بهترين اپليكيشن هاي اندرويد 2024

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 69 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين اپليكشن‌هاي اندرويد
اگر دنبال دانلود و نصب بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد در تمام زمينه‌هاي متخصصدي، از عكاسي و بهره‌وري تا سبك زندگي هستيد، اين مقاله براي شما است.
تبليغات

موبايل‌‌هاي هوشمند در واقع ابركامپيوترهايي در اندازه‌ي جيبي هستند كه با دوربين‌هاي حرفه‌اي، باتري‌هايي با عمر طولاني و توانايي پردازش اطلاعات فوق سنگين، به يكي از ابزارهاي جدانشدني زندگي انسان مدرن تبديل شده‌اند. اما اين ابركامپيوترهاي جيبي بدون كمك اپليكيشن‌هايي كه زندگي ما را آسان‌تر، سرگرم‌كننده‌تر و غني‌تر از پيش كنند، به چه كاري مي‌آيند؟

كاربران اندرويد (تاريخچه كامل اندرويد) به بيش از از ۲٫۵ ميليون اپليكيشن در گوگل پلي دسترسي دارند؛ اما دانلود و نصب تك‌تك آن‌ها براي پيدا كردن اپليكيشن مورد نياز، ممكن است چندين سال طول بكشد! به همين خاطر در اين مقاله سعي شده فهرستي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد در تمام زمينه‌هاي متخصصدي از جمله بهره‌وري، عكاسي، سرگرمي، موسيقي، يادگيري، سلامت، سبك زندگي و بسياري موارد ديگر معرفي شود تا بتوانيد به‌راحتي اپليكيشن مدانديشه متخصصين خود را پيدا و از آن استفاده كنيد.

فهرست مطالب

بهترين اپليكيشن‌هاي بهره‌وري اندرويد

۱- اپليكيشن كيبورد Grammarly

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن grammarly

توسعه‌دهنده:‌ Grammarly, Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر هنگام تايپ انگليسي ديكته‌ي صحيح كلمات را فراموش مي‌كنيد يا حواستان نيست فعل و فاعل را با هم مطابقت بدهيد و در عين حال از قابليت تصحيح خودكار كيبورد پيش‌فرض موبايل يا تبلت اندرويدي خود دل خوشي نداريد، Grammarly جايگزين بسيار مناسبي است. با Grammarly احتمالاً از قبل در محيط مرورگر خود آشنايي داريد؛ حالا مي‌توانيد اين قابليت را به موبايل موبايل و تبلت خود بياوريد.

كيبورد Grammarly يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي مشخص كردن ايرادات تايپي و گرامري و پيشنهاد شكل صحيح نوشتن به حساب مي‌آيد. اين كيبورد براي نوشتن رايانامه، پست‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام و حتي ويرايش متن‌هاي بلند بسيار متخصصدي است. با نصب و فعال‌سازي اين كيبورد، اعمال تصحيح ايرادات بسيار آسان مي‌شود و حتي مي‌توانيد توضيح كامل‌تري درباره‌ي ايرادات گرامري‌تان بخوانيد.

۲- اپليكيشن جامع Microsoft Office

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن‌‌ آفيس

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

مجموعه‌ي آفيس سه اپليكيشن نام‌آشنا و قابل اعتماد ورد، اكسل و پاورپوينت را ادغام كرده و علاوه بر آن قابليت‌هاي ديگري به اين مجموعه‌ي بسيار متخصصدي افزوده است. با دانلود و نصب آفيس مي‌توانيد به‌راحتي و هم‌زمان با افراد ديگر روي فايل‌هاي ورد كار كنيد، راخبار تخصصيه بنويسيد، در اكسل فهرست درست كنيد، با پاورپوينت اسلايدهاي زيبا بسازيد و تمام اين فايل‌ها را در موبايل خود يا فضاي ابري شخصي يا سازماني ذخيره كنيد.

قابليت‌هاي اضافه‌شده به اين اپليكيشن شامل ساخت سريع PDF از تصاوير يا فايل‌هاي ورد، اكسل و پاورپوينت، امضاي PDF به كمك انگشت، كدخوان QR و تبديل عكس به فايل ورد قابل ويرايش و چند مورد ديگر است. با اتصال اكانت خود به اشتراك مايكروسافت 365 مي‌توانيد از ويژگي‌هاي پولي درون اپليكيشن نيز استفاده كنيد.

۳- اپليكيشن سرويس ميزباني وب GitHub

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن github

توسعه‌دهنده:‌ GitHub

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان

آن دسته افرادي كه از نسخه‌ي وب GitHub استفاده مي‌كنند، لازم است اپليكيشن آن را براي دسترسي سريع و راحت به پروژه‌هاي خود، روي موبايل داشته باشند. GitHub بزرگ‌ترين هاست پروژه‌هاي توسعه‌دهندگان به‎ حساب مي‌آيد و در واقع شبيه فضاي ابري براي ذخيره‌ي كد است. گيت‌هاب از پروژه‌هاي كد منبع در انواع مختلف زبان‌هاي برنامه‌نويسي ميزباني مي‌كند و قادر است پروژه‌ها را در ورژن‌هاي مختلف به‌صورت يكپارچه ذخيره كند.

در اپليكيشن GitHub مي‌توانيد بازخورد خود را در مورد پروژه به اشتراك بگذاريد يا چند خط كد را مطالعه كنيد. اين اپليكيشن به شما امكان مي‌دهد هر جا كه هستيد، پروژه را پيش ببريد، با تيم خود در ارتباط باشيد، اشكالات را اولويت‌بندي كنيد و حتي درخواست‌هاي pull را ادغام كنيد.

۴- اپليكيشن خودكارسازي IFTTT

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن IFTTT

توسعه‌دهنده:‌ IFTTT, Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌‎وري

امتياز:‌ ۳٫۸

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اپليكيشن IFTTT‌ (مخفف If This Then That به ‌معني اگر اين سپس آن) به متخصصان امكان مي‌دهد زنجيره‌اي از عبارات شرطي ايجاد كنند كه در اثر تغييراتي كه در سرويس‌هاي تحت وب مانند اينستاگرام، فيسبوك، جي‌ميل، تلگرام، پينترست و ... مي‌افتد، اجرا مي‌شود.

به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد بسياري از كارهاي تحت وب خود را به‌طور خودكار و با استفاده از اين عبارات شرطي كه به‌راحتي قابل ايجاد است، انجام بدهيد. مي‌توانيد دستور جديدي در اين اپليكيشن ايجاد كنيد يا از دستورها ساخته‌شده توسط متخصصان ديگر استفاده كنيد تا براي مثال، اگر توييتي با هشتگ خاصي ارسال كرديد، پيامي به آدرس رايانامهي كه مشخص كرديد، فرستاده شود؛ يا اگر عكسي به گالري موبايل‌تان اضافه شد، به‌طور خودكار در فضاي ابري ذخيره شود.

يكي از دستورالعمل‌هاي جالب IFTTT به پيش‌بيني هواشناسي مربوط مي‌شود. مثلاً اگر هوا باراني يا برفي بود، نوتيفيكشني به موبايل شما ارسال مي‌شود؛ يا اگر دوست داريد هميشه در جريان آخرين سريال‌ها و فيلم‌هاي نتفلكيس قرار بگيريد، مي‌توانيد به كمك دستورعمل IFTTT از آن باخبر شويد. استفاده از اين اپليكيشن شما را از انجام بسياري از كارهاي وقت‌گير و تكراري نجات مي‌دهد.

۵- اپليكيشن دستيار صوتي Google Assistant

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۰

ارزش:‌ رايگان

اگر موبايل اندرويدي شما به‌طور پيش‌فرض به اپليكيشن Google Assistant كه همان دستيار صوتي گوگل است، مجهز نيست، نصب آن به‌شدت توصيه مي‌شود.

با Google Assistant مي‌توانيد تنها به كمك صدا و بدون نياز به استفاده از دست، كارهاي روزانه‌ي خود را انجام بدهيد. بعد از نصب اين اپليكيشن رايگان و با گفتن «Hey Google»، مي‌‎توانيد انجام كارهاي خود را به گوگل بسپاريد. مثلاً مي‌توانيد پخش آهنگ يا ويدئوي خاصي را درخواست كنيد يا از Google Assistant بخواهيد به‌جاي شما تماس بگيرد، پيام يا رايانامه بفرستد. اگر پشت فرمان هستيد، مي‌توانيد با گفتن «Hey Google»، آدرس مغازه‌ها، رستوران‌ها و اطلاعات مربوط به ترافيك و مسيريابي را از اين اپليكيشن بپرسيد.

۶- اپليكيشن بازي‌سازي تسك Habitica

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن habitica

توسعه‌دهنده:‌ HabitRPG, Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۳٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Habitica از رويكردي منحصربه‌فرد براي خلق عادت استفاده مي‌كند و آن هم تبديل عادت به بازي است! هنگام كار با اين اپليكيشن انگار درحال بازي نقش‌آفريني هستيد: عادات، اهداف روزانه و فهرست كارهايي كه بايد انجام بدهيد را به سبك مأموريت‌هاي روزانه در بازي انجام دهيد و با پيشروي در اين «بازي»، قابليت‌ها و آيتم‌هايي مانند زره، حيوانات خانگي، مهارت‌ها و حتي مأموريت‌هاي جديدي را باز كنيد!

در Habitica مي‌توانيد با دوستان خود با هيولاها مبارزه كنيد و از طلايي كه در بازي به دست مي‌آوريد براي خريد تجهيزات يا تماشاي قسمتي از برنامه‌ي تلويزيوني مورد علاقه‌ي خود استفاده كنيد. اين اپليكيشن انعطاف‌پذير، اجتماعي و سرگرم‌كننده، بهترين راه براي ايجاد انگيزه براي انجام هر كاري است.

۷- اپليكيشن مديريت رايانامه Spark Email

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن spark email

توسعه‌دهنده:‌ Readdle Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان

اگر اينباكس رايانامه شما پر از اسپم شده و ديدن رايانامه‌هاي مهم را سخت كرده است، اپليكيشن Spark Email روش خوبي براي حل اين معضل است. اين اپليكيشن با اولويت‌بندي هوشمند، مهم‌ترين رايانامه‌ها را به شما نشان خواهد داد. ابزارهاي پيشرفته‌ي موجود در اين اپليكيشن نظير تعيين زمان براي فرستادن رايانامه يادآوري فرستادن رايانامه، جستجوي پيشرفته و قابليت Undo Send، اپليكيشن Spark Mail را به يكي از بهترين‌هاي اندرويد در حوزه‌ي مديريت رايانامه تبديل كرده است.

Spark Email از چندين اكانت رايانامهي مختلف در جيميل، ‌AOL، هاتميل، MSN ياهو، آيكلود، Microsoft Outlook و بسياري موارد ديگر همراهي مي‌كند.

۸- اپليكيشن ذخيره‌سازي Microsoft OneDrive

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن one drive

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

با ساخت اكانت در Microsoft OneDrive مي‌توانيد از ۵ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي ابري به‌طور رايگان استفاده كنيد؛ اگر اشتراك Office 365 داشته باشيد، اين فضا تا يك ترابايت ارتقا مي‌يابد. اين اپليكيشن براي بكاپ گرفتن از همه‌ي اسناد، صفحات گسترده و حتي عكس‌هاي شما گزينه‌ي بسيار مناسبي است. كافي است گزينه‌ي Camera Upload را فعال كنيد تا از عكس‌هاي گرفته‌شده با دستگاه اندرويدي خود به‌طور خودكار بكاپ گرفته شود.

Microsoft OneDrive قابليت اسكن فايل ويرايش PDF و رمزنگاري پوشه‌ها را دارد.

۹- اپليكيشن ساخت و اشتراك اسناد Google Docs

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن google docs

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

گوگل داكس يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي بهره‌وري براي اندرويد است كه به‌راحتي امكان توليد و ويرايش اسناد متني را در هر زمان و هر مكان فراهم مي‌كند، چون اسناد به‌جاي ذخيره درحافظه‌ي ذخيره‌سازي دستگاه، ازطريق سرويس ابري دردسترس خواهد بود. قابليت ذخيره‌ي الكترونيك اسناد متني درواقع يكي از بهترين قابليت‌هاي گوگل داكس است، چون ديگر لازم نيست نگران از دست دادن فايل‌هاي ذخيره‌نشده يا دسترسي نداشتن به فايل‌هايي باشيد كه در كامپيوتر خانه يا محل كار جا مانده است.

گوگل داكس امكان اشتراك‌گذاري اسناد با متخصصان ديگر دارد. در محيط گوگل داكس مي‌توانيد به‌صورت آفلاين كار كنيد و از بسياري از قابليت‌هاي مايكروسافت ورد در آن لذت ببريد.

۱۰- اپليكيشن مديريت زمان پومودورو Focus To-Do

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن focus

توسعه‌دهنده:‌ SuperElement Soft

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Focus To-Do يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي برنامه‎‌ريزي و مديريت كارها و تركيبي از تكنيك مديريت زمان پومودورو و مديريت تسك است. اين اپليكيشن با تكيه بر روشي كاملاً علمي انگيزه‌ي شما را براي انجام و به اتمام رساندن كارهاي روزانه‌ بالا مي‌برد.

اين اپليكيشن ابزاري براي مديريت زمان و فهرستي از كارهاي روزانه است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا تسك‌هاي خود را فهرست كنيد، تايمر را براي انجام كار يا مطالعه فعال كنيد، براي تسك‌هاي مهم يادآوري مشخص كنيد و زماني را كه براي كار صرف مي‌كنيد، مطالعه كنيد.

طرز كار تكنيك پومودورو:

  • كاري كه مي‌خواهيد انجام بدهيد، انتخاب كنيد.
  • براي آن ۲۵ دقيقه وقت تعيين و شروع به كار كنيد.
  • با به صدا در آمدن تايمر پومودورو، ۵ دقيقه استراحت كنيد.

۱۱- اپليكيشن برنامه‌ريزي رويداد Doodle

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن doodle

توسعه‌دهنده:‌ Doodle.com

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

از Doodle مي‌توانيد براي تعيين بهترين زمان براي برگزاري هر نوع رويدادي از جمله مهماني دوستانه، پيك‌نيك، جلسات كاري، جزوه رايگان‌خواني و تمرينات ورزشي استفاده كنيد.

به كمك Doodle مي‌توانيد چندين تاريخ مناسب برگزاري رويداد را پيشنهاد بدهيد و از شركت‌كنندگان بخواهيد تاريخ مدانديشه متخصصين خود را انتخاب كنند. استفاده از اين اپليكيشن كاملاً رايگان و بسيار آسان است و افراد براي شركت در تعيين تاريخ رويداد نيازي به داشتن اين اپليكيشن ندارند!

۱۲- اپليكيشن پر كردن و امضاي پي‌دي‌اف Adobe Fill & Sign

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن adobe fill

توسعه‌دهنده:‌ Adobe

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان

Adobe Fill & Sign تمام اشكالات شما را براي پر كردن يا امضاي PDF برطرف مي‌كند. با داشتن اين اپليكيشن ديگر نيازي به تبديل PDF به ورد و بعد دوباره به PDF نيستيد.

شما حتي مي‌توانيد از فرم كاغذي عكس بگيريد و آن را به كمك Adobe Fill & Sign روي موبايل يا تبلت خود پر، سپس به‌صورت الكترونيكي امضا و آنگاه ارسال كنيد؛ به همين سادگي و بدون نياز به سند فيزيكي، چاپ و فكس.

۱۳- اپليكيشن مديريت رمز عبور Enpass

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن enpass

توسعه‌دهنده:‌ Enpass Technologies Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان

ديگر از رمز عبور يكسان براي ثبت ‌نام و ورود به وب‌سايت‌ها و اپليكيشن‌هاي مختلف استفاده نكنيد. با Enpass مي‌توانيد حتي بدون اتصال به اينترنت، رمز عبورهاي قدرتمند ايجاد كنيد و اجازه بدهيد اين اپليكيشن به‌جاي شما اطلاعات ورود را به‌طور خودكار پر كند.

مزيتي كه Enpass به ديگر اپليكيشن‌هاي مديريت رمز عبور دارد، عدم اتصال آن به اينترنت است؛ درنتيجه اطلاعات شما در سرور اين اپليكيشن ذخيره نمي‌شود و فقط روي دستگاه شما قرار دارد. البته مي‌توانيد اين اطلاعات را به كمك سرويس‌هاي ابري نظير دراپ‌باكس يا گوگل‌درايو بين دستگاه‌هاي ديگر خود همگام‌سازي كنيد.

۱۴- سرويس ذخيره‌سازي امنيتي MEGA

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن mega

توسعه‌دهنده:‌ Mega Ltd

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

راه‌هاي زيادي براي ذخيره‌سازي فايل‌ها و تصاوير در فضاي ابري وجود دارد؛ اما تمام اين گزينه‌ها به اندازه‌ي كافي فايل‌هاي شما را رمزگذاري نمي‌كنند. MEGA اما به لطف قابليت كنترل متخصص بر فرايند رمزگذاري فايل‌هاي شخصي نسبت به گزينه‌هاي مشابه برتري دارد. در ضمن، بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي مي‌توانيد از فضاي ذخيره‌ي ۵۰ گيگابايتي آن استفاده كنيد و با پرداخت پول اين فضا را تا ۱۶ ترابايت افزايش بدهيد.

۱۵- اپليكيشن ويرايش و تايپ متن JotterPad

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن jotterpad

توسعه‌دهنده:‌ Two App Studio Pte. Ltd

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اپليكيشن JotterPad براي افرادي طراحي شده است كه به نويسندگي علاقه دارند. اين اپليكيشن ويرايشگر متن بسيار ساده‌‎اي دارد و حواس شما را هنگام نوشتن پرت نمي‌كند. JotterPad بهترين ابزار براي نوشتن جزوه رايگان، رمان، شعر، مقاله و فيلم‌نامه است. اين اپليكيشن قابليت تغيير فونت، حالت شب، پيدا كردن عبارت و ذخيره خودكار دارد و تمام فايل‌هاي شما در فضاي ابري بلافاصله همگام‌سازي مي‌شود.

۱۶- اپليكيشن نوت‌برداري و برنامه‌ريزي Notion

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن notion

توسعه‌دهنده:‌ Notion Labs, Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۳٫۸

ارزش:‌ رايگان

Notion يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد در حوزه‌ي يادداشت‌نويسي، برنامه‌ريزي و مديريت زمان است. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد تمام امور روزانه، هفتگي و ماهانه‌ي خود را به‌صورت حرفه‌اي و به ترتيب اولويت سازماندهي و براي تك‌تك آن‌ها زمان‌بندي دقيقي مشخص كنيد. بعد از تكميل هر تسك از فهرست مي‌توانيد كنار آن تيك بزنيد تا در پايان روز برآورد درستي از بهره‌وري خود داشته باشيد.

يكي از مزيت‌هاي كم‌نظير Notion ايجاد شيت برنامه‌ريزي گروهي و مناسب افرادي است كه مي‌خواهند به‌صورت گروهي روي پروژه‌اي با هم كار كنند و در تعامل باشند. Notion در اين حالت شبيه پلتفرم ترلو يا آسانا عمل مي‌كند و به مديرگروه اين امكان را مي‌دهد تا همكاري مؤثري بين اعضاي گروه برقرار كند.

۱۷- اپليكيشن مديريت رمز عبور Bitwarden

مرجع متخصصين ايران اپ اندرويد bitwarden براي مديريت پسورد

توسعه‌دهنده:‌ Bitwarden Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان

اگر براي مديريت رمزهاي عبور خود مايل به استفاده از قابليت‌هاي پريميوم LastPass نيستيد، Bitwarden گزينه‌ي جايگزين مناسبي است كه تمام قابليت‌هاي خود را به‌طور رايگان دراختيار متخصص قرار مي‌دهد. ايجاد، نگه‌داري و دسترسي به رمز عبور در اين اپليكيشن بسيار آسان است. تمام داده‌هاي واردشده به اين اپليكيشن در گاوصندوق رمزنگاري‌شده نگه‌داري مي‌شود و قابل همگام‌سازي بين تمامي دستگاه‌هاي شما است.

Bitwarden داده‌ها را با كليد AES-256 بيتي رمزنگاري كرده است و طبق ادعاي شركت، هيچ يك از اعضاي تيم قادر به خواندن اطلاعات رمزنگاري‌شده‌ي شما نيست.

۱۸- اپليكيشن اسكن پي‌دي‌اف Microsoft Lens

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن microsoft-lens

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان

Microsoft Lens يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد موجود در گوگل پلي براي اسكن فايل‌ها است. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد تصاوير را به PDF، ورد، پاورپوينت يا حتي فايل اكسل تبديل كنيد؛ متون دست‌نويس يا پرينت‍شده را به فايل ديجيتال برگردانيد و در OneNote، OneDrive يا دستگاه خود ذخيره كنيد. حتي مي‌توانيد تصاوير گالري دستگاه خود را به فايل ديجيتال و قابل ويرايش تبديل كنيد.

از ديگر موارد قابل اسكن توسط Microsoft Lens مي‌توان به يادداشت‌ها، رسيدها و مطالب نوشته‌شده روي وايت‌برد اشاره كرد. همچنين مي‌توانيد كارت ويزيت را اسكن و در فهرست مخاطبان خود ذخيره كنيد.

۱۹- اپليكيشن انتقال فايل Send Anywhere

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن send-anywhere

توسعه‌دهنده:‌ Estmob Inc

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Send Anywhere گزينه‌ي بسيار متخصصدي و مناسبي براي انتقال انواع فايل نظير عكس، ويدئو و آهنگ از دستگاه اندرويدي به ساير دستگاه‌ها از جمله كامپيوتر، آيفون، آيپد، آيپاد و البته دستگاه‌هاي اندرويدي ديگر است. از مزيت‌هاي اين اپليكيشن مي‌توان به همراهي از انتقال فايل با حجم بالا و بي‌نيازي به اتصال اينترنت اشاره كرد.

براي استفاده از اين اپليكيشن كافي است كليد ۶ رقمي يكبار مصرف را با دستگاهي كه مي‌خواهيد فايل‌ها به آن منتقل شود، به اشتراك بگذاريد. اين اپليكيشن از ارسال فايل به چندين نفر ازطريق لينك همراهي مي‌كند. امنيت فايل‌ها با كليد ۲۵۶ بيتي ضمانت شده است.

۲۰- اپليكيشن ايجاد و ويرايش پي‌دي‌اف Adobe Acrobat Reader

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن adobe-acrobat-reader

توسعه‌دهنده: Adobe

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Adobe Acrobat Reader برنامه‌اي مطمئن و رايگان براي ايجاد، ويرايش و مشاهده‌ي PDF است. يكي از مزيت‌هاي Adobe Acrobat Reader نسبت به اپليكيشن‌هاي مشابه، سرعت بالاي باز كردن فايل‌هاي بزرگ در دستگاه اندرويدي شما است.

به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد به‌راحتي در فايل‌هاي PDF جست‌وجو كنيد، يادداشت بنويسيد، فرم‌هاي PDF را پر يا آن‌ها را امضا كنيد. اين اپليكيشن قابليت اتصال رايگان به حساب Adobe Document Cloud و Dropbox را فراهم كرده است. همچنين با Adobe Acrobat Reader مي‌توانيد فايل‌هاي مايكروسافت آفيس و تصاوير را به PDF تبديل يا اسناد PDF را به‌عنوان فايل‌ قابل ويرايش مايكروسافت ورد يا اكسل ذخيره كنيد.

۲۱- اپليكيشن دانلود تورنت Flud

مرجع متخصصين ايران بهترين اپليكيشن اندرويد Flud

توسعه‌دهنده:‌ Delphi Softwares

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + پرداخت درون برنامه‌اي

مدت‌ها است در آيفون خبري از اپليكيشن‌هاي تورنت نيست، اما در بازار اپليكيشن‌هاي اندرويدي، تا دلتان بخواهد اپ‌هايي براي دانلود تورنت موجود است؛ در بين آن‌ها، Flud يكي از بهترين‌ اپليكيشن‌هاي اندرويدي است كه رابط متخصصي تميزي دارد و براي آپلود و دانلود فايل‌ها محدوديت سرعت در انديشه متخصصين نگرفته است.

از قابليت‌هاي Flud مي‌توان به اولويت‌بندي دانلود، همراهي از لينك مگنت و دانلود بخش‌هاي فايل به ترتيب اشاره كرد. نسخه‌ي رايگان اين اپليكيشن تمام قابليت‌ها را دراختيار متخصص مي‌گذارد و نسخه‌ي پولي تبليغات را حذف مي‌كند.

۲۲- اپليكيشن مديريت فايل Files by Google

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن files by google

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان

Files by Google ابزار قدرتمندي براي مديريت فايل است و با پيشنهاد پاك كردن فايل‌هايي كه به آن‌ها نيازي نداريد، كمك مي‌كند فضاي ذخيره‌سازي بيشتري روي دستگاه اندرويدي خود داشته باشيد. جستجوي فايل‌هاي مدانديشه متخصصين شما در اين اپليكيشن به‌سرعت همچنين مي‌توانيد به‌طور آفلاين و سريع فايل‌هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.

۲۳- اپليكيشن اسكنر Tiny Scanner

مرجع متخصصين ايران

توسعه‌دهنده:‌ Beesoft Apps

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

با Tiny Scanner موبايل موبايل خود را به اسكنر قابل ‌حمل تبديل كنيد. اين اپليكيشن مي‌تواند اسناد، عكس‌ها، رسيدها، گزارش‌ها و تقريباً هر فايل ديگري را اسكن و به‌صورت پي‌دي‌اف يا عكس ذخيره كند. Tiny Scanner سرعت اجراي بالايي دارد و طراحي ساده و زيباي آن براي موبايل و تبلت مناسب است. بعد از اسكن فايل‌ها مي‌توانيد آن‌ها را داخل پوشه‌هايي در اپليكيشن مرتب كنيد يا به روش‌هاي مختلف از جمله رايانامه، دراپ‌باكس، گوگل‌درايو يا اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان، منتقل كنيد.

Tiny Scanner قابليت اسكن رنگي، سياه و سفيد و خاكستري دارد. اين اپليكيشن گوشه‌هاي كاغذ را به‌طور خودكار شناسايي مي‌كند، نويسه‌خوان نوري (OCR) آن از زبان‌هاي مختلف همراهي مي‌كند و از هوش مصنوعي بهره مي‌برد.

۲۴- اپليكيشن مديريت فايل Simple File Manager Pro

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Simple File Manager Pro

توسعه‌دهنده:‌ Simple Mobile Tools

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ ۱٫۱۹ دلار

اگر شما هم جزو آن دسته افرادي هستيد كه فايل‌هاي زيادي در موبايل خود دانلود مي‌كنند، بدون شك براي مرتب نگه داشتن آن‌ها به اپليكيشني مانند Simple File Manager Pro نياز خواهيد داشت. اين اپليكيشن مديريت فايل قابليت فشرده‌سازي، انتقال و تغيير فرمت پرونده‌هاي رسانه‌اي را با چند كليك ساده ممكن مي‌كند. اين اپليكيشن همچنين تمام ويژگي‌هاي اصلي مديريت پرونده و پوشه از جمله شخصي‌سازي پوشه‌ي اصلي و انتخاب پوشه‌هاي مورد علاقه براي دسترسي سريع را دارد.

با Simple File Manager Pro مي‌توانيد از فولدرها با رمز عبور محافظت كنيد، با فشرده‌سازي فايل‌ها فضاي ذخيره‌ي موبايل خود را آزاد كنيد و براي دسترسي سريع به آيتم‌هاي مورد علاقه‌ي خود، ميانبر ايجاد كنيد. اين اپليكيشن از ابزار ساده‌اي براي خواندن ويرايش و پرينت فايل بهره مي‌برد.

۲۵- اپليكيشن دسترسي از راه دور و انتقال فايل AirDroid

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن airdroid

توسعه‌دهنده:‌ SAND STUDIO

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

AirDroid از پس همه‌ي كارهايي كه فرد نياز دارد هنگام همگام‌سازي تلفن با كامپيوتر انجام دهد، برمي‌آيد. پس از راه‌اندازي، متخصصان مي‌توانند فايل‌ها را انتقال بدهند، پيامك‌ها و فهرست مخاطبان را مديريت كنند و حتي ازطريق كامپيوتر تماس بگيرند يا به تماس‌ها پاسخ بدهند.

اين اپليكيشن بسيار متخصصدي قابليت دسترسي از راه دور دارد تا اگر موبايل موبايل‌تان در اتاق ديگري بود، بتوانيد ازطريق كامپيوتر به آن دسترسي داشته باشيد و مثلاً نوتيفيكشن پيام‌ها را چك يا دوربين موبايل خود را فعال كنيد.

۲۶- اپليكيشن Google Translate

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن google translate

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

Google Translate احتمالاً نياز به معرفي ندارد. با داشتن اين اپليكيشن روي موبايل موبايل خود مي‌توانيد هر متني را به ۱۰۳ زبان دنيا ترجمه كنيد. اين اپليكيشن بدون اتصال به اينترنت مي‌تواند ترجمه‌ي ۵۹ زبان را پوشش بدهد. با عكس گرفتن از متن يا استفاده از عكس‌هاي موجود در گالري مي‌توانيد ترجمه‌ي آن را به ۸۸ زبان دنيا بلافاصله در موبايل خود داشته باشيد.

۲۷- اپليكيشن آنتي‌ويروس موبايل Kaspersky

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن kaspersky

توسعه‌دهنده:‌ Kaspersky Lab Switzerland

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد كه براي هر موبايل اندرويدي لازم است، اپليكيشن آنتي‌ويروس موبايل Kaspersky است. اين اپليكيشن كاملاً رايگان بوده و از آلودگي موبايل و تبلت شما به انواع بدافزار جلوگيري مي‌كند.

علاوه بر اين قابليت Find my phone اين اپليكيشن، دستگاه اندرويدي به سرقت‌رفته‌ي شما را رديابي و آن را قفل مي‌كند و اطلاعات شخصي شما را از دسترس سارقان دور نگه مي‌دارد. همچنين مي‌توانيد براي پيام‌هاي شخصي و عكس‌هاي خود رمز بگذاريد و هنگام خريد الكترونيك، امنيت اطلاعات مالي خود را حفظ كنيد.

بهترين اپليكيشن‌هاي عكاسي، ويرايش عكس و ويديو براي اندرويد

۱- اپليكيشن ويرايش عكس و ويدئو PicsArt

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن picsart

توسعه‌دهنده:‌ PicsArt

دسته‌بندي:‌ عكاسي و ويرايش عكس

امتياز:‌ ۴٫۱

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Picart يكي از بهترين ويرايشگرهاي عكس و ويدئو در موبايل است. اين اپليكيشن تا به امروز بيش از يك ميليارد دانلود داشته است و دركنار متخصصدي و سرگرم‌كننده بودن، به تقويت خلاقيت كمك زيادي مي‌كند. با استفاده از Picsart مي‌توانيد عكس و ويدئو ويرايش كنيد، كلاژ و استيكر بسازيد و از ابزار نقاشي آن لذت ببريد.

بخش ويرايش عكس آن شامل انواع مختلف فيلترها، پاك‌كننده‌ي تصوير پس‌زمينه، قابليت رتوش،‌ اضافه كردن متن و بسياري از ابزارهاي متخصصدي ديگري است كه همه‌ي آن‌ها در قالب يك اپليكيشن ارائه شده. در بخش ويرايش ويدئو مي‌توانيد آهنگ خود يا آهنگ‌هاي موجود در جزوه رايگانخانه‌ي اين اپليكيشن را اضافه و ويديوي خود را كراپ كنيد يا در قالب مربعي بگنجانيد، چند كليپ را به هم بچسبانيد و از چندين فيلتر متنوع براي تغيير رنگ و حال‌و‌هواي ويدئوي خود استفاده كنيد.

۲- اپليكيشن رتوش عكس و ويديو Adobe Lightroom

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن adobe lightroom

توسعه‌دهنده:‌ Adobe

دسته‌بندي:‌ عكاسي و ويرايش عكس

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان

فتوشاپ بدون شك ابزار قدرتمند و در عين حال بسيار پيچيده براي ويرايش عكس است و به خاطر همين پيچيدگي، بسياري از متخصصان ترجيح مي‌دهند سراغ ابزارهاي ويرايش عكس جايگزين بروند. اما Adobe Lightroom، محصول ديگري از توسعه‌دهندگان فتوشاپ، توانسته است به دور از هرگونه پيچيدگي فرايند ويرايش عكس را براي متخصص تا حد ممكن ساده و لذت‌بخش كند.

از قابليت‌هاي اپليكيشن Adobe Lightroom مي‌توان به تنظيم نور و رنگ، فيلترهاي مختلف، هيلينگ براش، حالت HDR و هوش مصنوعي فوق‌العاده قوي براي قرار دادن تگ خودكار روي عكس‌ها اشاره كرد.

۳- اپليكيشن ويرايش عكس Snapseed

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن snapseed

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ عكاسي و ويرايش عكس

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن‌هاي ويرايش عكس بسياري وجود دارند كه غالبا يا پولي هستند يا تمام قابليت‌هايي كه از چنين اپليكيشن‌هايي انتظار داريد شامل نمي‌شوند. اما اپليكيشن Snapseed ويرايشگر عكس كامل و حرفه‌اي گوگل است كه تقريباً تمام نيازهاي شما را براي ويرايش عكس پاسخ مي‌دهد. اين اپليكيشن كاملاً رايگان است و شما را مجبور به پرداخت پول براي ابزارهاي مختلف نمي‌كند. با استفاده از Snapseed مي‌توانيد از ۲۹ ابزار شامل رتوش عكس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، كراپ و حتي اضافه كردن متن به عكس استفاده كنيد.

اين اپليكيشن قابليت پردازش فايل‌هاي JPG و RAW دارد. مي‌توانيد ويرايش مدانديشه متخصصين خود را ذخيره كنيد و براي تصاوير بعدي به كار ببريد. ابزار قلم‌موي Snapseed قابليت انتخاب و پاك كردن فيلتر و ويرايش‌هاي ديگر از نقاط مختلف عكس دارد.

۴- اپليكيشن رتوش سلفي و ويديو Facetune

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن facetune2

توسعه‌دهنده:‌ Lightricks Ltd

دسته‌بندي:‌ عكاسي و ويرايش عكس

امتياز:‌ ۳٫۸

ارزش:‌ نسخه‌ رايگان و پولي

اپليكيشن رتوش سلفي Facetune با قابليت‌هاي مختلفي نظير سفيد كردن دندان‌ها، صاف كردن پوست، تغيير رنگ چشم، تغيير شكل و اندازه‌ي بيني و چندين قابليت مختلف ديگر به شما كمك مي‌كند عكس خود را مطابق سليقه‌ي خود رتوش كنيد. كار كردن با اين اپليكيشن بسيار راحت است؛ اما نتيجه‌اي كه بعد از رتوش عكس با آن رو‌به‌رو مي‎‌شويد به اندازه‌ي ويرايش با فوتوشاپ، حرفه‌اي به انديشه متخصصين مي‌رسد.

۵- اپليكيشن ويرايش عكس و ويديو ‌‌B1612

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن ويرايش عكس B612 براي اندرويد

توسعه‌دهنده:‌ SNOW Corporation

دسته‌بندي:‌ عكاسي و ويرايش عكس

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اپليكيشن B612 به‌عنوان يكي از بهترين برنامه‌‌هاي اندرويد براي عكاسي سلفي شناخته مي‌شود، چون بيش از ۵۰ فيلتر رنگي رايگان و ابزارهاي رتوش عكس در اختيار متخصص مي‌گذارد. اما قابليت‌هاي B612 به اينجا ختم نمي‌شود و مي‌توانيد با اين اپ ويديوهاي جذابي ثبت كنيد يا ويديوهاي موجود در گالري خود را با افكت‌ها و فيلترهاي متنوع، ويرايش كنيد.

اين اپليكيشن داراي پرداخت درون‌برنامه‌اي براي برخي از فيلترهاي پولي است، اما بعيد مي‌دانم با مجموعه بزرگ فيلترهاي رايگان آن، كارتان راه نيفتد.

بهترين اپليكيشن‌هاي سرگرمي براي اندرويد

۱- اپليكيشن پيگيري سريال و فيلم TV Time

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن tv time

توسعه‌دهنده:‌ Toze Labs

دسته‌بندي:‌ سرگرمي

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان

TV Time يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي مرتب‌سازي فهرست سريال‌ها و فيلم‌ها است. با ساختن پروفايلي در اين اپليكيشن، مي‌توانيد از سريال‌هايي كه تماشا كرده‌ايد، در حال تماشاي آن هستيد يا قصد داريد در آينده آن را تماشا كنيد، فهرستي ايجاد كنيد. اين فهرست به شما كمك مي‌كند زماني‌كه قسمت جديدي از سريال يا فيلم مدانديشه متخصصين شما عرضه شد، بلافاصله با دريافت نوتيفيكشن در جريان آن قرار بگيريد.

به‌علاوه، مي‌توانيد به سريال‌ها و فيلم‌هايي كه تماشا كرده‌ايد يا شخصيت مورد علاقه‌تان رأي بدهيد، انديشه متخصصين خود را درباره‌ي آن‌ها بنويسيد يا هم انديشي ها مخاطبان ديگر را بخوانيد. اپليكيشن TV Time براساس علايق شما فهرستي از سريال‌ها و فيلم‌هاي مرتبط و محبوب‌ترين سريال‌ها و فيلم‌هاي جديد پيشنهاد مي‌دهد.

۲- اپليكيشن رديابي فيلم Letterboxd

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن letterboxd براي اندرويد

توسعه‌دهنده:‌ Letterboxd Limited

دسته‌بندي:‌ سرگرمي

امتياز:‌ ۲٫۸

ارزش:‌ رايگان + پرداخت درون‌برنامه‌اي

اپليكيشن Letterboxd را مي‌توان نوعي شبكه‌ي اجتماعي براي دوست‌داران فيلم دانست و به‌نوعي اپليكيشن همراه TVTime محسوب مي‌شود كه تمركزش بيشتر بر سريال است.

با اين اپليكيشن مي‌توانيد ليست فيلم‌هاي محبوب و موردانتظار را در كنار تريلرها، امتياز و هم انديشي ها اعضا و اطلاعات مروبط به بازيگران و استوديو فيلم‌سازي را مشاهده كنيد؛ انديشه متخصصين خودتان را درباره‌ي فيلم به اشتراك بگذاريد، ساير اعضا را دنبال كنيد و جالب‌تر اينكه مي‌توانيد فهرست‌هايي را كه اعضا از فيلم‌هاي مرتبط با يك سبك سينمايي خاص ايجاد كرده‌اند، دنبال كنيد.

اگر برايتان سوال شده كه چرا امتياز يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد اينقدر پايين است، به‌خاطر پخش تبليغات است كه احتمالا دربه‌روزرساني‌هاي آينده، بهبود پيدا كند. اشتراك پولي Letterboxd، تبليغات را حذف مي‌كند.

۳- اپليكيشن مطالعه و نقد بازي MiniReview

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن minireview

توسعه‌دهنده:‌ Team MiniReview

دسته‌بندي:‌ سرگرمي

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان

اگر از نبود قابليت كشف بازي و اپليكيشن‌هاي دلخواه يا از ديدن فهرست تكراري بازي‌هاي رايگان در گوگل پلي خسته شده‌ايد، حتماً اپليكيشن MiniReview را امتحان كنيد. اين اپليكيشن هر هفته بازي‌هاي جديد اندرويد را به‌صورت متن و ويدئو مطالعه مي‌كند و از تمام بازي‌هاي موجود تصاوير واقعي و با‌جزئيات ارائه مي‌دهد. به كمك منوي داخل اپليكيشن مي‌توانيد نوع بازي مورد علاقه‌ي خود را پيدا كنيد و با دريافت نوتيفكشن از انتشار مطالعه بازي‌هاي ژانر مورد علاقه‌‎ي خود آگاه شويد.

از ديگر قابليت‌هاي اين اپليكيشن امتيازدهي به بازي و خواندن هم انديشي ها ديگر متخصصان است. همچنين مي‌توانيد فهرست بازي‌هاي مورد علاقه‌ي خود را با دوستان و خانواده به اشتراك بگذاريد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد بازي‌هاي جديد و ارزشمند را كشف كنيد و از رابط متخصصي بسيار جذاب‌تر آن نسبت به گوگل پلي لذت ببريد.

۴- اپليكيشن ساخت ايموجي Bitmoji

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Bitmoji

توسعه‌دهنده:‌ Bitmoji

دسته‌بندي:‌ سرگرمي

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

اگر دنبال ايموجي‌هاي جذاب‌تر و سرگرم‌كننده‌تري از ايموجي استاندارد موبايل‌هاي اندرويدي خود هستيد، اپليكيشن Bitmoji انتخاب بسيار مناسبي است. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد ايموجي‌هاي شخصي با ظاهري مشابه خودتان طراحي كنيد تا بدين ترتيب بهتر بتوانيد احساسات و افكار خود را هنگام چت منتقل كنيد.

اپليكيشن Bitmoji بسيار محبوب و متخصصدي است و مي‌توان از آن در اپليكيشن‌هايي مانند اسنپ‌چت يا هرجاي ديگري كه با ديگران به‌طور الكترونيك گفت‌وگو مي‌كنيد، استفاده كرد.

بهترين اپليكيشن‌هاي يادگيريي اندرويد

۱- اپليكيشن تقويت حافظه Elevate

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن elevate

توسعه‌دهنده:‌ Elevate Labs

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Elevate برنامه‌اي براي يادگيري مغز است كه در راستاي بهبود توجه، مهارت‌هاي گفتاري، سرعت پردازش، حافظه، مهارت‌هاي رياضي و موارد بسيار ديگري طراحي شده است. اين اپليكيشن براي هر فرد برنامه‌ي يادگيريي خاصي ارائه مي‌دهد كه در طول زمان براي بهبود حداكثري نتايج و تأثيرات آن با پيشرفت فرد تنظيم مي‌شود.براي گرفتن بهترين نتيجه از اين اپليكيشن پيشنهاد مي‌شود دست كم هفته‌اي سه بار ذهن خود را با فعاليت‌ها و بازي‌هاي طراحي‌شده در آن يادگيري بدهيد.

براي گرفتن بهترين نتيجه از اين اپليكيشن پيشنهاد مي‌شود دست كم هفته‌اي سه بار ذهن خود را با فعاليت‌ها و بازي‌هاي طراحي‌شده در آن يادگيري بدهيد.

اين اپليكيشن داراي دو نسخه‌ي رايگان و پولي است و با بيش از ۳۵ بازي و فعاليت مرتبط با مهارت‌هاي شناختي حياتي مانند تمركز، حافظه، پردازش، رياضي، دقت و درك مطلب، به افزايش بهره‌وري و اعتماد به نفس شما كمك مي‌كند.

۲- اپليكيشن يادگيري كدنويسي SoloLearn

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن كدنويسي sololearn براي اندرويد

توسعه‌دهنده:‌ SoloLearn

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

SoloLearn مجموعه‌ي بزرگي از محتواي رايگان يادگيري كدنويسي، از مبتدي تا حرفه‌اي است و شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي محبوبي همچون پايتون، جاوا، PHP، SQL، سي، سي شارپ و ++C، زبان‌هاي مخصوص توسعه‌ي وب از جمله HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery و موارد بسيار ديگري مي‌شود.

به كمك SoloLearn و هزاران موضوع برنامه‌نويسي آن مي‌توانيد مفاهيم كدنويسي را بياموزيد، دانش برنامه‌نويسي خود را بهبود ببخشيد يا با آخرين ترندها در دنياي كدنويسي آشنا شويد.

اين اپليكيشن شامل ويرايشگر كد موبايل است كه به‌رايگان و بدون نياز به نصب و راه‌اندازي، به شما اين امكان را مي‌دهد كه با موبايل هوشمند خود كد بنويسيد، آن را اجرا كنيد و به اشتراك بگذاريد.

۳- اپليكيشن يادگيري زبان Duolingo

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Duolingo

توسعه‌دهنده:‌ Duolingo

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر به يادگيري زبان‌هاي جديد علاقه داريد؛ اما براي آن وقت كافي نداريد يا فكر مي‌كنيد يادگيري زبان كار دشوار يا خسته‌كننده‌اي است، با Duolingo مي‌توانيد تمام اين اشكالات را كنار بزنيد و زبان مدانديشه متخصصين خود را ياد بگيريد.

Duolingo يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد با بيشترين تعداد دانلود در بين اپليكيشن‌هاي يادگيريي در دنيا است و اين محبوبيت بي‌دليل نيست. به كمك Duolingo مي‌توانيد بيش از ۳۵ زبان مختلف را ازطريق درس‌هاي كوتاه، سريع و مفرح فرابگيريد. اين درس‌ها شامل فعاليت‌هاي متنوعي براي صحبت كردن، خواندن، شنيدن و نوشتن است و دايره‌ي لغات و مهارت‌هاي گرامري شما را نيز افزايش مي‌دهد.

۴- اپليكيشن مهارت‌آموزي Khan Academy

مرجع متخصصين ايران  اپليكيشن مهارت‌آموزي Khan Academy براي اندرويد

توسعه‌دهنده:‌ Khan Academy

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

خواه دانشجو باشيد يا معلم؛ يا دانش‌آموز، مدير يا بزرگسالي كه بعد از ۲۰ سال به كلاس درس برگشته است، به كمك جزوه رايگانخانه‌ي ديجيتال Khan Academy كه به‌رايگان دراختيار شما قرار داده شده است، مي‌توانيد مهارت‌هاي جديد بياموزيد. با Khan Academy مي‌توانيد هرچه اراده كنيد به‌طور كاملاً رايگان ياد بگيريد. اين برنامه شامل هزاران تمرين ويدئو و مقالات تعاملي در تمام زمينه‌هاي يادگيريي موجود از جمله رياضيات، علوم، اقتصاد، امور مالي، دستور زبان، تاريخ، سياست و موارد بسيار ديگر است.

Khan Academy با تمرينات و آزمون‌هاي بسيار، به همراه بازخورد سريع و راهنمايي‌هاي گام به گام به تقويت مهارت‌هاي مدانديشه متخصصين شما كمك مي‌كند. از اين اپليكيشن مي‌توانيد در كنار مطالبي كه در مدرسه يا دانشگاه مي‌آموزيد استفاده كنيد يا سراغ موضوعاتي برويد كه هميشه مايل به يادگيري آن بوديد؛ اما فرصت آن را پيدا نمي‌كرديد.

۵- اپليكيشن يادگيري Socratic

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن socrates

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن يادگيري Socratic با همراهي از هوش مصنوعي گوگل، به شما كمك مي‌كند دروس مدرسه‌ي خود را در سطوح دبيرستان و دانشگاه بهتر درك كنيد. كافي است از اين اپليكيشن سؤالي بپرسيد تا بهترين منابع الكترونيك را براي يادگيري اين مفاهيم براي شما پيدا كند. Socratic از بيشتر دروس دبيرستان شامل جبر، هندسه، مثلثات، زيست‌شناسي، شيمي، فيزيك، تاريخ و ادبيات همراهي مي‌كند.

اين اپليكيشن با همكاري معلمان و متخصصان در مورد هر موضوع، توضيحات بصري به شما ارائه مي‌دهد تا بتوانيد به‌راحتي روش‌هاي حل مسئله را بياموزيد.

۶- اپليكيشن سخنراني‌هاي TED

مرجع متخصصين ايران  اپليكيشن سخنراني‌هاي TED براي اندرويد

توسعه‌دهنده:‌ TED Conferences LLC

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن TED با بيش از ۳ هزار سخنراني‌ از افراد برجسته در زمينه‌‌هاي يادگيريي، پزشكي، علمي، فناوري، كسب‌و‌كار و .. يكي از بهترين برنامه‌هاي اندرويد است كه گوش دادن به آن‌ها مي‌تواند مسير زندگي شما را تغيير بدهد و الهام‌بخش و مشوق شما براي رسيدن به اهدافتان باشد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد تمام سخنراني‌هاي موجود در جزوه رايگانخانه‌ي TED را همراه ‌با زيرنويس تماشا يا روي موبايل خود دانلود كنيد.

همچنين مي‌توانيد به پادكست تحسين‌شده‌ي TED Radio Hour، توليد مشترك NPR و TED يا پادكست جديد TED به نام Sincerely, X گوش بدهيد كه در آن افراد به‌طور ناشناس ايده‌هاي خود را به اشتراك مي‌گذارند.

۷- اپليكيشن يادگيري كدنويسي Mimo

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن يادگيري كدنويسي Mimo

توسعه‌دهنده:‌ Mimohello GmbH

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

به كمك Mimo تنها با صرف پنج دقيقه در روز مي‌توانيد سريع‌تر و راحت‌تر از گذشته كدنويسي كنيد. Mimo اجازه مي‌دهد برنامه‌نويسي را با سرعتي كه راحت هستيد، از ابتدايي‌ترين حالت ممكن تا سطوح پيشرفته ياد بگيريد. اين اپليكيشن بيش از ۱۳ زبان برنامه‌نويسي محبوب نظير PHP،‌ HTML ،‌CSS و پايتون را در قالب تمرينات سرگرم كننده و مؤثر، پروژه‌ها و چالش‌هاي روزانه يادگيري مي‌دهد.

۸- اپليكيشن تقويت حافظه Lumosity

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن lumosity

توسعه‌دهنده:‌ Lumos Labs, Inc

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر دنبال راهي مؤثر و سرگرم‌كننده براي تقويت حافظه مي‌گرديد، Lumosity يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي اين منظور است. اين اپليكيشن داراي بيش از ۵۰ بازي و فعاليت مبتني بر علم است كه براي تقويت حافظه، تمركز، سرعت، انعطاف‌پذيري ذهن و حل مسئله طراحي شده است.

به گفته‌ي توسعه‌دهندگان اين اپليكيشن، تنها با اختصاص دادن چند دقيقه در روز به انجام يكي از اين فعاليت‌ها مي‌توانيد سطح تمركز و قدرت ذهني خود را به‌طور چشم‌گيري افزايش دهيد.

۹- اپليكيشن SkyView Lite

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن sky-view

توسعه‌دهنده: Terminal Eleven

دسته‌بندي:‌ يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان

براي لذت بردن از تماشاي ستاره‌ها و صورت‌هاي فلكي در آسمان نيازي نيست حتماً ستاره‌شناس باشيد! SkyView شما را قادر مي‌سازد در هر ساعتي از شبانه‌روز، موقعيت ستاره‌ها، سيارات و صورت‌هاي فلكي را در آسمان پيدا و آن‌ها را شناسايي كنيد. اين اپليكيشن از دوربين دستگاه اندرويدي شما براي موقعيت‌يابي اجرام آسماني استفاده مي‌كند و در مورد آن‌ها اطلاعات ارزشمندي به شما مي‌دهد.

نسخه‌ي پولي اين اپليكيشن به ارزش ۱٫۹۹ دلار در گوگل‌پلي موجود است.

۱۰- اپليكيشن يادگيري زبان انگليسي به كودكان Lingokids

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن يادگيري زبان انگليسي به كودكان Lingokids

توسعه‌دهنده: Lingokids - English Learning For Kids

دستبه‌بندي: يادگيري

امتياز: ۴٫۴

ارزش: رايگان + پرداخت درون‌برنامه‌اي

Lingokids يكي از بهترين و محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي يادگيري دروس ابتدايي و پيش‌دبستاني براي كودكان است كه با فراهم‌كردن بيش از ۱۲۰۰ فعاليت سرگرم‌كننده و تعاملي يادگيري زبان را براي كودكان شيرين مي‌كند. در اين اپليكيشن امكان يادگيري موضوعات مختلفي همچون رياضي، علوم، ادبيات، فناوري، هنر و موسيقي وجود دارد كه به‌طور غيرمستقيم و به روش يادگيري زبان ازطريق يادگيري محتوا زبان انگليسي كودكان را نيز تقويت مي‌كند.

يكي از مهم‌ترين مزاياي Lingokids تلفيق بازي و يادگيري است كه موجب مي‌شود كودكتان بدون خستگي و فشار دروس را دنبال كند و زبان و ساير دروس مدرسه‌ايش را تقويت كند.

اگر دنبال بهترين اپليكيشن‌هاي يادگيري زبان انگليسي براي فارسي‌زبانان هستيد، مي‌توانيد به مقاله مربوط به آن‌ مراجعه كنيد.

۱۱- اپليكيشن محاسبه و بانك اطلاعات WolframAlpha

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن WolframAlpha

توسعه‌دهنده:‌ Wolfram Group

دستبه‌بندي: يادگيري

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ ۲٫۹۹ دلار

اگر قبلا براي پيدا كردن جواب سؤال يا حل مسائل مختلف و انجام تحقيق سراغ ويكي‌پديا مي‌رفتيد، حالا مي‌توانيد از WolframAlpha كمك بگيريد. اين اپليكيشن تقريباً در مورد هر چيزي كه مي‌خواهيد بدانيد، جواب و حتي محاسبات «فوري» ارائه مي‌دهد. دسته‌بندي موضوعات موجود در WolframAlpha از رياضيات پايه گرفته تا فيزيك كوانتوم و حتي زمين‌شناسي را شامل مي‌شود.

بهترين اپليكيشن‌هاي پخش و ويرايش ويديو براي اندرويد

۱- اپليكيشن پخش ويدئو و آهنگ VLC

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن vlc

توسعه‌دهنده:‌ Videolabs

دسته‌بندي:‌ پخش و ويرايش ويدئو

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

VLC يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي پخش هر نوع فرمت ويدئويي و صوتي است. درست مانند نسخه‌ي دسكتاپ اين نرم‌افزار، مي‌توانيد ويدئو استريم كنيد يا فايل‎‌هاي ISO دي‌وي‌دي پخش كنيد. اين اپليكيشن داراي تمام قابليت‌هاي لازم براي پخش موسيقي است، از تمام فرمت‌هاي صوتي همراهي مي‌كند و داراي قابليت نمايش زيرنويس فيلم، جزوه رايگانخانه‌ي اختصاصي موزيك و ويدئو، آكولايزر و فيلترهاي مختلف است.

۲- اپليكيشن ساخت و ويرايش ويدئو VivaVideo

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن vivavideo

توسعه‌دهنده:‌ QuVideo Inc

دسته‌بندي:‌ پخش‌كننده و ويرايش ويديو

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي ساخت و ويرايش حرفه‌اي ويدئو، VivaVideo است كه اين كار را در نهايت سادگي انجام مي‌دهد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد چندين كليپ را به يكديگر وصل كنيد و بين آن‌ها از ترنزيشن‌هاي جذاب استفاده كنيد.

همچنين مي‌توانيد موزيك و متن به عكس و فيلم اضافه كنيد ويدئو را برش بزنيد يا بخشي از آن را تار كنيد. اپليكيشن VivaVideo به شما اين امكان را مي‌دهد ويدئو را به‌صورت لايه‌اي ويرايش كنيد و از افكت‌هاي زيبا روي ويدئو استفاده كنيد.

۳- اپليكيشن ويرايش ويديو CapCut

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن capcut

توسعه‌دهنده:‌ Bytedance Pte. Ltd

دسته‌بندي:‌ پخش و ويرايش ويديو

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

CapCut كه از ديد متخصصان بهترين اپليكيشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي ويرايش ويدئو است. استفاده از اين اپليكيشن بسيار آسان است و از تمامي ابزارهاي مهم ويرايش مانند برش، معكوس كردن، تغيير سرعت و همچنين از مجموعه‌ي متنوعي از فيلترها و افكت‌هاي زيباسازي بهره مي‌برد.

CapCut داراي جزوه رايگانخانه‌ي موسيقي بزرگي است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا از استيكر و فونت‌هاي مختلف آن روي ويدئوي خود استفاده كنيد.

۴- اپليكيشن ساخت و ويرايش ويدئو PowerDirector

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن ساخت و ويرايش ويدئو PowerDirector

توسعه‌دهنده:‌ Cyberlink Corp

دسته‌بندي:‌ پخش‌كننده و ويرايش ويدئو

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر مي‌خواهيد فيلمي حرفه‌اي بسازيد، ويدئوهاي جديدترين ماجراجويي خود را ويرايش كنيد يا تنها چند كليپ را براي ساخت لحظه‌هايي هيجان‌انگيز و به‌يادماندني با هم تركيب كنيد، PowerDirector يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي اين منظور است. اين اپليكيشن ابزار ويرايش بسيار متنوع و قدرتمندي دراختيار شما مي‌گذارد كه هر ماه به تعداد آن‌ها اضافه مي‌شود.

به كمك PowerDirector مي‌توانيد پس‌زمينه‌ي ويدئو را تغيير بدهيد، به تصوير متن اضافه كنيد، از افكت‌ها و فيلترهاي متنوع استفاده كنيد، ويدئوهاي تار را شفاف كنيد و مهم‌تر از همه اينكه مي‌توانيد از ويدئوهاي ويرايش‌شده‌ي خود خروجي 4K بگيريد.

بهترين اپليكيشن‌هاي موسيقي براي اندرويد

۱- اپليكيشن ساخت پادكست Anchor

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن anchor

توسعه‌دهنده:‌ Spotify Ltd

دسته‌بندي:‌ موسيقي و صدا

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان

اگر به ساخت پادكست علاقه داريد، Anchor يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد و آسان‌ترين روش‌ها براي اين منظور است. با استفاده از اين اپليكيشن مي‌توانيد صداي خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر كجاي دنيا، ضبط كنيد و كل مراحل ساخت اپيزودهاي پادكست را به‌طور كامل و رايگان با موبايل موبايل يا تبلت انجام بدهيد.

Anchor شامل ابزارهاي ويرايش صدا، موسيقي پس‌زمينه، ترنزيشن و افكت‌هاي صوتي است. پس از ساخت اپيزودها مي‌توانيد آن‌ها را در محبوب‌ترين پلتفرم‌هاي مخصوص اين كار، مانند اسپاتيفاي، اپل پادكست يا گوگل پادكست منتشر كنيد.

با Anchor حتي مي‌توانيد پول درآوريد! به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد با صداي خودتان تبليغات ضبط كنيد و آن را در اپيزودي كه ساخته‌ايد پخش كنيد يا از طرفداران‌تان به‌طور ماهانه كمك مالي دريافت كنيد.

۲- اپليكيشن يادگيري گيتار Yousician

مرجع متخصصين ايران بهترين اپليكيشن اندرويد Yousician

توسعه‌دهنده:‌ Yousician Ltd

دسته‌بندي:‌ موسيقي

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان + پرداخت درون برنامه‌اي

اپليكيشن Yousician يكي از بهترين ابزارها براي يادگيري موسيقي با سازهاي واقعي از جمله گيتار، پيانو، گيتار بيس و يوكللي است. اين اپليكيشن نقش يك مربي موسيقي شخصي را براي شما بازي مي‌كند و يادگيري‌هاي تعاملي را در حوزه‌ي تئوري موسيقي، تمرينات تقويت گوش و ريتم را دراختيار شما قرار مي‌دهد. علاوه‌براين، اين اپليكيشن قادر است به نواختن شما گوش دهد و درباره‌ي دقت و زمان‌بندي آن بازخورد ارائه دهد. اپليكيشن Yousician توسط مربيان ماهر موسيقي طراحي شده و يادگيري‌هاي آن تمام سطوح، از مبتدي تا حرفه‌اي را دربرمي‌گيرد.

۳- اپليكيشن استوديوي موسيقي Cubasis 3

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن cubasis

توسعه‌دهنده:‌ Steinberg Media Technologies GmbH

دسته‌بندي:‌ موسيقي

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ ۲۹٫۹۹ دلار + خريد درون برنامه‌اي

دوستداران موسيقي و ضبط آهنگ بدون شك از اپليكيشن استوديوي موسيقي و ويرايش صوت Cubasis 3 لذت خواهند برد. به كمك Cubasis 3 مي‌توانيد به‌سرعت و به‌راحتي ايده‌هاي موسيقيايي خود را به آهنگ‌هاي حرفه‌اي تبديل كنيد.

Cubasis 3 كه يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد است و جوايز بسياري برده،‌ قابليت اجرا، ضبط، ميكس و به اشتراك‌گذاري موسيقي را فراهم كرده است و يكي از سريع‌ترين، راحت‌ترين و كامل‌ترين محيط‌هاي كار صوتي ديجيتال مخصوص فايل‌هاي صوتي و MIDI در گوگل‌پلي است.

۴- اپليكيشن پخش پادكست Castbox

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن castbox

توسعه‌دهنده:‌ Castbox.FM - Radio & Podcast & AudioBooks

دسته‌بندي:‌ موسيقي

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان

اگر به گوش دادن به پادكست علاقه‌مند هستيد، Castbox يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي اين منظور است. به لطف ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي مانند Zen Mode و Listening Time، اين اپليكيشن كمي از ساير پخش‌كننده‌هاي پادكست متفاوت است. حالت ذن امكان استفاده از Castbox را براي جلسات مديتيشن فراهم مي‌كند، درحالي‌كه Listening Time مرور كوتاهي از پادكست‌هاي مورد علاقه‌ي شما و مدت زماني‌كه براي گوش دادن به آن‌ها صرف مي‌‎كنيد، ارائه مي‌دهد. Castbox همچنين داراي انجمني است كه امكان ارتباط گرفتن با شنوندگاني كه سليقه‌ي پادكستي مشابهي با شما دارند را فراهم مي‌كند.

۵- اپليكيشن ضبط صدا Smart Recorder

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن smart recorder

توسعه‌دهنده:‌ SmartMob

دسته‌بندي:‌ موسيقي و صدا

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر دنبال ضبط‌كننده صدايي مي‌شد كه صدا را با وضوح بالا ضبط كند، Smart Recorder يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد موجود در پلي‌استور براي اين منظور است. اين اپليكيشن صدا را با بالاترين كيفيت صوتي ممكن ضبط مي‌كند و بدون نياز به جلو زندن، بخش‌هاي خالي فايل‌هاي ضبط‌شده را اسكيپ مي‌كند.

بعد از ضبط كردن، فايل‌هاي صوتي در رابطي مرتب و مطمئن ذخيره مي‌شوند تا بعدا با خيال راحت بتوانيد عنوان آن‌ها را ويرايش كنيد يا به آن‌ها يادداشت اضافه كنيد.

۶- اپليكيشن ضبط موسيقي Dolby On

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن dolby on

توسعه‌دهنده:‌ Dolby Laboratories Inc

دسته‌بندي:‌ موسيقي و صدا

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان

Dolby On از شركت دالبي، به شما اين امكان را مي‌دهد تا موبايل هوشمند خود را به ابزاري قدرتمند براي ضبط موسيقي تبديل كنيد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد با كيفيتي شگفت‌انگيز آهنگ، صدا، آلات موسيقي، پادكست، تمرين پيش از اجرا، ايده، ليريكس، بيت و ... را ضبط كنيد.

اين اپليكيشن كاملاً رايگان است و از جديدترين تكنولوژي دالبي بهره مي‌برد. با Dolby On مي‌توانيد به‌راحتي و به‌طور زنده موسيقي و ويدئو ضبط كنيد و از مجموعه‌اي از افكت‌هاي‌ استوديويي خودكار از جمله كاهش نويز، صوت سه‌بعدي، اكوالايزر و موارد ديگر بهره ببريد.

۷- اپليكيشن ضبط صدا Recorder

مرجع متخصصين ايران

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندي:‌ موسيقي و صدا

امتياز:‌ ۳٫۹

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن Recorder قابليت تبديل صوت به متن را در لحظه و حتي هنگام صحبت كردن دارد. در ضمن، اين كار را كاملاً به‌طور محلي انجام مي‌دهد و هيچ كدام از فايل‌هاي ضبط شده‌ي شما را در فضاي ابري به اشتراك نمي‌گذارد. اگرچه اين اپليكيشن براي موبايل‌هاي پيكسل طراحي شده است اما با ترفندي قابل نصب روي انواع موبايل‌هاي اندرويدي است. تنها كافي است روي موبايل شما اندرويد ۹ يا ۱۰ نصب شده باشد. ممكن است برخي قابليت‌ها براي موبايل‌هاي غير پيكسلي فعال نباشد، اما تجربه‌ي اين اپليكيشن رايگان همچنان پيشنهاد مي‌شود.

بهترين اپليكيشن‌هاي هنر و طراحي براي اندرويد

۱- اپليكيشن نقاشي ديجيتال Tayasui Sketches

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن tayasui

توسعه‌دهنده:‌ Tayasui

دسته‌بندي:‌ هنر و طراحي

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر به نقاشي ديجيتال علاقه‌مند هستيد، Tayasui Sketches يكي از بهترين اپليكيشن‌ هاي نقاشي ديجيتال و كشيدن طرح‌هاي زيبا و چشم‌نواز است. Tayasui Sketches داراي يكي از زيباترين مجموعه‌هاي براش در بين اپليكيشن‌هاي مشابه اندرويد است و از ابزارهاي بسيار واقع‌گرايانه، كاركردهاي پيشرفته و رابط مينيماليستي و بسيار قابل ‌فهمي بهره مي‌برد.

نسخه‌ي حرفه‌اي اين اپليكيشن چندين ابزار متخصصدي و ويژگي‌هاي اضافه دراختيار متخصص قرار مي‌دهد. براش‌هاي مخصوص طراحي آبرنگ Tayasui Sketches يكي از بهترين ابزارها براي طراحي آبرنگ است. اين اپليكيشن قابليت اضافه كردن و كار با لايه‌هاي متعدد نيز دارد.

۲- اپليكيشن طراحي گرافيك و لوگو Canva

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن canva

توسعه‌دهنده:‌ Canva

دسته‌بندي:‌ هنر و طراحي

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان

Canva يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد موجود در پلي‌استور است كه به كمك آن مي‌توانيد به‌سادگي طرح‌هاي گرافيكي زيبا و حرفه‌اي بسازيد ويدئو ويرايش كنيد و بدون نياز به مهارت و تجربه‌ي خاصي در طراحي، لوگوها و پوسترهاي خيره‌كننده طراحي كنيد. Canva همچنين قابليت ساخت استوري براي اينستاگرام و كلاژ ويدئو دارد.

۳- اپليكيشن طراحي گرافيكي Adobe Express

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن اندرويد ويرايش عكس Adobe Express

توسعه‌دهنده:‌ Adobe

دسته‌بندي:‌ هنر و طراحي

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان + پرداخت درون‌برنامه‌اي

اپليكيشن Adobe Express به شما امكان مي‌دهد به سرعت و به راحتي طرح‌هاي گرافيكي جذاب براي شبكه‌هاي اجتماعي، آگهي، لوگو، پوستر، برچسب، دعوت نامه، كارت ويزيت و بسياري موارد ديگر را روي موبايل اندرويدي خود ايجاد كنيد. با خريد اشتراك پولي اين اپليكيشن، دسترسي‌تان به قالب‌ها و افكت‌هاي بيشتري براي طراحي و ايده‌پردازي ممكن مي‌شود.

بهترين اپليكيشن‌هاي سلامت براي اندرويد

۱- اپليكيشن صداي طبيعت براي خواب Sleep Sounds

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن sleep sounds

توسعه‌دهنده:‌ Craftsman Spirit

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۹

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر از اشكال بي‌خوابي رنج مي‌بريد يا مدت زيادي طول مي‌كشد تا به خواب برويد، Sleep Sounds مي‌تواند اين اشكال را حل كند. اين اپليكيشن مجموعه‌ي بزرگ و متنوعي از صداهاي طبيعت مانند باران، صداهاي مخصوص خواب و مديتيشن،‌ نويز سفيد و بسياري موارد ديگر دراختيار شما مي‌گذارد و اين امكان را مي‌دهد تا صداهايي را كه دوست داريد و به آرامش شما كمك مي‌كند، با هم ميكس كنيد.

هنگام ساخت ميكس، مي‌توانيد حجم صداي هر كدام از گزينه‌هاي انتخابي را تنظيم، آن را در پس‌زمينه اجرا كنيد يا زماني براي توقف پخش صدا تعيين كنيد. از اين همچنين مي‌توانيد براي مديتيشن استفاده كنيد. اين اپليكيشن به اتصال اينترنت نيازي ندارد، از ظاهري زيبا و مينمال بهره مي‌برد و صداها از كيفيت بالايي برخوردار هستند.

۲- اپليكيشن اندازه‌گيري كالري MyFitnessPal

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن calorie counter

توسعه‌دهنده:‌ MyFitnessPal, Inc

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

شايد بزرگ‌ترين مانع سر راه كاهش وزن، ميزان مصرف مواد غذايي باشد. MyFitnessPal اين كار را براي شما آسان مي‌كند: به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد غذاهايي كه مي‌خوريد در پايگاه داده‌اي با بيش از ۶ ميليون آيتم، به سرعت جست‌وجو و پيدا كنيد. كافي است وزن مدانديشه متخصصين خود را تعيين كنيد تا اپليكيشن محاسبه كند روزانه چه مقدار كالري براي رسيدن به وزن دلخواه خود مصرف كنيد.

۳- اپليكيشن خواب ‌آرام Loóna

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن loona

توسعه‌دهنده:‌ Loona Inc

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Loóna كه توسط گوگل بهترين اپليكيشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود در پلي‌استور براي افرادي است كه مي‌خواهند بعد از پشت سر گذاشتن روزي پراسترس و طاقت‌فرسا، خواب آرامي داشته باشند.

اين اپليكيشن هر شب با برنامه‌اي متشكل از فعاليت‌هاي تن‌آرامي، داستان‌گويي و صداهاي آرامش‌بخش، افكار استرس‌زا و ناراحت‎كننده را از شما مي‌گيرد و حس و حال شما را براي تجربه‌ي خوابي آرام آماده مي‌كند.

۴- اپليكيشن شخصيت‌سازي Intellect

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن intellect

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان

Intellect شكل جديدي از تمرينات روانشناختي است كه توسط تيمي از روانشناسان برجسته و متخصصان رفتاري جهان طراحي شده است. اين اپليكيشن شامل جلسات سريع و بسيار كوتاه است كه كمك كند به سمت شخصيتي كه مي‌خواهيد داشته باشيد، پيش برويد.

به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد بر چالش‌هايي مانند اهمال‌، اعتماد به نفس پايين و اضطراب غلبه كنيد؛ يا شخصيت خود را طوري بسازيد كه قاطع‌تر، اجتماعي‌تر و با اعتماد به نفس بيشتري در جمع ظاهر شويد. Intellect با روش علمي اثبات‌شده به شما كمك مي‌كند با مقابله با ريشه‌ي روانشناسي خود، زندگي شخصي، اجتماعي يا كاري خود را از نو بسازيد.

۵- اپليكيشن تمرين تنفسي Calmaria

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن calmari

توسعه‌دهنده:‌ ABDZ

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان

Calmaria كه جزو اپ‌هاي ضروري روزانه‌ي گوگل انتخاب شده، ابزاري براي انجام تمرينات تنفسي است. مزيت اين اپليكيشن سادگي بي‌نظير آن است. تنها با فشار آيكون خورشيد در وسط صفحه‌ي نمايشگر مي‌توانيد تمرينات تنفسي خود را براي غلبه بر استرس و اضطراب شروع كنيد.

هر جلسه‌ي اين تمرين شامل چهار ثانيه‌ نفس را در ريه فرو بردن، هفت ثانيه نفس را در سينه حبس كردن و هشت ثانيه بازدم و چهار بار تكرار اين مراحل است. اين اپليكيشن كاملاً رايگان است و هيچ تبليغ يا خريد درون برنامه‌اي ندارد. هدف Calmaria اين است كه حس و حال شما را بهتر كند.

۶- اپليكيشن مديتيشن و خواب‌ آرام Headspace

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن headspace

توسعه‌دهنده:‌ Headspace for Meditation, Mindfulness and Sleep

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

استرس كمتر، خواب راحت‌تر، زندگي شاداب‌تر. Headspace به شما مهارت مديتيشن را در چند دقيقه در روز مي آموزد و آرامش را به ذهن شما هديه مي‌كند. اين اپليكيشن شامل صدها برنامه‌ي حرفه‌اي مديتيشن درباره‌ي موضوعات مختلف از جمله مديريت استرس و اضطراب براي خواب راحت، رشد فردي و سلامت ذهني است. در هر جا و هر زماني‌كه افكار و احساسات منفي به سراغ شما آمد،‌ كافي است با به همراه داشتن هندزفري و باز كردن اين اپليكيشن، آرامش را به ذهن خود بازگردانيد.

۷- اپليكيشن تمرينات تناسب اندام FitOn

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن fiton

توسعه‌دهنده:‌ FitOn

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۸

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي رسيدن به لاغري و تناسب اندام، FitOn است. اين اپليكيشن شامل تمرينات متنوع و رايگاني است كه مي‌توانيد آن را در هر جايي انجام دهيد و از يادگيري مربيان مشهور تناسب اندام بهره ببريد. به كمك صدها ويدئو و مقاله‌ي يادگيريي در اين اپليكيشن مي‌توانيد با انجام تمرينات در خانه، باشگاه يا حتي محل كار به وزن دلخواه خود برسيد، استقامت بدني خود را افزايش دهيد يا استرس خود را كاهش دهيد.

۸- اپليكيشن صداي طبيعت براي تمركز Noizio

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن noizio

توسعه‌دهنده:‌ Kyrylo Kovalin

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Noizio برخلاف اسمش، براي فيلتر كردن سروصداي محيط اطراف طراحي شده است. نسخه‌ي كامل اين اپليكيشن شامل صداهاي آرامش‌بخش و گوش‌نواز از جمله باران، مزرعه، امواج دريا، پرندگان استوايي، همهمه‌ي كافه و چندين صداي ديگر است كه كمك مي‌كند تمركز هنگام كار و درنتيجه بهره‌وري بالا برود. اين اپليكيشن قابليت ميكس صداهاي مختلف را دراختيار شما مي‌گذارد و مي‌تواند در پس‌زمينه اجرا شود.

۹- اپليكيشن رديابي شنا، دويدن و دوچرخه‌سواري Strava

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن strava

توسعه‌دهنده:‌ Strava Inc

دسته‌بندي:‌ سلامت و تناسب اندام

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر اهل دويدن، شنا كردن يا دوچرخه‌سواري باشيد، Strava حتماً به كارتان مي آيد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد تمام اطلاعات ورزشي خود مانند مسافت پيموده‌شده، كالري مصرفي يا سرعت در طول مسير را ثبت كنيد.

همچنين مي‌توانيد مسير دلخواه خود را براي پياده‌روي يا دوچرخه سواري روي نقشه مشخص كنيد و آن را براي دوستان خود بفرستيد. Strava قابليت همراهي و اتصال به ساعت‌ هوشمند اندرويد دارد.

بهترين اپليكيشن‌هاي سبك زندگي براي اندرويد

۱- اپليكيشن خاطره‌نويسي و برنامه‌ريزي Grid Diary

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن grid diary

توسعه‌دهنده:‌ Sumi Interactive

دسته‌بندي:‌ سبك زندگي

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Grid Diary كه جزو اپ‌هاي ضروري روزانه‌ي گوگل انتخاب شده، ابزاري است كه در نهايت سادگي و زيبايي به متخصص امكان ثبت خاطرات، احوالات، ايجاد عادات، بهبود بهره‌وري، مراقبت از خود، كنترل استرس و بسياري موارد ديگر مي‌دهد.

فرمت شبكه‌اي (grid) انعطاف‌پذير و قدرتمند اين اپليكيشن بر مهم‌ترين موارد تمركز مي‌كند و به متخصص امكان مي‌دهد كنترل زندگي خود را دوباره به دست گيرد. Grid Diary داراي مجموعه‌اي از سؤالات است كه شما را در نوشتن موارد مهم و ضروري راهنمايي مي‌كند.

۲- اپليكيشن ايده‌پردازي Pinterest

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن pinterest

توسعه‌دهنده:‌ Pinterest

دسته‌بندي:‌ سبك زندگي

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

اگر دنبال ايده براي تعيين مقصد سفر، طراحي داخلي، مد و لباس، نكات تناسب اندام، دستور پخت غذا يا سبك زندگي و هزار رويداد و مورد ديگر مي‌گرديد، Pinterest يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد موجود در گوگل‌پلي است كه تمام نيازهاي شما به كشف ايده‌هاي خلاقانه را برطرف مي‌كند.

به كمك اين اپليكيشن ميلياردها ايده‌ي خلاقانه براي هر جنبه‌اي از زندگي خود را كشف كنيد و آن‌ها را با متخصصان ديگر به اشتراك بگذاريد.

۳- اپليكيشن خاطره‌نويسي 1Second Everyday Journal

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن اندرويد 1 Second Everyday

توسعه دهنده: 1 Second Everyday, P.B.C

دسته‌بندي: سبك‌ زندگي

امتياز: ۴٫۷

ارزش: رايگان + پرداخت درون‌برنامه‌اي

اپليكيشن 1Second Everyday Journal يكي از بهترين برنامه‌هاي اندرويد براي ثبت ويدئويي خاطرات روزمره در قالب ويديو‌هاي يك ثانيه‌‌اي است. نسخه‌ي رايگان اين اپليكيشن بدون تبليغات است، اما با خريد نسخه‌ي پولي مي‌توانيد به قابليت‌هاي بيشتري مثل اضافه كردن آهنگ، حذف لوگو از ويديو و ضبط ويديو تا ۱۰ ثانيه دسترسي پيدا كنيد.

۴- اپليكيشن شخصيت‌شناسي The Pattern

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن The Pattern

توسعه‌دهنده:‌ Pattern Home, Inc

دسته‌بندي:‌ سبك زندگي

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

The Pattern كه جزو اپ‌هاي ضروري روزانه‌ي گوگل انتخاب شده، دقيق‌ترين و پرجزئيات‌ترين برنامه‌ي شخصيت‌شناسي است كه به شما كمك مي‌كند خود و ديگران را بهتر درك و ارتباطات عميق‌تري ايجاد كنيد. اين اپليكيشن بينش منحصربه‌فرد و عميقي از ويژگي‌هاي مختلف شخصيتي شما ارائه مي‌دهد و شما را از چرخه‌هاي احساسي كه ممكن است در هر برهه از زمان تجربه كنيد، آگاه مي‌كند.

در اين اپليكيشن مي‌توانيد اكانت شخصي بسازيد ويژگي‌هاي شخصيتي خود را ذخيره كنيد و به ديگران اجازه بدهيد با ويژگي‌هايي كه با شما شريك هستند، آشنا شوند. در The Pattern مي‌توانيد با افرادي كه شخصيتي مشابه شما دارند، آشنا شويد و با آن‌ها ارتباط بگيريد.

۵- اپليكيشن آشپزي و تقويم وعده‌هاي غذايي Whisk

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن whisk

توسعه‌دهنده:‌ whisk.com

دسته‌بندي:‌ سبك زندگي

امتياز:‌ ۴٫۹

ارزش:‌ رايگان

Whisk كه جزو اپ‌هاي ضروري روزانه‌ي گوگل انتخاب شده است، يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود در پلي‌استور براي افرادي است كه عاشق آشپزي هستند. به كمك Whisk مي‌توانيد هر دستور آشپزي كه در اينترنت پيدا كرديد به اين اپليكيشن اضافه و جزوه رايگان آشپزي مخصوص خود را ايجاد كنيد.

از هر وب‌سايت يا اپليكيشن مورد علاقه‌ي خود دستورهاي آشپزي را بيرون بكشيد، مواد لازم را جايگزين كنيد، مقادير را تغيير بدهيد يا اگر دوست داشتيد، تنها فرمت نوشته شدن دستورها آشپزي را مطابق سليقه‌ي خود عوض كنيد. با اين اپليكيشن ديگر نيازي به حفظ دستورها آشپزي يا نوشتن آن‌ها روي كاغذ نيست.

به‌علاوه، Whisk قابليت ايجاد تقويم وعده‌هاي غذايي و فهرست خريد دارد كه مي‌توان آن را با ديگر اعضاي خانواده به اشتراك گذاشت.

بهترين اپليكيشن‌هاي شخصي‌سازي براي اندرويد

۱- اپليكيشن كيبورد Chrooma

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن chroma

توسعه‌دهنده:‌ Loopsie SRL

دسته‌بندي:‌ شخصي‌سازي

امتياز:‌ ۳٫۴

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

اگر از كيبورد پيش‌فرض موبايل خود خسته شده‌ايد و دوست داريد به محيط تايپ، رنگ و انرژي بيشتري اضافه كنيد، Chrooma Keyboard گزينه‌ي بسيار مناسبي است. اين كيبورد سبك و در عين حال شامل قابليت‌ها و ويژگي‌ها بسياري از جمله همراهي از مجموعه ايموجي‌هاي اندرويد و آي‌اواس است. هوش مصنوعي بسيار قدرتمند اين كيبورد پيش‌‎بيني متني بهتري از كيبوردهاي پيش‌فرض ارائه مي‌دهد.

اين اپليكيشن از ژست‌هاي حركتي مختلفي براي پاك كردن سريع، انتخاب متن و ... همراهي مي‌كند و قابليت شخصي‌سازي فوق‌العاده‌اي دارد. با Chrooma Keyboard مي‌توانيد بدون تغيير كيبورد، هم‌زمان به چند زبان مختلف تايپ كنيد.

۲- ويجت تقويم Calendar Widget by Home Agenda

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن calendar widget

توسعه‌دهنده:‌ Francisco Franco

دسته‌بندي:‌ بهره‌وري

امتياز:‌ ۳٫۷

ارزش:‌ نسخه رايگان و پولي (۱ دلار)

Calendar Widget by Home Agenda كه در فهرست بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد ۲۰۱۸ قرار گرفته بود، ويجت تقويم حرفه‌اي با امكانات بسيار است كه ظاهري بسيار چشم‌نواز و مينيمال دارد. به كمك اين ويجت مي‌توانيد تم سفارشي خود را طراحي كنيد يا يكي از تم‌هاي به اشتراك گذاشته‌شده توسط متخصصان ديگر را دانلود كنيد.

اين ويجت شامل قابليت‌هاي بسياري مانند نمايش رويدادها، نمايش دماي هوا،‌ امكان تنظيم پس‎‌زمينه‌ي دلخواه براي رويدادها و تتنظيم رنگ، شفافيت، عنوان، اندازه و رنگ متن نوار ابزار است. اين ويجت با انواع لانچرهاي شناخته‌شده سازگار است. نسخه‌ي رايگان اين اپليكيشن، قابليت‌هاي شخصي‌سازي محدودي را در اختيار متخصص مي‌گذارد.

۳- اپليكيشن ساخت والپيپر متحرك KLWP

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Kustom wallpaper

توسعه‌دهنده:‌ Kustom Industries

دسته‌بندي:‌ شخصي‌سازي

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

به كمك اپليكيشن ساخت والپيپر متحرك Kustom مي‌توانيد لانچر اندرويد خود را منحصربه‌فرد كنيد. اين اپليكيشن يكي از بهترين ابزارها براي ساخت والپيپر متحرك است و ويرايشگر آن به شما امكان مي‌دهد هر طرحي كه دوست داشتيد و هر داده‌اي كه نياز داشتيد، به همراه تصاوير متحرك طراحي كنيد. اين اپليكيشن كاري مشابه ابزار سفارشي‌‎سازي دسكتاپ ويندوزي Rainmeter و Conky روي اندرويد انجام مي‌دهد.

با استفاده از Kustom مي‌توانيد ساعت‌هاي سفارشي ديجيتال و آنالوگ، الگوهاي متحرك، پس‌زمينه‌ي نقشه به‌صورت زنده، ابزارك آب‌وهوا والپيپر متني، پردازنده/حافظه‌سنج پيچيده، تصاوير متغير، جلوه‌هاي ژيروسكوپي، داده‌هاي نجومي و موارد بسيار ديگري بسازيد و در موبايل اندرويد خود نمايش بدهيد.

نسخه‌ي پولي اين اپليكيشن به ارزش ۵٫۹۹ دلار در گوگل‌پلي موجود است.

۴- اپليكيشن مجموعه آيكون سفيد Whicons

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن whicons

توسعه‌دهنده:‌ Randle

دسته‌بندي:‌ شخصي‌سازي

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Whicons مخصوص افرادي است كه دوست دارند ظاهر رابط متخصصي دستگاه اندرويدي خود را با آيكون‌هاي سفيد رنگ تغيير دهند. براي استفاده از مجموعه‌ي ۵هزار‌ آيكوني اين اپليكيشن نياز به لانچر داريد. اين اپليكيشن همچنين شامل والپيپرهاي زيبا و آيكون ديناميك تقويم است كه همواره تاريخ درست را نشان مي‌دهد.

۵- اپليكيشن لانچر Microsoft Launcher

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Microsoft Launcher

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندي:‌ شخصي‌سازي

امتياز:‌ ۴٫۶

ارزش:‌ رايگان

اگر مي‌خواهيد كنترل كاملي روي دستگاه اندرويدي خود داشته باشيد و رابط متخصصي آن را متناسب با سليقه و نيازهاي خود، سفارشي‌سازي كنيد، لانچر Microsoft يكي از بهترين گزينه‌ها براي اين منظور است. به كمك اين لانچر مي‌توانيد آيكون‌ها را تغيير دهيد، از تصاوير پس‌زمينه‌ي زيبا استفاده كنيد، از تم تاريك اختصاصي Microsoft لذت ببريد يا مخاطبان مهم خود را روي صفحه‌ي نمايش پين كنيد.

يكي از قابليت‌هاي مهم اين لانچر تعامل فعال بين كامپيوتر و دستگاه‌هاي اندرويدي است. لانچر Microsoft همچنين ورود به حساب مايكروسافت براي دسترسي به تقويم كاري، اسناد و فعاليت‌هاي اخير را ممكن مي‌كند.

بهترين اپليكيشن‌هاي آب‌وهوا براي اندرويد

۱- اپليكيشن گزارش آلودگي هوا AirMatters

مرجع متخصصين ايران برنامه AirMatters

توسعه‌دهنده:‌ Air Matters

دسته‌بندي:‌ آب‌وهوا

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان

يكي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي گزارش آلودگي هوا براي موبايل‌هاي هوشمند، ‌AirMatters است. اين اپليكيشن قدرتمند امكاناتي مثل رديابي آسان و بصري شاخص آلودگي هوا را ارائه مي‌دهد. اين ابزار بسياري از اصول اوليه‌ي IQAir را دارد كه ازجمله مي‌توان به امكان مطالعه AQI كلي و همچنين ارائه‌ي گزارش‌هاي عميق‌تر اشاره كرد.

بسته به ميزان داده‌هاي ارائه شده براي محل زندگي شما، ممكن است بتوان عوامل مرتبط با آلرژي را نيز در AirMatters مطالعه كرد. به‌عنوان مثال، سطوح توس، گرده، علف، ماگ وورت و ابروسيا تنها برخي از مواردي هستند كه در مناطق خاصي كنترل مي‌شوند.

۲- اپليكيشن هواشناسي Overdrop

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Overdrop

توسعه‌دهنده:‌ 39ninety

دسته‌بندي:‌ آب‌وهوا

امتياز:‌ ۳٫۹

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي پيش‌‎بيني دقيق آب‌و‌هوا Overdrop است. اين اپليكيشن با قابليت پيش‌بيني آب و هواي هفت روز آينده و با ضريب خطاي بسيار كم در پيش‌بيني آب و هواي ۲۴ ساعت آينده، ابزاري بسيار متخصصدي براي افرادي است كه برنامه‌ريزي‌هاي كاري و زندگي‌شان به شرايط آب و هوايي وابسته است.

Overdrop با طراحي مدرن و مينمال خود، علاوه بر پيش‌بيني آب‌و‌هوا، اطلاعاتي نظير فشار و دماي هوا، پوشش ابر، رطوبت و شاخص UV نيز دراختيار متخصص قرار مي‌دهد. اين اپليكيشن از تصاوير متحرك و ويجت نمايش‌دهنده‌ي اطلاعات جوي بهره مي‌برد.

۳- اپليكيشن شناسايي زمين‌لرزه Earthquake Alert

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن شناسايي زمين لرزه earthquake alert

توسعه‌دهنده:‌ Josh Clemm

دسته‌بندي:‌ آب‌وهوا

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن Earthquake Alert يكي از بهترين برنامه‌هاي اندرويد براي دريافت اطلاعاتي در مورد تمام زمين‌لرزه‌هاي بالاي ۱.۰ ريشتر در ايالات متحده و همه زمين لرزه‌هاي بالاي ۴.۵ ريشتر در مقياس بين‌المللي است. اگر مي‌خواهيد بدانيد هر لحظه در سرتاسر جهان يا نزديكي شما چه اتفاقي مي‌افتد، فهرستي نيز حاوي اطلاعاتي مفيد در اختيارتان قرار داده مي‌شود.

از ويژگي‌هاي مثبت اين اپ مي‌توان به رابط متخصصي دوستانه و عملكرد آسان آن اشاره كرد. همچنين، توسط Earthquake Alert اطلاعات دقيقي از جمله شدت، مكان، زمان و عمق درون زمين زلزله نيز در اختيار متخصص قرار مي‌گيرد.

بهترين اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان و ارتباطات براي اندرويد

۱- اپليكيشن پيام‌رسان Discord

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن  discord

توسعه‌دهنده:‌ Discord Inc

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Discord در اصل براي گيمرها طراحي شده است؛ اما به لطف يكپارچه‌سازي و سهولت استفاده از آن، افراد بيشتري به اين پيام‌رسان روي آورده‌اند. در Discord مي‌توانيد به‌راحتي انجمني از متخصصان بسازيد، قوانين آن را وضع كنيد، براي اعضا نقش‌هاي مشخص تعيين كنيد و براي عضوگيري، لينك دعوت بفرستيد. اين اپليكيشن از پيام‌هاي متني، صوتي و ويدئويي همراهي مي‌كند و فضاي مناسبي براي كلوب‌هاي مدرسه، گروه‌هاي بازي يا حتي انجمن‌هاي هنري در سراسر جهان فراهم مي‌آورد.

اگر اهل گيمينگ باشيد، در Discord مي‌توانيد استريم بازي دوستان خود را تماشا كنيد؛ يا اگر هنرمند هستيد، به كمك قابليت اشتراك‌گذاري صفحه‌ي نمايش، اعضاي گروه را به تماشاي هنرنمايي خود دعوت كنيد.

۲- اپليكيشن پيام‌رسان و تماس صوتي/تصويري Skype

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن skype

توسعه‌دهنده:‌ Skype

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان

Skype بدون شك يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي تماس تصويري است كه طي سال‌هاي گذشته بارها به‌روزرساني و نزديك به ۱۱ ميليون بار دانلود شده است. قابليت تماس صوتي و تصويري، پيام‌رساني هوشمند و حتي ارسال پيامك با Skype امكان‌پذير است. به‌علاوه، سازگاري بيناپلتفرمي اين اپليكيشن به متخصصان اين امكان را مي‌دهد تا هم با موبايل موبايل و هم ازطريق كامپيوتر، از تمام قابليت‌هاي آن استفاده كنند.

۳- اپليكيشن مرورگر Vivaldi

مرجع متخصصين ايران  اپليكيشن Vivaldi 

توسعه‌دهنده:‌ Vivaldi Technologies

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۱

ارزش:‌ رايگان

مرورگر Vivaldi، سريع، امن و با قابليت مسدودسازي تبليغات است و حتي به شما اين امكان را مي‌دهد تا درون خود اين اپليكيشن يادداشت‌برداري كنيد و از صفحات وب اسكرين‌شات‌هاي تمام قد بگيريد.

يكي از ويژگي‌هاي جالب اين مرورگر، طراحي نوارابزار مخصوص تب‎‌هاي بازشده به سبك دسكتاپ است. با اين مرورگر ديگر نگران فراموش كردن تب‌هاي بازشده‎‌ي خود نباشيد، چون مي‌توانيد تمام آن‌ها را ببينيد.

۴- اپليكيشن مرورگر Samsung

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن samsung browser

توسعه‌دهنده:‌ Samsung Electronics Co., Ltd

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

مرورگر سامسونگ بالاخره چند سال پيش وارد پلي‌استور شد و بدون شك تقريباً از هر مرورگر اندرويد ديگري قوي‌تر است. اين مرورگر علاوه بر قابليت‌هاي حفظ حريم شخصي، به شما اجازه‌ي دانلود افزونه و اضافه كردن آن به مرورگر مي‌دهد. استفاده از اين مرورگر روي دستگاه‌هاي سامسونگ قابليت‌هاي منحصربه‌فردي مانند ادغام با هدست‌ واقعيت مجازي سامسونگ فراهم مي‌كند.

۵- اپليكيشن كنترل كامپيوتر از راه دور AnyDesk

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن anydesk

توسعه‌دهنده:‌ AnyDesk Software GmbH

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان

AnyDesk Remote Control يكي از متخصصدي‌ترين و بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد است كه قابليت‌هاي آن احتمالاً مورد نياز بسياري از متخصصان موبايل‌هاي هوشمند خواهد بود. AnyDesk امكان كنترل كامپيوتر را از راه دور را فراهم مي‌كند و از تمام پلتفرم‌ها مانند ويندوز، مك او اس، لينوكس، اندرويد و آي او اس همراهي مي‌كند. كافي است روي كامپيوتر مدانديشه متخصصين نسخه‌ي دسكتاپ اين اپليكيشن را نصب كنيد تا بين موبايل و كامپيوتر پل ارتباطي برقرار شود.

۶- اپليكيشن شغل‌يابي LinkedIn

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن linkdin

توسعه‌دهنده:‌ LinkedIn

دسته‌بندي:‌ كسب‌و‌كار

امتياز:‌ ۴٫۴

ارزش:‌ رايگان

لينكدين پلتفرمي بسيار متخصصدي و شبكه‌ي اجتماعي مخصوص كسب‌وكار حرفه‌اي است كه ازطريق آن مي‌توانيد شغل‌ مناسب با مهارت‌ها و علايق خود را پيدا و فرم استخدام آن را پر كنيد. به كمك اپليكيشن اندرويد اين پلتفرم جستجوي مشاغل و ايجاد شبكه‌اي از افراد متخصص در زمينه‌ي كاري مورد انديشه متخصصين بسيار آسان است. در لينكدين مي‌توانيد هم اكانت شخصي داشته باشيد و هم صفحه‌اي براي شركت خود ايجاد كنيد.

اگر صاحب كسب‌وكار هستيد، با ساخت اكانت براي شركت خود مي‌توانيد به معرفي آن بپردازيد، برند خود را شناخته‌تر كنيد و براي فرصت‌هاي شغلي مختلف،‌ نيروي ماهر استخدام كنيد.

۷- اپليكيشن شماره‌گير Simple Dialer

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن simple dialer

توسعه‌دهنده:‌ Simple Mobile Tools

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۱

ارزش:‌ رايگان

اپليكيشن Simple Dialer همان‌طور كه از اسم‌ آن مشخص است، بسيار ساده است. اگر به اپليكيشن‌هاي مينيمال و بدون هرگونه شلوغي و پيچيدگي علاقه داريد، دانلود Simple Dialer انتخاب آساني است.

اين اپليكيشن در عين سادگي داراي قابليت‌هاي مختلفي از جمله مسدود كردن تماس‌هاي ناخواسته، گزينه‌هاي امنيتي پيشرفته،‌ شماره‌گيري سريع و اضافه كردن آيكون ميانبر از مخاطبان به صفحه‌ي موبايل، است. در ضمن، اپليكيشن Simple Dialer كاملاً رايگان و بدون تبليغات است و از متخصص اجازه‌ي دسترسي غيرضروري نمي‌خواهد.

۸- اپليكيشن پيام‌رسان كاري Microsoft Teams

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن teams

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان

پيام‌رسان كاري Microsoft Teams يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي ايجاد هماهنگي بيشتر بين اعضاي تيم كاري است. در اين اپليكيشن هرچه تيم به آن نياز دارد وجود دارد: چت خصوصي يا گروهي و مكالمات رشته‌اي، جلسات و كنفرانس‌هاي ويدئويي، تماس صوتي، همكاري محتوايي به كمك اپليكيشن‌هاي Microsoft 365 و توانايي ايجاد و تلفيق برنامه‌ها و گردش كارهايي كه كسب‌و‌كار شما به آن‌ها وابسته است.

در كنار استفاده از Microsoft Teams براي موارد كاري، مي‌توانيد از اين اپليكيشن براي كارهاي شخصي از جمله چت با دوستان و خانواده، به اشتراك‌گذاري فهرست خريد، كارهاي روزانه، فرستادن موقعيت مكاني خود يا هماهنگي رويدادها با اعضاي خانواده و دوستان استفاده كنيد.

۹- اپليكيشن مديريت پروژه Asana

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن asana

توسعه‌دهنده:‌ Asana, Inc

دسته‌بندي:‌ ارتباطات

امتياز:‌ ۴٫۵

ارزش:‌ رايگان

اگر مشغول پروژه‌اي دوركار هستيد بدون شك براي ايجاد هماهنگي بين اعضاي مختلف تيم به برنامه‌اي نياز داريد تا تسك‌هاي مختلف را تعريف، افراد مسئول هر تسك را مشخص و روند پيشرفت پروژه را در لحظه كنترل و ارزيابي كند. اپليكيشن Asana كه نسخه‌ي تحت وب آن نيز موجود است، دقيقاً براي همين كار توسعه يافته است. Asana قابليت ادغام با اپليكيشن‌هاي ديگر مانند Slack, Salesforce, Microsoft Outlook دارد.

بهترين اپليكشن‌هاي جزوه رايگان‌خوان و اخبار براي اندرويد

۱- اپليكيشن خبرخوان Feedly

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Feedly

توسعه‌دهنده:‌ Feedly Team

دسته‌بندي:‌ اخبار و مجلات

امتياز:‌ ۴٫۲

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

Feedly يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي كساني است كه مي‌خواهند اپليكيشن اخبار دقيقاً متناسب با علايق خود داشته باشند. اين اپليكيشن سازماندهي منابع خبري مورد علاقه‌ي متخصص را به كمك RSS آسان مي‌كند و در عين حال، مي‌تواند با اپليكيشن‌هاي ديگري مانند IFTTT و Zapier كار كند. در بخش Discover اين اپليكيشن، مي‌توانيد دسته‌بندي‌هاي مختلف اخبار را مرور كنيد تا از موضوعاتي كه معمولاً از چشم شما پنهان مي‌ماند، مطلع شويد.

Feedly به بيش از ۴۰ ميليون منبع خبري متصل است و به متخصص امكان مي‌دهد به مجموعه‌ي بزرگي از بلاگ‌ها، موضوعات جديد و محبوب، اخبار مربوط به برندها و شركت‌ها دسترسي داشته باشد.

۲- اپليكيشن جزوه رايگانخوان +Moon

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن moon reader

توسعه‌دهنده:‌ +Moon

دسته‌بندي:‌ جزوه رايگان‌ها و منابع

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان + خريد درون برنامه‌اي

برخي جزوه رايگانخوان‌هاي الكترونيكي فقط به شما اجازه مي‌دهند جزوه رايگان‌هايي كه مستقيماً ازطريق اپليكيشن آن‌ها خريداري كرده‌ايد و آن هم فقط در يك فرمت، دانلود و مطالعه كنيد؛ اما Moon+ Reader اين‌طور نيست. اين اپليكيشن يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگانخوان موجود در گوگل پلي است كه از بيش از ۱۰ فرمت مختلف از جمله EPUB ،HTML و PDF همراهي مي‌كند. در اين اپليكيشن دسترسي به هزاران جزوه رايگان رايگان ممكن است. هنگام مطالعه‌ي جزوه رايگان مي‌توانيد بخش‌هايي از متن را با رنگ‌هاي متنوع و جذاب هايلايت كنيد يادداشت‌برداري كنيد يا از فرهنگ ‌لغت استفاده كنيد.

نسخه‌ي پولي اين اپليكيشن به ارزش ۶٫۹۹ دلار در گوگل‌پلي موجود است.

اگر دنبال بهترين اپليكيشن‌هاي جزوه رايگان و جزوه رايگانخوان براي اندرويد و iOS هستيد، مي‌توانيد به مقاله مربوط به آن‌ مراجعه كنيد.

۳- اپليكيشن ذخيره محتوا Pocket

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن pocket

توسعه‌دهنده:‌ Read It Later

دسته‌بندي:‌ اخبار و مجلات

امتياز:‌ ۴٫۷

ارزش:‌ رايگان

يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد، Pocket است كه براي ذخيره كردن محتوايي كه در طول روز با آن روبه‌رو مي شويد، به كار مي‌آيد. يكي از مزيت‌هاي Pocket مرتب‌سازي محتوا براساس علاقه‌مندي شما است. جديدترين داستان‌ها، مقالات، اخبار و فيلم‌ها را از هر دستگاه، ناشر يا برنامه‌اي در Pocket ذخيره كنيد و آن‌ها را هر زماني‌كه راحت بوديد، بخوانيد.

۴- اپليكيشن تازه‌ترين اخبار روز Flipboard

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن flipboard

توسعه‌دهنده:‌ Flipboard

دسته‌بندي:‌ اخبار و مجلات

امتياز:‌ ۴٫۱

ارزش:‌ رايگان

اگر اهل دنبال كردن جديدترين اخبار روز هستيد، Flipboard يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد براي اين منظور است. اين اپليكيشن اخبار روز را در دسته‌هاي مختلف مرتب مي‌كند و به همراه تصاوير با كيفيت و ويدئوهاي مربوط به نمايش مي‌گذارد. شما مي‌توانيد اخبار را كاملاً مناسب با علاقه‌ي خود دنبال كنيد و با فشردن يك دكمه، مقالات مورد علاقه‌ را به كالكشن خود اضافه كنيد و مجله‌ي اختصاصي خود را داشته باشيد.

اپليكيشن‌هاي جالب و عجيب اندرويد

۱- اپليكيشن تماس الكي Fake Call

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن اندرويدي تماس الكي Fake Call

توسعه‌دهنده:‌ Nova.Labs

دسته‌بندي:‌ سرگرمي

امتياز:‌ ۳٫۷

ارزش:‌ رايگان

تابه‌حال شده بخواهيد دوستانتان فكر كنند فرد مهمي با شما تماس گرفته؟ مثلا ايلان ماسك يا تيم كوك؟ يا شايد در شرايطي گير كرده باشيد كه بخواهيد به بهانه‌ي اينكه كسي با شما تماس گرفته، محل را ترك كنيد؟

اپليكيشن Fake Call يكي از اپليكيشن‌هاي جالب و عجيب اندرويد است كه به شما امكان مي‌دهد تماس الكي را براي زمان خاصي تنظيم كنيد و حتي نام و شماره تماس‌گيرنده را هم به دلخواه انتخاب كنيد.

۲- اپليكيشن حذف نمايش پيام‌هاي اضافي BuzzKill

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن اندرويد buzzkill

توسعه‌دهنده:‌ Sam Ruston

دسته‌بندي:‌ ابزار

ارزش:‌ ۲٫۹۹ دلار

اپليكيشن BuzzKill يكي ديگر از اپليكيشن‌هاي عجيب و جالب اندرويدي است كه اعلانات موبايل را مطابق با آنچه شما مي‌خواهيد فيلتر مي‌كند. مثلا اگر فردي پشت سر هم براي شما پيام مي‌فرستد، مي‌توانيد با اين اپليكيشن انتخاب كنيد كه فقط پيام اول را بينيد و پيش‌نمايش بقيه پيام‌ها به شما نشان‌ داده نشود. به جز اين مي‌توانيد نحوه‌ي نمايش اعلانات را شخصي‌سازي كنيد.

۳- اپليكيشن تست حسگرهاي موبايل Sensor Test

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن اندرويد sensor test

توسعه‌دهنده:‌ Andrey Efremov

دسته‌بندي:‌ ابزار

امتياز:‌ ۴٫۳

ارزش:‌ رايگان/ ۳٫۹۹ دلار

اپليكيشن Sensor Test كارايي و صحت حسگرهاي موبايل از جمله ژيروسكوپ، شتاب‌سنج، گرانش، پايش ضربان قلب و هر حسگر ديگري را كه موبايل به آن مجهز است، مي‌سنجد. البته برخي از سازندگان مثل سامسونگ اپليكيشني با سازوكار مشابه دارند كه بهتر است از همان نسخه استفاده كنيد؛ اما اگر موبايل اندرويدي شما چنين قابليتي ندارد، اپليكيشن Sensor Test به كارتان مي‌آيد.

۴- اپليكيشن شبيه‌ساز Win 98 Simulator

مرجع متخصصين ايران نمايي از ويندوز ۹۸ كه بازي نوستالژي در وسط آن به نمايش درآمده
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

توسعه‌دهنده: Games full

دسته‌بندي: سرگرمي

امتياز:‌ ۳٫۰

ارزش:‌ رايگان

اگر مي‌خواهيد حال‌وهواي نوستالژيك ويندوز ۹۸ يا ويندوز XP را در موبايل هوشمند خود تجربه كنيد، شبيه‌ساز Win 98 Simulator را امتحان كنيد. با راه‌اندازي اين اپليكيشن مي‌توانيد از برنامه‌هاي قديمي Internet Explorer, Minesweeper, Solitaire, Windows Media Player, Notepad و چند مورد ديگر لذت ببريد.

در اين فهرست سعي شد مجموعه‌اي از بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويد در تمام زمينه‌هاي متخصصدي معرفي شود. اگر شما اپليكيشن متخصصدي ديگري مي‌شناسيد كه مايليد به ديگران معرفي كنيد، آن را در بخش هم انديشي ها به اشتراك بگذاريد.

اگر هم دنبال بهترين اپليكيشن‌هاي آيفون 2023 هستيد، مي‌توانيد به مقاله مربوط به آن‌ مراجعه كنيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين برنامه‌هاي متخصصدي سامسونگ كدامند؟

    برخي از بهترين‌ برنامه‌هاي متخصصدي سامسونگ شامل مرورگر اختصاصي سامسونگ، Samsung Health و Samsung Smart Switch براي انتقال اطلاعات است.

  • بهترين اپليكيشن‌هاي بهره‌وري براي اندرويد كدامند؟

    اپليكيشن ذخيره‌سازي Microsoft OneDrive، اپليكيشن ساخت و اشتراك اسناد Google Docs، اپليكيشن نوت‌برداري و برنامه‌ريزي Notion و اپليكيشن مديريت رمز عبور Bitwarden چند نمونه از بهترين اپليكيشن‌هاي بهره‌وري اندرويد هستند.

مقاله پيش‌رو مرداد ۱۴۰۲ با اضافه‌كردن اپليكيشن‌هاي جديد به‌روز شد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات