تخفيفان بخشي از مبلغ خريد در فروشگاههاي زنجيرهاي را به مشتري بازميگرداند
تخفيفان، سرويس فروش گروهي كه سال پيش با نتبرگ ادغام شد، امروز با فروشگاه زنجيرهاي رفاه قرارداد همكاري امضا كرد. امضاي اين قرارداد آغاز همكاري تخفيفان با فروشگاههاي زنجيرهاي كشور است كه با راهاندازي سرويس بازگشت وجه نقد تخفيفان مقارن شده و به متخصصان اين پلتفرم اجازه ميدهد با خريد از فروشگاههاي فيزيكي، بخشي از مبلغ پرداختي را به كارت بانكي خود بازگردانند.
به گزارش روابط عمومي تخفيفان، اين شركت در انديشه متخصصين دارد با راهاندازي سرويس جديد طي دو هفتهي آينده، راه متخصصان را براي خريد با تخفيف از فروشگاههاي فيزيكي هموار كند. تخفيفان سال پيش سرويس «پولتو» را ارائه كرد كه سامانهاي براي بازگشت درصدي از مبلغ پرداختي خريد اينترنتي است. بهگفتهي نازنين دانشور، بنيانگذار و مديرعامل تخفيفان، اين شركت در انديشه متخصصين دارد خدمات خود را در دستههاي جديد گسترش دهد تا نقش بيشتري در زندگي روزانه مشتريان داشته باشد.
دانشور اضافه ميكند: «همزمان با اين سرويس جديد براي مشتريان، سرويسهاي جديدي مبتني بر هوش مصنوعي براي شركاي تجاريمان به پلتفرم تخفيفان اضافه ميشود كه نقش خيلي پررنگي در آيندهي محصولات ما خواهد داشت. رويكرد ما در تخفيفان اين است كه بتوانيم در هر خريد براي مشتريان و شركاي تجاريمان ارزش پايدار ايجاد كنيم.»
سرويس بازگشت وجه نقد تخفيفان چگونه كار ميكند؟
سرويس جديد تخفيفان رايگان است و مشتري فقط بايد كارتهاي بانكي كه با آنها خريد روزانه انجام ميدهد، در تخفيفان ثبت كند تا مبلغ همان زمان يا نهايتا تا ۲۴ ساعت بعد، بهصورت اعتبار در كيف پول وي در تخفيفان واريز شود. درنتيجه، نحوهي خريد كردن تغييري نميكند و تنها نياز به ثبت نام متخصص در تخفيفان يا بهروزرساني برنامه است. البته تخفيفان ميگويد لازم است در زمان پرداخت سبد خريد، خود را مشتري تخفيفان معرفي كنيد.
سرويس جديد تخفيفان با همكاري شبكه بانكي كشور و در قالب شبكه پرداخت كشور صورت ميگيرد. مبلغ واريزي، بسته به نوع خريد در فروشگاههاي مختلف و دستههاي مختلف، متفاوت خواهد بود؛ اما تخفيفان ادعا ميكند كه مقدار وجه بازگشتي بدون توجه به مبلغ پرداختي محاسبه ميشود.
هم انديشي ها