليتي ايجاد مي‌كند كه جزوه رايگانخانه‌ي ديجيتالي خود را قفسه‌بندي و براساس ژانر و موضوع دلخواه آن‌ها را دسته‌بندي كنيد.

اين اپليكيشن قابليت سينك‌كردن با ديگر دستگاه‌ها را دارد كه ازطريق آن مي‌توانيد آخرين ذخيره‌هاي جزوه رايگان‌خواندن خود را در دستگاه‌هاي ديگر اجرا كنيد و جزوه رايگان را ادامه دهيد. اپليكيشن گوگل پلي‌بوك قابليت‌هاي زيادي همچون تنظيمات خروجي تصوير و اندازه‌ي فونت دارد. گوگل پلي‌بوك بيش از چهارميليون جزوه رايگان مختلف را در خود جاي داده است تا يكي از اپليكيشن‌هاي قدرتمند ممكن براي مطالعه‌ي جزوه رايگان باشد. توصيه مي‌كنيم حتماً اين اپليكيشن را امتحان كنيد.

Apple Books

مرجع متخصصين ايران محيط اپليكيشن apple books كه بخش هاي مختلف آن را نشان مي دهد

در ژانويه‌ي ۲۰۱۰، اپل سرويس خريد و مطالعه‌ي جزوه رايگان خود، يعني Apple Books را رونمايي كرد؛ البته در آن زمان، اين سرويس iBooks نام داشت. بعدها، اين اپليكيشن براي آيپد و مك‌بوك هم عرضه شد و استقبال درخورتوجه متخصصان آي او اس را همراه داشت. اپل بوك هم از آرشيو بسيار قدرتمند و فهرست مفصلي بهره‌مند است كه اين اپليكيشن را به يكي از اپليكيشن‌هاي جزوه رايگان‌خوان برتر و رايگان iOS تبديل مي‌كند. البته اپل بوك را مي‌توان يكي از اپليكيشن برتر جزوه رايگان صوتي iOS هم دانست؛ چراكه آرشيو جزوه رايگان‌هاي صوتي اين بستر بسيار كامل و جذاب است.

اپل بوك با رابط متخصصي قدرتمندش، مي‌تواند همان اپليكيشن محبوبي باشد كه ساعت‌ها وقت خود را در آن بگذرانيد. با طرح اضافه‌شدن جزوه رايگان‌هاي رايگان به اين بستر، متخصصان بيشتري به اپل بوك پيوستند و دليل اين اتفاق هم به‌خاطر جزوه رايگان‌هاي بسيار مناسبي بود كه هر هفته رايگان در اپل بوك اضافه مي‌شدند.

Barnes & Noble NOOK

مرجع متخصصين ايران محيط اپليكيشن Barnes & Noble NOOK

برنامه رايگان Barnes & Noble NOOK را براي تلفن هوشمند يا تبلت خود دانلود كنيد تا بتوانيد از تمام محتواي ديجيتال مورد علاقه خود لذت ببريد. در جزوه رايگانخانه الكترونيك عظيم اين اپ بيش از ۴ ميليون جزوه رايگان الكترونيكي، رمان‌هاي گرافيكي، كميك، مانگا و مجلات مختلف وجود دارند كه تنها چند كليك با آن‌ها فاصله داريد. علاوه‌براين، بيش از ۳۰۰ هزار جزوه رايگان صوتي در Nook آپلود شده كه منتظر هستند توسط شما كشف شوند.

درضمن مي‌توانيد تجربه‌ي مطالعه‌ي خود را با چندين استايل فونت و صفحه، قفسه‌هاي جزوه رايگان سفارشي و ابزارهاي اشتراك‌گذاري اجتماعي بهتر كنيد. يكي از نكات جالب Nook اين است كه مي‌تواند در تمام دستگاه‌هاي شما همگا‌م‌سازي شود تا ديگر نگران جابه‌جا شدن آخرين صفحه‌اي كه خوانديد نباشيد.

در نهايت بايد گفت، توسعه‌دهندگان Nook ادعا مي‌كنند كه مجموعه‌ي موجود به كمك توصيه‌هاي جزوه رايگانفروشان متخصص و با تجربه جمع‌آوري شده است.

FBReader

مرجع متخصصين ايران محيط داخلي اپليكيشن اپ FBReader يا Favorite Book Reader

اپ FBReader يا Favorite Book Reader برنامه جزوه رايگانخوان الكترونيكي است كه مي‌تواند جزوه رايگانخانه، نشانك‌ها و ديگر موارد را با سرويس ابري مبتني بر گوگل درايو خود همگام كند.

FBReader اپليكيشن محبوبي است كه بيش از ۳۰ ميليون‌بار نصب شده و روي لينوكس، اندرويد، iOS، ويندوز و مك‌او‌اس كار مي‌كند. اپ مذكور از بسياري از فرمت‌هاي جزوه رايگان الكترونيكي از جمله ePub ،mobi ،fb2 ،HTML ،RTF و متن ساده همراهي مي‌كند. فرمت‌هاي اصلي ePub و fb2 هستند. درضمن، اين برنامه جزوه رايگانخوان از موتور رندر سبك، سريع و بسيار قابل تنظيم خود بهره مي‌برد.

از ويژگي بسيار خوب FBReader مي‌توان به امكان تنظيم فونت و روشنايي صفحه، همراهي از ۳۴ زبان و فرمت‌هاي متعدد اشاره كرد. مي‌توانيد همين حالا آن را براي سسيتم‌عامل‌هاي مختلف دانلود و نصب كنيد.

Scribd

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات معرفي اپليكيشن Scribd

جزوه رايگانخانه ديجيتالي Scribd حاوي هزاران عنوان پرفروش از تقريباً هر ژانر قابل تصوري، از جمله جنايي، سفر، عاشقانه و سياسي، است. اپليكيشن مذكور به قدري خوب عمل كرده كه فوربس از آن به‌عنوان «نتفليكس براي جزوه رايگان‌ها» ياد كرده است. همچنين نبايد فراموش كرد كه مي‌توانيد براي ۳۰ روز به صورت رايگان در برنامه مذكور مطالعه كنيد.

بخش جزوه رايگان‌هاي صوتي Scribd به‌گونه‌اي توسعه يافته كه مي‌توان سرعت راوي را كم يا زياد كرد. همچنين دكمه‌اي نيز براي تنظيم تايمر خواب تعبيه شده است. مانند بسياري از اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان ديگر، در اين برنامه نيز مي‌توانيد جزوه رايگان مورد انديشه متخصصين خود را دانلود و به صورت آفلاين بخوانيد. همچنين ابزارهايي نيز براي يادداشت‌برداري، حاشيه‌نويسي و علامت‌گذاري دراختيار متخصصان قرار مي‌گيرد.

از ديگر ويژگي‌هاي Scribd مي‌توان به امكان شخصي‌سازي سايز فونت و پس‌زمينه صفحه اشاره كرد و هر متخصصي مي‌تواند آن‌ها را مطابق با سليقه‌ي خود تغيير دهد.

Kobo

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Kobo

با بيش از ۶ ميليون عنوان مختلف، Kobo براي هر دسته از خوانندگان خود جزوه رايگان خاص خود را دارد كه مي‌تواند ارائه كند. هنگامي كه جزوه رايگان‌هاي الكترونيكي يا صوتي خود را از اين اپ خريداري مي‌كنيد، آن‌ها مستقيماً داخل آن به نمايش درمي‌آيند و فايل جداگانه‌اي به دستگاهتان اضافه نمي‌شود.

از امكانات آن‌ مي‌توان به رابط متخصصي دوستانه، وجود پيش‌نمايش جزوه رايگان پيش از خريد آن و امكان ويرايش اندازه و استايل متن اشاره كرد. همچنين مي‌‌توانيد از دقيقاً همان‌جايي كه خواندن را موقف كرديد، ادامه دهيد و نيازي نيست براي پيدا كردن صفحه مورد انديشه متخصصين زمان بگذاريد. درضمن، حالت شب به متخصص اجازه مي‌دهد در فضاي تاريك با فشار بسيار كمتري نسبت به حالت عادي مطالعه كند.

از ويژگي‌هاي جذاب ديگر Kobo مي‌توان به ديكشنري داخلي اشاره كرد. همچنين مي‌توانيد به كمك ابزارهاي موجود در آن يادداشت برداري كرده و حتي نكات مهم را هايلايت كنيد.

در ادامه مي‌توانيد اپليكيشن Kobo را براي دستگاه خود دانلود كرده و از آن‌ استفاده كنيد.

در اين مطلب، به چند اپليكيشن برتر خريد و مطالعه‌ي جزوه رايگان اشاره كرديم كه اميدواريم برايتان مناسب بوده باشد. اگر اپليكيشن ديگري مي‌شناسيد كه در اين فهرست اضافه نشده است، حتماً در بخش انديشه متخصصينات به ما معرفي كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات